Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
om maar te zeggen hoe druk het is: op de ribbekes van zondag na (waar ik geen werk eigenlijk aan had) heb ik al weken niet meer zelf kunnen koken.

Dagje verlof geregeld voor mezelf ik ging heel de dag weg gaan en gaan fietsen . Maar het is me niet gegund..

De kleine deze nacht 2x overgegeven omdat mijn achterlijke schoonmoeder hem veel te veel chocolade heeft laten eten. De volgende keer kan ze zelf braaksel komen kuisen. 🤬 Want het is al de eerste keer niet.

Dagje verlof geregeld voor mezelf ik ging heel de dag weg gaan en gaan fietsen . Maar het is me niet gegund..

De kleine deze nacht 2x overgegeven omdat mijn achterlijke schoonmoeder hem veel te veel chocolade heeft laten eten. De volgende keer kan ze zelf braaksel komen kuisen. 🤬 Want het is al de eerste keer niet.
Als het de eerste keer niet meer is, waarom krijgt ze er nog de kans toe? Als in:
"Maximum 100 gram, alles wat meer is, gooi ik ter plekke in jouw vuilnisbak. Of geef je niet om zijn welzijn?"

Zo pakte mijn ex zijn moeder aan toen ze op haar eerste Sinterklaas besloot dat een 2-jarige absoluut haar eigen gewicht in snoep moest krijgen...

Als het de eerste keer niet meer is, waarom krijgt ze er nog de kans toe? Als in:
"Maximum 100 gram, alles wat meer is, gooi ik ter plekke in jouw vuilnisbak. Of geef je niet om zijn welzijn?"

Zo pakte mijn ex zijn moeder aan toen ze op haar eerste Sinterklaas besloot dat een 2-jarige absoluut haar eigen gewicht in snoep moest krijgen...
Ja was eigenlijk al een paar jaar geleden dus ik dacht dat ze haar lesje geleerd had.. Niet dus. Ik heb vandaag de batterijen uit de telefoon gehaald omdat ik me niet ging kunnen inhouden moest ze bellen om te vragen hoe het er mee is.

Ik zal het morgen eens zeggen als de rage voorbij is.

Ja was eigenlijk al een paar jaar geleden dus ik dacht dat ze haar lesje geleerd had.. Niet dus. Ik heb vandaag de batterijen uit de telefoon gehaald omdat ik me niet ging kunnen inhouden moest ze bellen om te vragen hoe het er mee is.

Ik zal het morgen eens zeggen als de rage voorbij is.
1x om de paar jaar kan je geen rage noemen he.

Kleuterniveau van het VRT journaal met beelden van eenn lampke en gasvuur met onnozele grafiek erbij waar ze dan 20 keer op 't scherm moeten tikken om dat helemaal op beeld te krijgen.

Fiets met platte band tijdens woon-werk verkeer :lint:
als ge daar met de vechtclub is langs wilt gaan laat maar weten ik kan niet vechten maar wel venijnig uit de hoek komen.
Knokploegen praat, gevaarlijk!
Doodmoe. Sinds vrijdag onafgebroken in de tuin gewerkt, en dan nog eens het huishouden. En dan dochter die niet wilt slapen en 's nachts meerdere keren wakker wordt.
Pittig zo zonder slaap doorwerken!

Mijn vriendin die denkt dat ze een week voordat ze gaat bevallen nog het huwelijksfeest van haar zus kan gaan bijwonen. Dat feest is 4u rijden van hier. Ik zeg dat dat niet zal gaan en ze het uit haar hoofd moet zetten... 4u in een auto zitten een week voor ge moet gaan bevallen is ten eerste slecht voor die baby, en ten tweede hoogzwanger tussen zon grote groep mensen gaan staan is een slecht idee met al de virussen en ziektes die rondgaan. Zijn er hier vrouwen die tips kunnen geven van hoe ik dat idee uit haar hoofd kan halen?
door je bezig te houden met het zoeken van de nabijgelegen ziekenhuizen met een kraamafdeling in plaats van 2 slechte redenen te zoeken en je vrouw te willen opsluiten in de laatste week voor de bevalling.

Door een extra kussen in de auto mee te nemen zodat je vrouw comfortabel kan zitten.

Door een hotelkamer te boeken op voorhand met een extra groot bad zodat ze daar na het feest even op haar gemak kan in liggen als ze daar nog toe in staat zou zijn.

Dat het geen feest tot in de late nacht wordt: ok. Maar het is haar lichaam, laat haar aub beslissen wat nog lukt, eventueel ondersteund door de gynaecoloog als je denkt dat ze onrealistisch is.

Maar een zwangere vrouw tegenspreken, dat doe je zelf niet. Dat laat je over aan mensen die daar 12 jaar voor gestudeerd hebben.

't Is belachelijk aan het worden. Ene aannemer belt om te zeggen dat z'n offerte zal moeten worden aangepast door de prijsstijgingen overal. 1/3 van de prijs erbij. BAM. Ik bel een andere aannemer op (zelfde product, zelfde periode van offerte) om te vragen of de prijs nog steeds geldig is. Geen prijsstijgingen, alles is aan het stabiliseren hoor.

Kortom: iedereen wil meeprofiteren en stak zich eerst achter corona, nu is het den oorlog.

't Is belachelijk aan het worden. Ene aannemer belt om te zeggen dat z'n offerte zal moeten worden aangepast door de prijsstijgingen overal. 1/3 van de prijs erbij. BAM. Ik bel een andere aannemer op (zelfde product, zelfde periode van offerte) om te vragen of de prijs nog steeds geldig is. Geen prijsstijgingen, alles is aan het stabiliseren hoor.

Kortom: iedereen wil meeprofiteren en stak zich eerst achter corona, nu is het den oorlog.
Misschien foutje in het rekenen? Om het voordeel van de twijfel te geven...
Ik heb zelf vandaag een oude offerte ge-updatet naar de huidige prijzen, en had op mijn vorige de werkuren vergeten...

Grote toets meetkunde, toets Frans en een spreekbeurt. Mijn ventje met faalangst is uur na uur bleker aan het worden.
Pas op, ik begrijp dat ze moeten beginnen wennen aan meer werken en dat het middelbaar straks ook zo is maar maakt het niet makkelijker om zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan