Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
(jongerentaal) persoon, m.n. van gevorderde leeftijd, met ouderwetse denkbeelden; = fossiel

--
ik zit op tram 4, een fossiel dus volgens sommigen. :unsure:
Benieuwd hoe mijn dochter me zal noemen achter mijn rug over 10 jaar! 😞
Ja, het zit hem echt wel in de denkbeelden. Er zijn zeker boomers van in de 20, als ze oerconservatief zijn. Het is weliswaar begonnen als ‘buhbye’ naar de Babyboomers maar je mag het gaan gebruiken naar iedereen die narrow-minded is en geen ‘feiten’ wil aannemen, ook al is het zwart op wit waar.
De kans is dus uitermate miniem dat @Mulan ooit een Boomer zou worden.

Heel de sociale media die vol staan met die artiesten die Oekraïne 12-12 steunen.
Vraag me wel af hoeveel geld ze storten, of hoeveel Oekraïners ze willen opvangen.

Heel de sociale media die vol staan met die artiesten die Oekraïne 12-12 steunen.
Vraag me wel af hoeveel geld ze storten, of hoeveel Oekraïners ze willen opvangen.
James Cooke had plaats aangeboden bij hem thuis maar België had reeds laten weten geen oorlogsmisdaden te willen begaan.

Godverdomme, als het nog niet erg genoeg is dat de helft van de shit die ge hebt besteld DOA is en ge dan ook nog de moeite moet doen om al dien brol terug te sturen :mad:

REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Grootvader vergeten van de kinderen op te pikken voor school. Het is al elke ochtend een lijdensweg en nu zitten ze hier te zitten tot meneer afkomt. Nochtans is hij wel wakker om 1u ‘s nachts om zijn zoon te messengeren over allerhande bullshit en geeft zoon nog zes keer door van zeker de kinderen op te pikken. Useless fucker.

Nee niet ok. Geen laffe kwezels in mijn huis. Het is erg voor die mensen, maar ze moeten hun dienstplicht vervullen, en vechten voor hun land.

Ik weet het, ze hebben er niet voor gekozen, maar als alle mannen zomaar weg lopen, dan zou de strijd natuurlijk rap gestreden zijn.
Die mannen kunnen ook fysiek niet in staat zijn om de wapens op te nemen, te oud of te jong zijn bevonden. Wat ga je weer kort door de bocht.

Die mannen kunnen ook fysiek niet in staat zijn om de wapens op te nemen, te oud of te jong zijn bevonden. Wat ga je weer kort door de bocht.
als ze te jong zijn, komen ze gewoon met hun moeder mee toch.
van 18 tot 60 wordt er gevochten. zo simpel is het daar.
en mannen ouder dan 60 zie ik niet gauw naar hier komen. die verlaten niet zo gauw meer hun land.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan