Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk aan de erfenis.Grootvader vergeten van de kinderen op te pikken voor school. Het is al elke ochtend een lijdensweg en nu zitten ze hier te zitten tot meneer afkomt. Nochtans is hij wel wakker om 1u ‘s nachts om zijn zoon te messengeren over allerhande bullshit en geeft zoon nog zes keer door van zeker de kinderen op te pikken. Useless fucker.
Wat hebt gij deze nacht gedaan?Deze morgen wil ik in de badkamer een oorstokje weggooien in het vuilbakje -> resultaat: verschot in de rug![]()
Misschien moet ze hem openbaar maar eens op zijn plaats zetten.en daarbij nog es ne collega van mijn madam die openlijk blijft hitten op die van ons...
hij weet dat ie geen kans maakt maar toch blijft 'm maar van die rare opmerkingen maken.. not helping dude
Een boel clichés incoming, maar wat mij doorgaans helpt, is een opdeling maken van waar ik iets aan kan doen/verbeteren en waar niet. Dat laatste veel minder aandacht te gunnen en die aandacht te focussen op wat er voor jullie toe doet (ik veronderstel bijvoorbeeld uw vrouw, kinderen en uzelf gelukkig te zien). En bijgevolg “nu” leven om dat na te streven. Wat komen moet, dat komt sowieso. Wat je in afwachting daarvan (te lang) uitstelt, kies je zelf.ik ben een redelijke positivo maar ik moet zeggen dat de shitload aan slecht nieuws en vooruitzichten ook mij zwaar begint te beïnvloeden.

Wat echt gaat helpen is ons allemaal uitnodigen op een BBQ.ik ben een redelijke positivo maar ik moet zeggen dat de shitload aan slecht nieuws en vooruitzichten ook mij zwaar begint te beïnvloeden.
Aangevuld met dit cliché plaatje:Een boel clichés incoming, maar wat mij doorgaans helpt, is een opdeling maken van waar ik iets aan kan doen/verbeteren en waar niet. Dat laatste veel minder aandacht te gunnen en die aandacht te focussen op wat er voor jullie toe doet (ik veronderstel bijvoorbeeld uw vrouw, kinderen en uzelf gelukkig te zien). En bijgevolg “nu” leven om dat na te streven. Wat komen moet, dat komt sowieso. Wat je in afwachting daarvan (te lang) uitstelt, kies je zelf.
Tot zover mijn zweverig praatje voor vandaag.
De patchoeli geur denk je er wel bij hè.![]()
Dat en de default reactie “ach, fuck it”.Aangevuld met dit cliché plaatje:
![]()

Damn, en ik dacht dat mijn rug niets waard was.Deze morgen wil ik in de badkamer een oorstokje weggooien in het vuilbakje -> resultaat: verschot in de rug![]()

Eigenlijk hebben ze een gouden kans om met James Cooke bakken geld te verdienen, maar ze doen het niet.James Cooke had plaats aangeboden bij hem thuis maar België had reeds laten weten geen oorlogsmisdaden te willen begaan.
Mijn ergernis is James Cooke bij dat aankondigingsfilmpje van die show: die smile terwijl hij spreekt. Dude, het draait niet altijd om uEigenlijk hebben ze een gouden kans om met James Cooke bakken geld te verdienen, maar ze doen het niet.
Ze moeten gewoon een gelijkaardige actie opstarten zoals hier op het forum met @Loser gebeurd is. Voor elke €5.000 die wordt ingezameld zal James Cooke een dag niet op het scherm verschijnen.
ik kan het niemand aanradenEigenlijk hebben ze een gouden kans om met James Cooke bakken geld te verdienen, maar ze doen het niet.
Ze moeten gewoon een gelijkaardige actie opstarten zoals hier op het forum met @Loser gebeurd is. Voor elke €5.000 die wordt ingezameld zal James Cooke een dag niet op het scherm verschijnen.

Eigenlijk hebben ze een gouden kans om met James Cooke bakken geld te verdienen, maar ze doen het niet.
€ 5 is ook prima hoor. Dan zien we hem nooit meer op het scherm.Nobody is that rich
Bedoel per totale schijf van €5.000. Niet per stortingNobody is that rich
Damn, en ik dacht dat mijn rug niets waard was.![]()

Bedoel per totale schijf van €5.000. Niet per storting
Dus als de actie één miljoen oplevert zien we hem 200 dagen niet.