De beerput van het internet

Chill Panda

Well-known member
Crowdfunder FE
De beerput van het internet, oftewel ‘commentaarvakken’ genaamd op nieuwssites zoals HLN en onder andere sociale media, het mekka van de dorpsidioot en naïeve mensen.

Hoe komt het toch dat nagenoeg elke commentaar van zo een laag niveau is dat je twijfelt of mensen aan het trollen zijn?

Is Vlaanderen zo simpel? Of worden simpele mensen tot commentaarvakken aangetrokken?

 
Dat zijn gewoon het soort mensen die in het echte leven geen aandacht krijgen vanwege alle zever die ze verkopen. Dus gaan ze die gewoon online posten, hopend dat anderen hun slim gaan vinden.
 
Voor véél mensen is Facebook, Youtube en instagram hun toevlucht tot nieuws waardoor natuurlijk het trollenleger gestaag groeit.
 
Ik beeld mij die mensen in als de wrokkige inboorlingen van Rancuneghem, deelgemeente van Trolleghem waardoorheen de gitzwarte rivier Vitriool vloeit waaruit dagelijks met overvloed van wordt gedronken. Het is een zeer ergelijk fenomeen hoe iedereen zomaar zo democratisch zijn stront kan rondsmijten op internet en het is frappant te beseffen hoe verzuurd de onderbuik van Vlaanderen is. Je kan je ervoor afschermen maar er ook een merkwaardige antropologische interesse voor kweken.

Die "Ge zijt van ... als"-groepen bevatten ook vele pareltjes. Wat een figurenweelde.
 
Waar is de tijd van Xander De Rijcke zijn "nee, jij niet" pagina.
Dat was wat iedereen dacht, maar toch zo leuk om het te lezen.
 
Deze vond ik ook een goeie. Altijd lachen op HLN.
CDABlnh.jpg
 
Bepaalde media alla HLN spelen daar natuurlijk ook gretig op in met tendentieuze berichtgeving...
Onlangs iets volledig fout gecopy/paste en op een foute locatie gepost op HLN. Die zin had niets met het artikel te maken, stond vol met taalfouten en was op het eerste zicht geschreven door een zwaar gehandicapte mongool. :ROFLMAO:

Groot was mijn verbazing dat die post goedgekeurd werd. De vraag om die post nadien nog te verwijderen, werd staalhard genegeerd. :cry:
Je krijgt dan echt géén antwoord daarop. Nu ja ... who cares. HLN is shit anyways.
 
Terug
Bovenaan