Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand die ik via via van horen zeggen heb gehoord dat hij met wapens in de stal van zijn oma op karton wil gaan schieten want de schietclub is toch wat ver🙄😤

Iemand die ik via via van horen zeggen heb gehoord dat hij met wapens in de stal van zijn oma op karton wil gaan schieten want de schietclub is toch wat ver🙄😤
En maar inzitten dat hij geen vergunning zou krijgen omdat hij eens gedronken heeft met de auto. Dat is wel het minste waar hij moet mee inzitten.

Als je zulke zever gaat verkopen op het theoretisch examen gaat hij nog lang mogen wachten op zijn vergunning en psychologisch gaan ze hem er ook niet toe in staat achten.

En eigenlijk is het wel een ergernis van me dat er zo een figuren bestaan als ik zie hoeveel echte liefhebbers er zijn waarvoor het alsmaar moeilijker wordt om hun wapens te kunnen houden door zulke kwibussen.

Eén of ander dwerp die waarschijnlijk een moto tour route door m'n straat heeft doen lopen, elke 2 min BRRRRRRRRRRRRRRRRRWOOOOAP
Geen enkle gewone moto dus, allemaal van die extreem luide harleys etc. Mogen ze van mij direct van straat halen, die motos zo luid als een tank.

De straat hier is daar asboluut niet geschikt voor, te gevaarlijk voor veel verkeer zegt de gemeente zelf. (bvb bij omleidingen, en dan is het plaatselijk verkeer alleen)

Kben nog es den bos in , tis erover

ps. niks tegen motos met normale uitlaten of toch nog ergens binnen de perken (96Db dus)
Het is normaal wel de gemeente die aan diene dwerp toelating gegeven heeft om die tocht door de straat te leggen.

Ik ben ni direct voorstander van een keuring voor moto´s zoals bij de auto, maar zo een extremen worden er dan wel een deel uitgefilterd.

Kreeg zonet een messenger bericht van mijn achterbuurvrouw : "Hebben jullie een nieuw hondje? Hij maakt eerlijk gezegd wel nogal veel lawaai"

Ik ben er even van moeten gaan zitten want 1,5jaar niks van gehoord en dan opeens dit.. onze hond zit hier nu zelfs nog geen 2 weken dus alles is nog nieuw voor hem.

Heb haar dan maar geantwoord
"Net zoals jou kinderen, maar dan hoor je waarschijnlijk ook dat ik hem WEL corrigeer als het storend is of zelfs binnen haal als het te gortig is"
Ze heeft het blijkbaar gelezen, maar ze reageert niet meer.

Als ik ze op straat es moet tegen komen zal het toch hare beste dag niet zijn.
Die kinderen (3) doen niks anders dan roepen tieren huilen, met de bal tegen de omheining shotten. Tuurlijk reageer die hond daarop.
Moei u eerst met uw eigen huishouden voor ge mij iets komt zeggen

Toch ook maar dwaze reply van jezelf hoor. En een blaffende hond is gewoon irritant en ik heb er zelf ook een paar voor je daar mee mocht afkomen.

moeilijk kiezen tussen wat vervelender is: keffende honden; blaffende honden of jengelende kinderen.
Persoonlijk zou ik gewoon 'ja' hebben geantwoord, maar misschien is er meer geschiedenis.

Zo laatst mij muziekinstallatie ook gecorrigeerd voor onderburen en na een 2 weken gevraagd of het beter was.
Hun repliek was dat het wel beter was maar of ik niet gewoon wat eerder in bed zou kunnen gaan; ipv altijd tot 2u in de nacht, om 22u gelijk ne normale mens. Stond ik ff kokend van, maar geen antwoord op gegeven.

Klein klein beetje overdreven gereageerd idd misschien? :laugh: .

En dan nog op een bericht als hebben jullie een nieuw hondje? Hij maakt eerlijk gezegd wel nogal veel lawaai. Het is niet dat ze begint met leer die kuthond is manieren, snulleke of moet ik em komen afmaken misschien.

Als ik zo'n bericht dan terugkreeg dan zou het jou beste dag niet zijn op straat denk ik jezus christus :laugh: .

En hier steken ook twee stevige honden waarvan één in het begin zeer waaks was, die blaft ondertussen nauwelijks nog, enkel wanneer ze duidelijk denkt dat er gevaar is, misschien had je dat kunnen antwoorden gewoon genre van ik ben er mij van bewust maar ik ben er aan aan het werken ipv de opvoeding van een hond te vergelijken met het volgens jou precies gebrek aan opvoeding dat zij haar kinderen geeft :laugh: .

Kreeg zonet een messenger bericht van mijn achterbuurvrouw : "Hebben jullie een nieuw hondje? Hij maakt eerlijk gezegd wel nogal veel lawaai"

Ik ben er even van moeten gaan zitten want 1,5jaar niks van gehoord en dan opeens dit.. onze hond zit hier nu zelfs nog geen 2 weken dus alles is nog nieuw voor hem.

Heb haar dan maar geantwoord
"Net zoals jou kinderen, maar dan hoor je waarschijnlijk ook dat ik hem WEL corrigeer als het storend is of zelfs binnen haal als het te gortig is"
Ze heeft het blijkbaar gelezen, maar ze reageert niet meer.

Als ik ze op straat es moet tegen komen zal het toch hare beste dag niet zijn.
Die kinderen (3) doen niks anders dan roepen tieren huilen, met de bal tegen de omheining shotten. Tuurlijk reageer die hond daarop.
Moei u eerst met uw eigen huishouden voor ge mij iets komt zeggen
Ik hoop dat je het bezittelijk voornaamwoord wel juist hebt geschreven in je overdreven defensief antwoord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan