Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben een redelijke positivo maar ik moet zeggen dat de shitload aan slecht nieuws en vooruitzichten ook mij zwaar begint te beïnvloeden.

Grootvader vergeten van de kinderen op te pikken voor school. Het is al elke ochtend een lijdensweg en nu zitten ze hier te zitten tot meneer afkomt. Nochtans is hij wel wakker om 1u ‘s nachts om zijn zoon te messengeren over allerhande bullshit en geeft zoon nog zes keer door van zeker de kinderen op te pikken. Useless fucker.
Denk aan de erfenis.

en daarbij nog es ne collega van mijn madam die openlijk blijft hitten op die van ons...

hij weet dat ie geen kans maakt maar toch blijft 'm maar van die rare opmerkingen maken.. not helping dude

ik ben een redelijke positivo maar ik moet zeggen dat de shitload aan slecht nieuws en vooruitzichten ook mij zwaar begint te beïnvloeden.
Een boel clichés incoming, maar wat mij doorgaans helpt, is een opdeling maken van waar ik iets aan kan doen/verbeteren en waar niet. Dat laatste veel minder aandacht te gunnen en die aandacht te focussen op wat er voor jullie toe doet (ik veronderstel bijvoorbeeld uw vrouw, kinderen en uzelf gelukkig te zien). En bijgevolg “nu” leven om dat na te streven. Wat komen moet, dat komt sowieso. Wat je in afwachting daarvan (te lang) uitstelt, kies je zelf.

Tot zover mijn zweverig praatje voor vandaag.
De patchoeli geur denk je er wel bij hè. 🧘‍♂️

Wat echt gaat helpen is ons allemaal uitnodigen op een BBQ.

Ik garandeer u dat ge wij ons beter voelen dan.

Maar eigenlijk wat @Wannez zegt. En zoek voor uzelf klein gelukskes. Genieten van een lach van uw kind, enz...

Een boel clichés incoming, maar wat mij doorgaans helpt, is een opdeling maken van waar ik iets aan kan doen/verbeteren en waar niet. Dat laatste veel minder aandacht te gunnen en die aandacht te focussen op wat er voor jullie toe doet (ik veronderstel bijvoorbeeld uw vrouw, kinderen en uzelf gelukkig te zien). En bijgevolg “nu” leven om dat na te streven. Wat komen moet, dat komt sowieso. Wat je in afwachting daarvan (te lang) uitstelt, kies je zelf.

Tot zover mijn zweverig praatje voor vandaag.
De patchoeli geur denk je er wel bij hè. 🧘‍♂️
Aangevuld met dit cliché plaatje:
worry_flowchart.jpg

James Cooke had plaats aangeboden bij hem thuis maar België had reeds laten weten geen oorlogsmisdaden te willen begaan.
Eigenlijk hebben ze een gouden kans om met James Cooke bakken geld te verdienen, maar ze doen het niet.
Ze moeten gewoon een gelijkaardige actie opstarten zoals hier op het forum met @Loser gebeurd is. Voor elke €5.000 die wordt ingezameld zal James Cooke een dag niet op het scherm verschijnen.

Eigenlijk hebben ze een gouden kans om met James Cooke bakken geld te verdienen, maar ze doen het niet.
Ze moeten gewoon een gelijkaardige actie opstarten zoals hier op het forum met @Loser gebeurd is. Voor elke €5.000 die wordt ingezameld zal James Cooke een dag niet op het scherm verschijnen.
Mijn ergernis is James Cooke bij dat aankondigingsfilmpje van die show: die smile terwijl hij spreekt. Dude, het draait niet altijd om u

ik kan het niemand aanraden 🥲

Nobody is that rich

Bedoel per totale schijf van €5.000. Niet per storting
Dus als de actie één miljoen oplevert zien we hem 200 dagen niet.

nee, ik bedoelde idd dat iemand hem voor eeuwig en 3 dagen van het scherm wou... nobody is that rich om dat in 1 keer te leggen :lol:

Weer heel die griezelige BV - klik die hun graantje trachten mee te pakken van een walgelijke tragedie. Toen ik de foto zag dacht ik dat ze komen Wauters uit het mortuarium zijn gaan halen? Hoe verouderd ziet die eruit? Hebben die nu echt niemand anders ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan