Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daarjuist een hoornaar gespot op het venster van de badkamer. Wou hem van naderbij gaan bekijken maar hij vloog weer weg voor ik goed en wel kon zien wat voor één het was. Sebiet maar eens een rondje rond het huis en in de tuin maken om te zien of er geen nest zit.

Hupla, meneer Squidward is inderdaad ook positief.
Ik zou graag vragen dat de dames hier op BG een kaarsje branden voor mij, ik zit met drie zieke mannen in huis en zoals iedereen weet zal er nog nooit niemand zo ziek geweest zijn, het einde nabij zijn en zielig zijn. Pray that I may have self-control.
9145-woman-praying-gettyimages-made-suta-eyeem.jpg

Hoe, wij mannen overdrijven toch niet als we ziek zijn?

Ok, misschien een héél klein beetje, maar dat komt alleen maar omdat we dan vroeger door onze moeder extra hard vertroeteld werden. Dus het is onze schuld niet. :unsure:

Combiticket van Werchter overkopen op Ticketswap. Nog geen picoseconde nadat ik op die melding klik dat er iets is vrijgekomen, is 't al verkocht. Zitten daar mensen continue te refreshen om dan te kunnen kopen?

Ik heb dinsdag positief getest op covid en zit dus in quarantaine.
Ik had gehoopt één van die mensen te zijn die er weinig last van hebben zodat ik lekker in het zonnetje kan genieten van een boek, beetje Netflix bij kijken en gewoon relaxen of uitgestelde klusjes doen. Maar nee hoor ik ben en blijf zo verschrikkelijk moe, slap en blah! Vandaag alleen maar eten gemaakt, opgeruimd, lakens ververst, was opgezet en opgehangen en een paar vensters snel snel gewassen in de living en mijn kaars is volledig uit :(

Ik heb dinsdag positief getest op covid en zit dus in quarantaine.
Ik had gehoopt één van die mensen te zijn die er weinig last van hebben zodat ik lekker in het zonnetje kan genieten van een boek, beetje Netflix bij kijken en gewoon relaxen of uitgestelde klusjes doen. Maar nee hoor ik ben en blijf zo verschrikkelijk moe, slap en blah! Vandaag alleen maar eten gemaakt, opgeruimd, lakens ververst, was opgezet en opgehangen en een paar vensters snel snel gewassen in de living en mijn kaars is volledig uit :(
Dan maar relaxen in het zonnetje of in de zetel met Netflix? :unsure:

Hupla, meneer Squidward is inderdaad ook positief.
Ik zou graag vragen dat de dames hier op BG een kaarsje branden voor mij, ik zit met drie zieke mannen in huis en zoals iedereen weet zal er nog nooit niemand zo ziek geweest zijn, het einde nabij zijn en zielig zijn. Pray that I may have self-control.
1. Is uw overlijdensverzekering al getekend?
2. Veel plezier met "practice what you preach"! 😏
3. Meng uw slaapmiddelen in wat kippensoep als 2. te drastisch is gezien 1. Niet in orde is...
1810163983-tumblr_m4r1hnBsdU1rstl21o1_500.jpg

Het is toch al een tijdje bekend dat verschillende onderzoeken hebben aangetoond dat mannen effectief zieker (kunnen) zijn van bv. de griep door het fellere reactie van het immuunsysteem. Terwijl dat van vrouwen minder sterk reageert.

Nah!

Het is toch al een tijdje bekend dat verschillende onderzoeken hebben aangetoond dat mannen effectief zieker (kunnen) zijn van bv. de griep door het fellere reactie van het immuunsysteem. Terwijl dat van vrouwen minder sterk reageert.

Nah!
Zei hij zonder enige vermelding van bronnen of studies concreet... 😏

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan