Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze nacht verkeerd geslapen dus opgestaan met een vreselijk pijnlijke nek.
Loop al de hele voormiddag naar links te kijken, rechts gaat niet.🥺
Auotrijden is fckng pijnlijk bah iemand een idee wat eraan te doen is?
Dokter of chiropractor raadplegen. Waarschijnlijk een ontsteking op een nekspier, heb ik ook soms.

Mijn vriendin die denkt dat ze een week voordat ze gaat bevallen nog het huwelijksfeest van haar zus kan gaan bijwonen. Dat feest is 4u rijden van hier. Ik zeg dat dat niet zal gaan en ze het uit haar hoofd moet zetten... 4u in een auto zitten een week voor ge moet gaan bevallen is ten eerste slecht voor die baby, en ten tweede hoogzwanger tussen zon grote groep mensen gaan staan is een slecht idee met al de virussen en ziektes die rondgaan. Zijn er hier vrouwen die tips kunnen geven van hoe ik dat idee uit haar hoofd kan halen?
Vrouwen en iets uit hun hoofd praten in 1 zin gebruiken. En dan nog expliciet bij een zwangere vrouw. Protip: gewoon ja knikken en zwijgen of je zal nog veel meer ergernissen hebben de komende dagen.

gewoon forceren met de hulp van u handen, een korte ruk naar rechts en iets meer dan 90 graden

Mijn vriendin die denkt dat ze een week voordat ze gaat bevallen nog het huwelijksfeest van haar zus kan gaan bijwonen. Dat feest is 4u rijden van hier. Ik zeg dat dat niet zal gaan en ze het uit haar hoofd moet zetten... 4u in een auto zitten een week voor ge moet gaan bevallen is ten eerste slecht voor die baby, en ten tweede hoogzwanger tussen zon grote groep mensen gaan staan is een slecht idee met al de virussen en ziektes die rondgaan. Zijn er hier vrouwen die tips kunnen geven van hoe ik dat idee uit haar hoofd kan halen?
Slecht voor de baby of virussen lijkt mij wat onnozel. Eerder dat ze op elk moment kan bevallen en dat dan 4 uur afstand van uw gewenst ziekenhuis misschien niet het beste idee is (en gij zou uiteraard ook nuchter moeten blijven om te kunnen rijden indien nodig)

Nu, als de gynaecoloog inschat dat de bevalling nog absoluut niet voor direct is op die moment (babybzit hoog, geen ontsluiting), waarom niet 🤷‍♀️ )

Naar links kijken en u dan 180graden draaien.

Niet van toepassing in de auto echter.

Dokter of chiropractor raadplegen. Waarschijnlijk een ontsteking op een nekspier, heb ik ook soms.

Heb bij de huisarts geen afspraak meer kunnen fixen voor vandaag.

gewoon forceren met de hulp van u handen, een korte ruk naar rechts en iets meer dan 90 graden

Eh nee, gaat niet lukken denk ik. Rons 14u ga ik naar huis, er iets warm opleggen en vragen of mijn man het wilt masseren evetueel met iets van Ibuprofen gel ofzo.
Hopelijk haalt dat iets uit maar er zo zelf aan liggen draaien gaat niet.

en gij zou uiteraard ook nuchter moeten blijven om te kunnen rijden indien nodig
Rode vlag!

Ergernis van de dag:

vrijdag naar de tandarts geweest om twee gaatjes te laten vullen
zaterdagavond voel/hoor ik een knak ik de vulling
zondag tand licht gevoelig

Gisteren deed het een beetje pijn bij het bijten op de vulling

Vandaag springen de tranen net niet in mijn ogen van de pijn bij het bijten -_-

Jij belt naar uw vriendin haar zus en vraagt of ze een voicechat/teamschat instelt op die dag waardoor uw vriendin er virtueel kan bijzijn.

Jij moet geen 4 u heen rijden. Zij kan er bij zijn (met hulp van de ouders). En ze neemt geen risico dat jij ineens naar een ziekenhuis kunt rijden.

Mijn vriendin die denkt dat ze een week voordat ze gaat bevallen nog het huwelijksfeest van haar zus kan gaan bijwonen. Dat feest is 4u rijden van hier. Ik zeg dat dat niet zal gaan en ze het uit haar hoofd moet zetten... 4u in een auto zitten een week voor ge moet gaan bevallen is ten eerste slecht voor die baby,
Waarom is dat slecht voor de baby? Een zwangere vrouw mag niet zitten? 🤔
en ten tweede hoogzwanger tussen zon grote groep mensen gaan staan is een slecht idee met al de virussen en ziektes die rondgaan.
Niet zotter dan naar de supermarkt gaan. Een mondmasker dragen kan absoluut aangewezen zijn wel.
Zijn er hier vrouwen die tips kunnen geven van hoe ik dat idee uit haar hoofd kan halen?
Nee, want je geeft geen enkel redelijk argument.

Ik zou het zelf absoluut niet gedaan hebben want ik zou het fysiek niet aangekunnen hebben, ik was er vurig van overtuigd dat ik te vroeg ging bevallen en ik wou absoluut door mijn eigen gyn geholpen worden.

Maar als zij dat fysiek wel ziet zitten en er geen probleem in ziet dat de baby elders kan worden geboren, is er toch geen enkel argument waarom zij de halve gare zou zijn die iets moet verboden worden?

Er zijn vandaag 2 verkeersboetes toegekomen vanuit Nederland, 2x geflitst geweest op dezelfde dag.
Heeft meneer Myllana juist een foto van gestuurd en verwacht nu dat ik deze ga kunnen verklaren. :frown:
Ga gewoon heel zielig doen met mijn pijnlijke nek en hopelijk vergeet hij die boetes dan.

Het is hier in de namiddag altijd wat warmer op kantoor. Maar zo een warmte dat je echt moe van wordt. Ik val hier ver in slaap en focus is 0,0 😒

Als ze zich goed voelt, waarom niet?
Boek u een B&B om te blijven slapen na het feest en maak er nog een gezellig uitje van.
Ik heb geen zus maar een broer en die zijn trouw zou ik niet willen missen, hoogzwanger of niet.

Waarom is dat slecht voor de baby? Een zwangere vrouw mag niet zitten?
Ik dacht eerder dat de constante schokken in de auto van op de Belgische en in veel mindere mate Nederlandse wegen te rijden niet goed zullen zijn voor de baby. Ze heeft nu ook al onlangs corona gehad terwijl ze 16 weken was (gelukkig niet zo erg) dus wil ik gewoon extra voorzichtig zijn. Ma kijk, we zullen wel zien, mss ziet ze het zelf niet eens zitten... Da hoop ik toch want ik wil niet in het buitenland een week vastzitten ook.

Nu, als de gynaecoloog inschat dat de bevalling nog absoluut niet voor direct is op die moment (babybzit hoog, geen ontsluiting), waarom niet 🤷‍♀️ )
Eh… mijn gynae zei op 31 december dat ik zéker nog twee weken had. Zéker, madam, absoluut. En twee dagen later was die kleinen daar.

On topic: ergernis - mijn jongste is fan van Battle for Dream Island. Ik versta er de botten van maar er zijn -tig figuurtjes en het is best schattig. Nu zijn daar pluchen van en hij speelt heel graag met pluchen dus wat doet moeder, ze bestelt 3 pluchen. Komt op $17.49 per stuk plus $9.99 shipping. Blijkt nu dat elke pluche afzonderlijk geshipt is en dat er *per dinges* €31 douanekost op zit. Per fucking dinges. Ze zullen apart versturen precies om te hoge kost te vermijden (denk ik?) maar da’s dus dik kl*. Al goed dat het maar tegen 5 mei in orde moet zijn.

Edit: de tien dollar shipping was maar een keer gerekend, het was dus voor de hele bestelling.

Doodmoe. Sinds vrijdag onafgebroken in de tuin gewerkt, en dan nog eens het huishouden. En dan dochter die niet wilt slapen en 's nachts meerdere keren wakker wordt.

Als je kan gaan werken een week voor de datum, waarom dan niet naar een familie feest gaan? Ik vermoed dat ze wel niet zal staan dansen tot om 5 uur in de ochtend

Doodmoe. Sinds vrijdag onafgebroken in de tuin gewerkt, en dan nog eens het huishouden. En dan dochter die niet wilt slapen en 's nachts meerdere keren wakker wordt.

Ik ken het gevoel.

Hier een bouw aan het zetten, de tuin aan het doen, zien dat alles klaar is tegen het lentefeest van onze oudste, Daarbij onze jongste die weer geweldig goed slaapt (NOT). Superdruk op het werk.

ik zen kapot.

Ik zie het probleem niet. Ik zat met mijn vrouw 2 weken voor ze moest bevallen nog in Duitsland, dan was mijn kleine daar geboren. En het argument jamaar dat is een andere gynaecoloog helpt ook niet want bij de eerste zat onze gynaecoloog in haar bed wegens de nacht ervoor van wacht geweest. En bij de 2e zat ze in Antwerpen op een congres. Als zij haar ertoe in staat voelt om te gaan dan kan je toch gaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan