Silence
Well-known member
Oei daarom dat ze dan niet reageerdeIk hoop dat je het bezittelijk voornaamwoord wel juist hebt geschreven in je overdreven defensief antwoord.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oei daarom dat ze dan niet reageerdeIk hoop dat je het bezittelijk voornaamwoord wel juist hebt geschreven in je overdreven defensief antwoord.

Onze hond komt enkel buiten om zijn behoefte te doen of als we met hem buiten aan het spelen zijn. En dan blaft die idd meer richting de omheining als hij daar kabaal hoort dan de vorige dat ooit gedaan heeft.Klein klein beetje overdreven gereageerd idd misschien?.
En dan nog op een bericht als hebben jullie een nieuw hondje? Hij maakt eerlijk gezegd wel nogal veel lawaai. Het is niet dat ze begint met leer die kuthond is manieren, snulleke of moet ik em komen afmaken misschien.
Als ik zo'n bericht dan terugkreeg dan zou het jou beste dag niet zijn op straat denk ik jezus christus.
En hier steken ook twee stevige honden waarvan één in het begin zeer waaks was, die blaft ondertussen nauwelijks nog, enkel wanneer ze duidelijk denkt dat er gevaar is, misschien had je dat kunnen antwoorden gewoon genre van ik ben er mij van bewust maar ik ben er aan aan het werken ipv de opvoeding van een hond te vergelijken met het volgens jou precies gebrek aan opvoeding dat zij haar kinderen geeft.

Lees bovenstaande, tis echt niet dat hij veel blaft hoor.Toch ook maar dwaze reply van jezelf hoor. En een blaffende hond is gewoon irritant en ik heb er zelf ook een paar voor je daar mee mocht afkomen.
Er is inderdaad wel een kleine voorgeschiedenis, maar dat heeft niks met de hond(en) te maken. Dus ik heb ook geen flauw idee van waar dit opeens vandaan kwam.moeilijk kiezen tussen wat vervelender is: keffende honden; blaffende honden of jengelende kinderen.
Persoonlijk zou ik gewoon 'ja' hebben geantwoord, maar misschien is er meer geschiedenis.
Zo laatst mij muziekinstallatie ook gecorrigeerd voor onderburen en na een 2 weken gevraagd of het beter was.
Hun repliek was dat het wel beter was maar of ik niet gewoon wat eerder in bed zou kunnen gaan; ipv altijd tot 2u in de nacht, om 22u gelijk ne normale mens. Stond ik ff kokend van, maar geen antwoord op gegeven.
Diabetes type 1 en 2.
Zwangerschapsdiabetes.
Google dat eens op 't gemak. Lees wat. En kom dan geleidelijk aan tot het besef welke onzin je hier uitkraamt.
Dat is zoals zeggen dat iedereen die in een auto ongeluk terecht komt maar 'fucking moet leren rijden met den auto'
Was jij dat die vond dat ik maar zo vet niet moest geworden zijn?![]()
Well wadayaknow, type 2 is dominant. Derp.
Met bijna 10% op 1.2 miljoen (voor Nederland), is dat nog altijd 120000 mensen die je voor rotte vis uitmaakt zonder reden, dus dat praat eigenlijk niets goed.![]()
Well wadayaknow, type 2 is dominant. Derp.
Het zijn toch voornamelijk marginalen die naar de kermis gaan. Je mist niets.Langs een kermis wandelen en u realiseren dat elke vorm van nog een beetje tot de jeugd te behoren echt volledig achter u ligt.
Ik voel een nieuwe existentiële crisis aankomen…![]()
Idd.Was jij dat die vond dat ik maar zo vet niet moest geworden zijn?

Doe ik niet. Ik had het dan ook enkel op de groep die het zichzelf specifiek aangedaan heeft door teveel McD te eten en niet te sporten. En blijkbaar is dat toch wel de grootste groep.Met bijna 10% op 1.2 miljoen (voor Nederland), is dat nog altijd 120000 mensen die je voor rotte vis uitmaakt zonder reden, dus dat praat eigenlijk niets goed.
Je bedoelt de groep die bestaat uit: overgewicht, te weinig beweging, erfelijke aanleg én leeftijd?Doe ik niet. Ik had het dan ook enkel op de groep die het zichzelf specifiek aangedaan heeft door teveel McD te eten en niet te sporten. En blijkbaar is dat toch wel de grootste groep.
Alsnog zichzelf aangedaan.Je bedoelt de groep die bestaat uit: overgewicht, te weinig beweging, erfelijke aanleg én leeftijd?
ja, want op voorhand krijg je natuurlijk precies te horen welk genetisch lotje je uit de loterij zal krijgen.Alsnog zichzelf aangedaan.

Je moet maar niet zolang leven.Ja, je leeftijd doe je inderdaad jezelf aan![]()
Er zitten meerdere kankers bij ons in de familie, wedden dat stoppen met leven mijn kansen op kanker drastisch doet dalen?Ja, je leeftijd doe je inderdaad jezelf aan![]()

Ja, je leeftijd doe je inderdaad jezelf aan![]()
Ja, want leeftijd en genetische aanleg zijn natuurlijk de beslissende factoren. Niet roken, niet overgewicht, niet niet sporten, niet gewoon een allround slechte levensstijl...ja, want op voorhand krijg je natuurlijk precies te horen welk genetisch lotje je uit de loterij zal krijgen.![]()
Het is een én én verhaal.Ja, want leeftijd en genetische aanleg zijn natuurlijk de beslissende factoren. Niet roken, niet overgewicht, niet niet sporten, niet gewoon een allround slechte levensstijl...