Dat wordt hopelijk ook een instant classic.Dat lijkt me een steek onder water naar andersdenkenden. Komaan @Carrion je bent toch beter dan dat?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat wordt hopelijk ook een instant classic.Dat lijkt me een steek onder water naar andersdenkenden. Komaan @Carrion je bent toch beter dan dat?

En moet die persoon dan in een appartement in het stadscentrum wonen of mag een gedecentraliseerde villa ook?kunnen we geen combo topic openen? lijkt me ook interessant.
Ben je middenklasse of rijk én mag je partner met iemand van het andere geslacht uit eten gaan?
Blijkbaar niet, mezelf hier tussen de elite begeven begint duidelijk zijn tol te eisen.Dat lijkt me een steek onder water naar andersdenkenden. Komaan @Carrion je bent toch beter dan dat?

Aan Hasselt station hebt ge een vrije nieuwe hostel. Geen idee wat de prijzen zijn maar het ziet er proper uit en er logeren daar gezinnen, jeugd, scouts,... Beetje vanalles heb ik daar al gezien.Op zoek naar een hotel om het weekend door te brengen tijdens pukkelpop. 2 nachten, 435 euro. Ze kennen hun prijs. Reservatie via mail. Ik stuur mail, laatste kamer zo blijkt. Prijs wordt per direct geupped naar 735 euro.
Iemand die een goede plaats kent, shoot! Ik ken Hasselt totaal niet. Mag natuurlijk ook op 20 minuten rijden zijn. Wagen zetten we dan op parking festival. 't Zal een pak schelen in prijs alleszins.
Met de drukte dan is 20min rijden natuurlijk maar een straal van pakweg 100m rond de wei maar ik zou denken van eerder te zoeken voor iets richting Zonhoven, Houthalen, ....Op zoek naar een hotel om het weekend door te brengen tijdens pukkelpop. 2 nachten, 435 euro. Ze kennen hun prijs. Reservatie via mail. Ik stuur mail, laatste kamer zo blijkt. Prijs wordt per direct geupped naar 735 euro.
Iemand die een goede plaats kent, shoot! Ik ken Hasselt totaal niet. Mag natuurlijk ook op 20 minuten rijden zijn. Wagen zetten we dan op parking festival. 't Zal een pak schelen in prijs alleszins.
Vrienden van ons pakken altijd een fiets mee en fietsen dan naar het festival. Misschien die mogelijkheid eens bekijken?Met de drukte dan is 20min rijden natuurlijk maar een straal van pakweg 100m rond de wei maar ik zou denken van eerder te zoeken voor iets richting Zonhoven, Houthalen, ....
Dat ligt op de baan naar pukkelpop.
Ge kunt ook richting Genk, Diepenbeek, Godsheide,... zoeken maar dan zit ge eigenlijk een beetje aan de verkeerde kant van Hasselt/pukkelpop en moogt ge wel wat omrijden om er te raken.
En wat dan met de morele keuze van huisdieren?En moet die persoon dan in een appartement in het stadscentrum wonen of mag een gedecentraliseerde villa ook?

Toen wij ons huis kochten, stond er in de tuin ook zo een opstelling...van voor tot achter, pal door het midden om 1 of andere reden.Gisteren, toen ik me wat beter voelde (COVID gehad) eens verdergedaan met de ijzeren palen van 3 m te verwijderen uit de tuin. De vorige bewoners hadden daar een waslijn aan gehangen, en zelfs met hun 3 kinderen leek me zo'n 50 m waslijn nogal overdreven maar kom.
Constant buiten adem geweest maar al bij al die toch snel kunnen uitgraven en dan loswrikken. Maar, added bonus, die staken zo'n 1 m in de grond met daar pak 30 cm aan beton rond in een cirkel. Nu snap ik hoe die mens dat zo mooi rond heeft kunnen maken: dat zijn allemaal gezaagde stukken asbesten buis. Hoera, meer brol! Dan maar besloten die meteen van die palen te zagen, met mijn ijzerzaagje.

En moet die persoon dan in een appartement in het stadscentrum wonen of mag een gedecentraliseerde villa ook?
Ge hebt ook marginalen met geld hoor. Der zit zo 1 in mijn straat hier. Kga nie zeggen dat die erger zijn dan marginalen zonder geld, maar die kunnen ook wreed lastig zijn hoor. Omdat die dus denken dat die alles mogen, op zowel uw grond als in de straat.Gated communities zijn de toekomst.
Geen last meer van de bas-middenklasse in je buurt!
Misschien ook het forum opdelen? Het plebs mag dan subforums krijgen over hoe je een wasmachine moet herstellen terwijl de elite mag praten over waar ze een terrasje doen wanneer de reparateur langs komt om hun wasmachine te maken.Gated communities zijn de toekomst.
Geen last meer van de bas-middenklasse in je buurt!
FTFYMisschien ook het forum opdelen? Het plebs mag dan subforums krijgen over hoe wie een wasmachine komt herstellen voor seks, terwijl de elite mag praten over waar ze een terrasje doen wanneer de reparateur langs komt om hun wasmachine te maken.
Past allemaal al eerder in dit topicBG forum keeps delivering
Elke dag opnieuw wordt de menselijke absurditeit hier tentoongesteld
Moest misschien in de glimlach van de dag![]()
Aan Hasselt station hebt ge een vrije nieuwe hostel. Geen idee wat de prijzen zijn maar het ziet er proper uit en er logeren daar gezinnen, jeugd, scouts,... Beetje vanalles heb ik daar al gezien.
Als het over de nek gaat, blijf dan alstublieft weg van die sjarels.Dokter of chiropractor raadplegen. Waarschijnlijk een ontsteking op een nekspier, heb ik ook soms.