Gelukkig is er dan nog een rechtervak om in te halen.Idd 40 op het linkervak van een baan van 70![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig is er dan nog een rechtervak om in te halen.Idd 40 op het linkervak van een baan van 70![]()

De amg eens goed laten brullen, meestal voelen ze zich op dat vak dan niet meer zo veilig.Idd 40 op het linkervak van een baan van 70![]()
Ik heb nog gewacht tot aan het rode lichtGelukkig is er dan nog een rechtervak om in te halen.![]()

Die heeft de eindplaat van 50 gemist.Idd 40 op het linkervak van een baan van 70![]()
Als je uw kinderen voor 1 EUR/dag in de creche mag achterlaten kan er wel een Westmalle aan af zeker?!Heb je al eens gekeken voor een sociale lening eventueel? Voor mijn westmalle trippel van vorige week is dat handig van pas gekomen![]()
Wat toch weer een bende idioten achter het stuur deze namiddag, het is morgen pas zondag.
Te zien of er ook nog een bordje gemengd bij moet of nietAls je uw kinderen voor 1 EUR/dag in de creche mag achterlaten kan er wel een Westmalle aan af zeker?!
Ik denk dat het goedkoper is om van Gent naar Puurs te rijden om een fleske Duvel te halen en terug te rijden.Vriend van me onlangs in Gent: 6,70€ voor een Duvel![]()

En maar inzitten dat hij geen vergunning zou krijgen omdat hij eens gedronken heeft met de auto. Dat is wel het minste waar hij moet mee inzitten.Iemand die ik via via van horen zeggen heb gehoord dat hij met wapens in de stal van zijn oma op karton wil gaan schieten want de schietclub is toch wat ver![]()
Het is normaal wel de gemeente die aan diene dwerp toelating gegeven heeft om die tocht door de straat te leggen.Eén of ander dwerp die waarschijnlijk een moto tour route door m'n straat heeft doen lopen, elke 2 min BRRRRRRRRRRRRRRRRRWOOOOAP
Geen enkle gewone moto dus, allemaal van die extreem luide harleys etc. Mogen ze van mij direct van straat halen, die motos zo luid als een tank.
De straat hier is daar asboluut niet geschikt voor, te gevaarlijk voor veel verkeer zegt de gemeente zelf. (bvb bij omleidingen, en dan is het plaatselijk verkeer alleen)
Kben nog es den bos in , tis erover
ps. niks tegen motos met normale uitlaten of toch nog ergens binnen de perken (96Db dus)
Was hetzelfde toen met Luc De Vos. Heler dagen niets anders dan fcking Gorki.Enkel Arno op de radio... Hopelijk morgen niet meer.
Idd. Kvind die beide wel goed, maar een ganse dag is wat te veel van het goed.Was hetzelfde toen met Luc De Vos. Heler dagen niets anders dan fcking Gorki.

.
.
.Ik hoop dat je het bezittelijk voornaamwoord wel juist hebt geschreven in je overdreven defensief antwoord.Kreeg zonet een messenger bericht van mijn achterbuurvrouw : "Hebben jullie een nieuw hondje? Hij maakt eerlijk gezegd wel nogal veel lawaai"
Ik ben er even van moeten gaan zitten want 1,5jaar niks van gehoord en dan opeens dit.. onze hond zit hier nu zelfs nog geen 2 weken dus alles is nog nieuw voor hem.
Heb haar dan maar geantwoord
"Net zoals jou kinderen, maar dan hoor je waarschijnlijk ook dat ik hem WEL corrigeer als het storend is of zelfs binnen haal als het te gortig is"
Ze heeft het blijkbaar gelezen, maar ze reageert niet meer.
Als ik ze op straat es moet tegen komen zal het toch hare beste dag niet zijn.
Die kinderen (3) doen niks anders dan roepen tieren huilen, met de bal tegen de omheining shotten. Tuurlijk reageer die hond daarop.
Moei u eerst met uw eigen huishouden voor ge mij iets komt zeggen