Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat ziet er handig uit, maar helaas is het wat onhandig om spullen uit te krijgen.
meer een soort van doos die de controllers arrangeert en de doos zelf kan dan weggezet worden na gebruik ofzo.

of misschien dit, maar niet zeker of je in die zijkant een controller kwijt kunt :

of dit :

Laatst bewerkt:
Ik loop al een +- week rond met een zware hoest dat maar niet voorbij wil gaan. Sinds gisterenavond plots megaveel pijn in een rechter rib na een hoest aanval.

Ik ben 32, niet 70 :frown:

Doe je alles correct, eindig je de dag met kei hoge suikerwaarden :(
Kop op. Ik ken de ervaring en de frustraties. Ik heb er ook lang over gedaan om dat te accepteren. En met mijn zoontje is het enkel maar verergert. De endocrinologe van hem heeft mij dan aangeleerd: Zolang je alles doet zoals het hoort en reageert erop doe je alles wat je kan. Spijtig genoeg doet een lichaam dikwijls nog eens dikwijls zijn eigen zin.

Na een lening voor huizen, auto's of fietsen, nu ook een lening voor cornflakes? Zo duur dat die krengen zijn.

#alleswordtduurder

Doe je alles correct, eindig je de dag met kei hoge suikerwaarden :(
Een vriendin van me die ook diabetes heeft was onlangs in de collruyt de verpakkingen aan het bekijken om de suikerwaardes te bekijken. Kreeg ze plots van een totaal vreemde de opmerking "waarom moet jij kcal tellen, je bent toch mager genoeg?"

Some people...

Een vriendin van me die ook diabetes heeft was onlangs in de collruyt de verpakkingen aan het bekijken om de suikerwaardes te bekijken. Kreeg ze plots van een totaal vreemde de opmerking "waarom moet jij kcal tellen, je bent toch mager genoeg?"

Some people...
Ooit heb ik de opmerking gekregen: hoe kan jij nu diabetes hebben, je bent niet eens dik? 🙄

Some people...
Ja, zomaar moeien met het gewicht van anderen en vinden dat ze daaraan meteen een waardeoordeel mogen koppelen :unsure:

Pro tip: als je die doos een paar keer laat vallen, kan je direct vier keer meer cornflakes hebben!

Dan ben je een .... cereal killer

171381662csi-miami-horatio-caine-sunglasses_400x400.jpg

Wat een kutweer zeg.
Komt ook slecht uit, want 2 weken terug de badkamer uitgebroken en met het idee dat het nu toch al warm genoeg was om enkel nog wat bijverwarming te moeten hebben op elektriciteit en hout, de radiatoren al naar het oud ijzer gebracht en uiteraard geen stops voorzien voor de nieuwe buizen. :unsure:
Het voordeel is wel dat het mij serieus wat bespaart aan stookolie en ik sneller aan het afwerken ben dan voorzien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan