Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
9u30 cava nog e, tenzij ge om 22u in uw bed duikt.
ik 'haat' het als er meetings voor 10u zijn, laat ne mens even wakker worden.
OT: nood aan verlof. 0 concentratie gisteren en vandaag.

Ik zit in COVID-isolatie, en mijn vrouw is zwanger en is nogal bang om besmet te raken. Dus ik blijf in andere kamers, en mag ook niet buiten om te gaan trainen ofzo.

Het gevolg is dat ik een beetje leef als toen ik een puber was, ik heb mijn oude PC met games eindelijk nog eens geïnstalleerd (stond in een hoek sinds verhuis), en zit hier nu dus de hele dag achter de PC. Tijdens de dag thuiswerk, 's avonds gamen, en geen sociaal contact. Ik begin ook weer veel te laat in mijn bed te kruipen om dan allesbehalve uitgeslapen wakker te worden.

Great fun.

ik zou dat graag es doen tot zo laat slapen..

maar zelfs al mag ik blijven liggen: Bioklok says: "look at that, 5 AM, time to get up you lazy fuck"
Hier vanmorgen om 7u06 wakker geworden (wel nestrolan genomen) en was ook direct "waaauw, zo lang geslapen! 😍" 😁

Ik stel natuurlijk de snelheid van DHL op prijs maar als je zegt ‘levering op vrijdag’ en ge dingdongt al op donderdag… ‘U was niet thuis’ ah nee, idd, ik was niet thuis.

Mijn krakkemikkig lijf!
Ik dacht hier net tijdens het koken nog eens het beste van mezelf te geven met zang en dans op de tonen van I'm every woman van ons Whitney maar bon iets te gezwind en nu mijn nek verrokken :-/

ik zou dat graag es doen tot zo laat slapen..

maar zelfs al mag ik blijven liggen: Bioklok says: "look at that, 5 AM, time to get up you lazy fuck"
idem, mijn vrouw kan dat wel en ik kan er dan niet goed tegen dat ik daar wakker lig en zij nog zo goed ligt te slapen.

Ik denk dat ik het haar ga verbieden, tijd voor een poll.

Belastingsdienst proberen bereiken voor 1 simpel vraagje (ivm woonbonus). Na 23 minuten saaie wachtmuziek geef zelf ik het op. :S

Neeje, ik heb de late. Maar ik haat het om zo lang te slapen :headshake:
Uitslapen is hier toch tot 11u of zo ze..
Om om 9u30 op te staan moet ik zeker een wekker zetten.

Mij default waar ik standaard naartoe ga als ik langere periodes niet moet werken en de kindjes niet naar school moet voeren is gaan slapen rond 1u en opstaan rond 11u.

Sinds lang nog eens pizza's gaan uithalen bij de pizzeria uit de buurt. Op donderdag is er dan nog een actie waardoor de medium pizza's 6,95 EURO kosten. Ik wil afrekenen zegt hij dat het 20 EURO is. Ik zeg dat de pizza's 6,95 EURO kosten "ja maar de calzone is iets speciaal". Nochtans op menu staat dat gewoon onder medium pizza's.. voet bij stuk gehouden... en uiteindelijk de gewone actieprijs betaald ofja in feite 14 EUR ipv 13,90 want tellen kon hem ook al niet..

Daarna wil ik nog rap de kapotte doucheslang vervangen, zit die kutmoer vastgeroest en we hebben hier niet direct materiaal liggen om dat los te krijgen.

Ik stel natuurlijk de snelheid van DHL op prijs maar als je zegt ‘levering op vrijdag’ en ge dingdongt al op donderdag… ‘U was niet thuis’ ah nee, idd, ik was niet thuis.

Had dat ook altijd met UPS. Dag te vroeg aan m'n deur, dan verbaasd dat ik er niet ben.
Nu sta ik blijkbaar op hun zwarte lijst want ze bellen niet meer aan. Vergeten ze wel even dat het hun eigen fout is dat ze niet konden leveren.

Gepensioneerde Ilona gaat gebukt onder hoge inflatie

Dat is dus een gepensioneerde die net te veel verdient om onder het "verlengd" sociaal tarief te vallen.
In tegenstelling tot mijn moeder die daar wel onder valt, krijgt ze geen sociaal tarief op electriciteit en/of gas.

Maar ze moet natuurlijk wel alle rekeningen betalen.

Ze is ook nog alleenstaande dus dan krijg je ook geen pensioen bij van manlief (die dood is of die ze nooit gehad heeft).

Dus ja, voor zo'n mensen is het het zwaarste hé.

Ik verwachte een pakje verstuurd via "aangetekende zending met bewijs van ontvangst en een waarde van 300€" via DHL. De koerier belt aan en tekent gewoon 'zelf' af en geeft het pakje zomaar aan mij af. :unsure:

OK ik ben de juiste persoon, maar ik erger mij daaraan. Voor hetzelfde geld vergist hij zich en geeft hij het pakje af aan iemand anders.

Ik verwachte een pakje verstuurd via "aangetekende zending met bewijs van ontvangst en een waarde van 300€" via DHL. De koerier belt aan en tekent gewoon 'zelf' af en geeft het pakje zomaar aan mij af. :unsure:

OK ik ben de juiste persoon, maar ik erger mij daaraan. Voor hetzelfde geld vergist hij zich en geeft hij het pakje af aan iemand anders.
Sinds het begin van Corona tekenen die mannen altijd zelf af, daarvoor werd dat zo goed al nooit gedaan.
Nu altijd heb ik de indruk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan