Neeje, ik heb de late. Maar ik haat het om zo lang te slapenEn ge moest om 8u op het werk zijn?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neeje, ik heb de late. Maar ik haat het om zo lang te slapenEn ge moest om 8u op het werk zijn?

Neeje, ik heb de late. Maar ik haat het om zo lang te slapen![]()
Hier vanmorgen om 7u06 wakker geworden (wel nestrolan genomen) en was ook direct "waaauw, zo lang geslapen!ik zou dat graag es doen tot zo laat slapen..
maar zelfs al mag ik blijven liggen: Bioklok says: "look at that, 5 AM, time to get up you lazy fuck"
" 
't Is dat ge het nodig had. Tegen het weekend ben je helemaal uitgerust. Positief blijven.Neeje, ik heb de late. Maar ik haat het om zo lang te slapen![]()
. Positief blijven.
Dat zijn dan ook happy pillekesHier vanmorgen om 7u06 wakker geworden (wel nestrolan genomen) en was ook direct "waaauw, zo lang geslapen!"
![]()

idem, mijn vrouw kan dat wel en ik kan er dan niet goed tegen dat ik daar wakker lig en zij nog zo goed ligt te slapen.ik zou dat graag es doen tot zo laat slapen..
maar zelfs al mag ik blijven liggen: Bioklok says: "look at that, 5 AM, time to get up you lazy fuck"
Mijn krakkemikkig lijf!
Ik dacht hier net tijdens het koken nog eens het beste van mezelf te geven met zang en dans op de tonen van I'm every woman van ons Whitney maar bon iets te gezwind en nu mijn nek verrokken :-/
Belastingsdienst proberen bereiken voor 1 simpel vraagje (ivm woonbonus). Na 23 minuten saaie wachtmuziek geef zelf ik het op.![]()
Uitslapen is hier toch tot 11u of zo ze..Neeje, ik heb de late. Maar ik haat het om zo lang te slapen![]()
Ik stel natuurlijk de snelheid van DHL op prijs maar als je zegt ‘levering op vrijdag’ en ge dingdongt al op donderdag… ‘U was niet thuis’ ah nee, idd, ik was niet thuis.

Sinds het begin van Corona tekenen die mannen altijd zelf af, daarvoor werd dat zo goed al nooit gedaan.Ik verwachte een pakje verstuurd via "aangetekende zending met bewijs van ontvangst en een waarde van 300€" via DHL. De koerier belt aan en tekent gewoon 'zelf' af en geeft het pakje zomaar aan mij af.
OK ik ben de juiste persoon, maar ik erger mij daaraan. Voor hetzelfde geld vergist hij zich en geeft hij het pakje af aan iemand anders.