Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben eigenlijk even schuldig in Europa hoor :laugh:

Mijne pa zijn fout!! Alhoewel dat 'm toen wss ook nergens gecorrigeerd geweest is.
Wij zijn als kind ooit es op vakantie geweest in Gerardmer (en toen door mijn ouders met mer uitgesproken als de franse zee).

Paar jaar terug met de tour de france zat Karl Vannieuwkerke in de buurt bij de nabespreking en had ie het over "Gerardmé"
En ik van in mijn zetel: "lompen idioot, tis gerardmèr!!"

en toen er nog 2 van zijn gasten mé zeiden op het eind toch es gaan opzoeken.

:laugh:
Ik ben daar ook geweest in mijn kindertijd, en ik wist dat dus tot op vandaag niet. Merci Tomski!

De bots-spam als ge iets te koop zet op Facebook. Ik wist dat het ging gebeuren na al de comments hier en toch irriteert het mij. Doe ik nog moeite om het op 2ehands te zetten of is het daar ook al zo erg?

Henny Vrienten die de pijp aan Maarten heeft gegeven.
Voor mij persoonlijk een groter gemis dan Arno enkele dagen terug.

RIP allebei.

De bots-spam als ge iets te koop zet op Facebook. Ik wist dat het ging gebeuren na al de comments hier en toch irriteert het mij. Doe ik nog moeite om het op 2ehands te zetten of is het daar ook al zo erg?
Wat nut hebben die bots eigenlijk? Wat is die hun bedoeling? Want van die bots heb je ook last als je gratis iets weggeeft…

Bij nieuwe gsm man zat een simkaartje. Leek ideaal om oudste zoon zijn eerste telefoonnummer te geven. Bij dit kaartje is echter géén telefoonnummer te zien, daarvoor moet je speciaal 1973 bellen. Dan krijg je binnen twee uur een sms met het desbetreffende telefoonnummer.
Bon, ik doe dat. Geen sms. Ok, bel terug 1973. ‘Uw simkaart is geblokkeerd omdat u deze niet geactiveerd hebt. Ga hiervoor naar my proximus’. Bon, dat hadden ze niet gezegd. Ik doe dát.
Om uw simkaart te registreren, gelieve uw telefoonnummer te registreren.

anger-inside-out-articleH-092418.png

Ik ben naar Orange gesurft, gewoon mijn informatie ingegeven en over twee dagen heeft onze zoon een sim mét telefoonnummer gewoon in de brievenbus.

Mijn vriendin, die het al lastig heeft met haar werk de laatste weken/maanden, heeft van het weekend te horen gekregen dat haar tante kanker heeft en nu net hebben ze ook nog moeten beslissen van haren hond in the laten slapen :frown:

Tis niet totaal onverwacht maar waarom moet dat weer allemaal op nen hoop. Ik ben blij dat we op zen minst (zogoed als) door onzen bouw zijn dat we daar ook geen farcen meer voorhebben want ik denk niet dat dat er nog bij zou kunnen.

Collega haar zus heeft haar ongeboren kind van 3 maand verloren omdat haar vriend in haar buik geslagen heeft.
Schrijnend hoe dichtbij zulke dingen gebeuren en al helemaal als ik denk hoe licht die daar allicht mee gaat wegkomen met deze moord.

Collega haar zus heeft haar ongeboren kind van 3 maand verloren omdat haar vriend in haar buik geslagen heeft.
Schrijnend hoe dichtbij zulke dingen gebeuren en al helemaal als ik denk hoe licht die daar allicht mee gaat wegkomen met deze moord.
als ge daar met de vechtclub is langs wilt gaan laat maar weten ik kan niet vechten maar wel venijnig uit de hoek komen.

Ik mag hopen dat dit ondertussen de ex-vriend is geworden.

der heeft iemand bloemen besteld bij bloomon en mijn mailadres gebruikt.

ik heb diene mens zijn bestelling nu en zijn trace code.

Spoedig herstel! Groetjes, jouw team, Geert, Lucinda, Marc, Yves, Gregory & Marjorie, Bas, Marc & Raymond

der heeft iemand bloemen besteld bij bloomon en mijn mailadres gebruikt.

ik heb diene mens zijn bestelling nu en zijn trace code.

Spoedig herstel! Groetjes, jouw team, Geert, Lucinda, Marc, Yves, Gregory & Marjorie, Bas, Marc & Raymond
Mailtje terug dat je het verkeerde adres opgaf en hoopt dat het nog goed terecht komt.

richtlijn
Dienstmededeling:

Graag even de afweging maken of iets wel hoort in het Ergernissentopic, Glimlachtopic, Jouw what the fuck-moment, of eerder gewoon in Slowchat dient te komen (of het Muilzwamtopic). De laatste tijd merken we dat die stilaan één pot nat beginnen te worden. Dat is niet de bedoeling. Omdat andere topics over andere dingen gaan, omdat het een beetje de andere gebruikers buiten de groep zet, en omdat je er anders straks nergens nog aan kunt ontkomen. Waarvoor dank.

https://www.beyondgaming.be/threads/feedbackthread-algemeen.787/post-611146

Laatst bewerkt:
Deze nacht verkeerd geslapen dus opgestaan met een vreselijk pijnlijke nek.
Loop al de hele voormiddag naar links te kijken, rechts gaat niet.🥺
Auotrijden is fckng pijnlijk bah iemand een idee wat eraan te doen is?

Mijn vriendin die denkt dat ze een week voordat ze gaat bevallen nog het huwelijksfeest van haar zus kan gaan bijwonen. Dat feest is 4u rijden van hier. Ik zeg dat dat niet zal gaan en ze het uit haar hoofd moet zetten... 4u in een auto zitten een week voor ge moet gaan bevallen is ten eerste slecht voor die baby, en ten tweede hoogzwanger tussen zon grote groep mensen gaan staan is een slecht idee met al de virussen en ziektes die rondgaan. Zijn er hier vrouwen die tips kunnen geven van hoe ik dat idee uit haar hoofd kan halen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan