Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die zou toch een telefoontje van mij krijgen. Eens navragen wat de bedoeling daarvan allemaal is.

Indien hij stoer begint te doen zeg je het volgende:
"Ik weet niet wie je bent. Ik weet niet wat je wilt. Mijn geduld is op, geduld heb ik niet. Wat ik wel heb zijn heel specifieke vaardigheden. Vaardigheden die ik verworven heb over een lange carrière. Vaardigheden die mij een nachtmerrie maken voor mensen zoals u. Als je mijn vrouw vanaf nu volledig gerust laat, zal ik het hierbij laten. Ik zal u niet komen opzoeken. Ik zal u niet achtervolgen. Doe je dat niet, dan zal ik u vinden en vermoorden."

Durft da ventje "succes' antwoorden, rij je direct naar z'n kot.

Like bruh...das een hele spreekbeurt.
Je moet die vent afschrikken hé en geen speech houden.😵‍💫

Carrion is ne slimme mens, be like Carrion.

Carrion is ne slimme mens, be like Carrion.

Efkes quoten.

Hoeveel heeft hij u betaald om die post te maken?
eAfA4Fv.jpeg

Griep :angry: denkt ge dat het eindelijk gedaan is met heel die corona en ziek en weetikveel wat, magk 5 dagen thuis zitten 😢 Als ik mij goed zou voelen is dat gewoon verlof, maar nu ist 5 dagen miserabel in mijn bed, ook ni echt plezant.

Griep :angry: denkt ge dat het eindelijk gedaan is met heel die corona en ziek en weetikveel wat, magk 5 dagen thuis zitten 😢 Als ik mij goed zou voelen is dat gewoon verlof, maar nu ist 5 dagen miserabel in mijn bed, ook ni echt plezant.
Na 6 dagen begon ik te recupereren, deze week nog duidelijk de nasleep ervan! Tis ne ferme hier alvast!

zo slim is 'm wel, het is altijd in de privé. Ze laat mij dan vantijd es de whatsapps zien dat ie stuurt
Maak gij wat dickpics enzo en geeft die aan je vrouw, dan kan ze direct wat meedoen met het teasen.
Er was enkele jaren ook zo een op mijn vrouw haar werk die haar prive lastig viel. Op haar werk was het dan "dat is toch zo erg niet allemaal". Dan heb ik eens enkele avonden terug "gepraat en geteased" met leuke foto's uit de diepe krochten van het internet. Het heeft maar 3 dagen meer geduurd eer hij de boodschap snapte.

Strepen en viezigheid op mijn nog-maar-net-gewassen ramen en voordeur door dat hele saharazand gedoe...🤦‍♂️ De garagepoort is er nog wat erger aan toe, maar die moest sowieso nog gewassen worden dus da's minder frustrerend.

Op facebook één of andere dakwerker die een bericht postte (dateert van toen die storm door het land raasde) waarop hij de klanten vraagt geduld te hebben, dat hij hen sowieso terugbelt indien ze hem niet kunnen bereiken.

Reageert daar iemand op: 't is een goudmijn voor de dakwerkers voor de moment zo te zien.

Reageren daar plots 5 verschillende zelfstandige dakwerkers op dat het niet houdbaar is, bergen papierwerk, ze kunnen niet iedereen behandelen, nachtmerrie, enz. "Er zijn al 2 collega's die zelfmoord gepleegd hebben door de drukte", was één van de reacties. Allemaal met de nodige schrijffouten in de trend van 'zeg dat niet wand het is zwaar'.

Dus het stormt een dag of 2 en de mensen gooien zich van een brug. Ok.

Edit: "we verdienen er niets aan want 't is allemaal voor de verzekering" was ook ne goeien.

Op facebook één of andere dakwerker die een bericht postte (dateert van toen die storm door het land raasde) waarop hij de klanten vraagt geduld te hebben, dat hij hen sowieso terugbelt indien ze hem niet kunnen bereiken.

Reageert daar iemand op: 't is een goudmijn voor de dakwerkers voor de moment zo te zien.

Reageren daar plots 5 verschillende zelfstandige dakwerkers op dat het niet houdbaar is, bergen papierwerk, ze kunnen niet iedereen behandelen, nachtmerrie, enz. "Er zijn al 2 collega's die zelfmoord gepleegd hebben door de drukte", was één van de reacties. Allemaal met de nodige schrijffouten in de trend van 'zeg dat niet wand het is zwaar'.

Dus het stormt een dag of 2 en de mensen gooien zich van een brug. Ok.

Edit: "we verdienen er niets aan want 't is allemaal voor de verzekering" was ook ne goeien.
Speciaal.
Hier in 't dorp is er een dakwerker die ook altijd volzet is, maar die heeft zijn klanten met nieuwbouw en dergelijke een week opgeschoven om hier in het dorp iedereen met dakschade te kunnen helpen. Er staan hier nu wel niet veel huizen en de meesten hebben zelf hun dak opgeklommen, maar voor de ouderen was dat wel een schone geste.
Hij had ook wel het voordeel dat er bij verschillende weinig nog rechtstond om een dak op te gaan leggen, scheelt ook weer uren. :unsure:

haja, dan kunnen ze niks in't zwart doen.
Tuurlijk wel, EPDM.

Speciaal.
Hier in 't dorp is er een dakwerker die ook altijd volzet is, maar die heeft zijn klanten met nieuwbouw en dergelijke een week opgeschoven om hier in het dorp iedereen met dakschade te kunnen helpen. Er staan hier nu wel niet veel huizen en de meesten hebben zelf hun dak opgeklommen, maar voor de ouderen was dat wel een schone geste.
Hij had ook wel het voordeel dat er bij verschillende weinig nog rechtstond om een dak op te gaan leggen, scheelt ook weer uren. :unsure:
En als 't echt niet meer gaat de mensen doorverwijzen naar iemand anders. Vol is vol é. Niemand kan toveren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan