Madou
Well-known member
In m'n vorige job had ik een werkgsm maar ik werd zo overladen met "urgente" telefoons dat ik een privégsm aanschafte om tenminste niet tijdens mijn verlof of pauze of avond gestoord te worden. Op het einde van m'n carrière ginder kreeg ik zoveel telefoons en sms'en met boodschappen zoals "EXTREEM URGENT" dat ik enkel nog opnam als ik echt tijd had. Zo kon ik rustig m'n hoofdtaken doen op m'n pc. Ik ben geen dokter of brandweerman dus het kan wel verdomme wachten met dat urgente gedoe. En dat geklaag over lange wachttijden met de telefonie bij grote bedrijven - da's hetzelfde in het bedrijf waar ik momenteel werk en dit is m.i. enkel en alleen omdat er een tekort aan personeel is want bedrijf wilt natuurlijk zoals elk ander bedrijf zoveel mogelijk werk steken op zo min mogelijk personeel. Leer er gewoon mee omgaan. Da's hoe bedrijven hier gerund worden. En vertrouw me erop dat die mensen in de callcenter u nog minder zullen helpen als ge hysterisch begint te roepen.

. En als ge weer beter zijt, past dat voor u om een halve dag in de week langs te komen hier? Tmag op halve kaars kracht zijn.