Ik zou eigenlijk meer interesse hebben in een vaste rubriek mémésvantstad, waar boomervrouwen ranten over alles en nog wat.Die memesvantstad in GvA. Zo ongrappig.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou eigenlijk meer interesse hebben in een vaste rubriek mémésvantstad, waar boomervrouwen ranten over alles en nog wat.Die memesvantstad in GvA. Zo ongrappig.

Stelt ge u kandidaat?Ik zou eigenlijk meer interesse hebben in een vaste rubriek mémésvantstad, waar boomervrouwen ranten over alles en nog wat.![]()
Zij is te jong om boomervrouw genoemd te worden....Stelt ge u kandidaat?

Is da geen 70+ boomers?Zij is te jong om boomervrouw genoemd te worden....
Ik zit blijkbaar al rond de grens.![]()
Is da geen 70+ boomers?

Grapjurk.Zij is te jong om boomervrouw genoemd te worden....
Ik zit blijkbaar al rond de grens.![]()
Ja, het zit hem echt wel in de denkbeelden. Er zijn zeker boomers van in de 20, als ze oerconservatief zijn. Het is weliswaar begonnen als ‘buhbye’ naar de Babyboomers maar je mag het gaan gebruiken naar iedereen die narrow-minded is en geen ‘feiten’ wil aannemen, ook al is het zwart op wit waar.(jongerentaal) persoon, m.n. van gevorderde leeftijd, met ouderwetse denkbeelden; = fossiel
--
ik zit op tram 4, een fossiel dus volgens sommigen.
Benieuwd hoe mijn dochter me zal noemen achter mijn rug over 10 jaar!![]()
Als ze maar niet te lang in de badkamer zitten!Dus als het mannen waren, ging je er nog steeds volledig mee akkoord? 2 mannen in je 2 gastenkamers vind je ok?
Dat lijkt mij ten huize Trump nog de veiligste plaats.Als ze maar niet te lang in de badkamer zitten!
Die zouden met zijn vrouwtje kunnen foefelenDus als het mannen waren, ging je er nog steeds volledig mee akkoord? 2 mannen in je 2 gastenkamers vind je ok?

Dan staat die direct in die badkamer met zijn AR-15, no foefelen with my madam.Die zouden met zijn vrouwtje kunnen foefelen![]()
Idd. Xavier Taveirne heeft daar ook een handje van weg bij het late journaal.Bart Schols in de afspraak. Ooit gaat die eens iemand laten uitspreken, toch ?
James Cooke had plaats aangeboden bij hem thuis maar België had reeds laten weten geen oorlogsmisdaden te willen begaan.Heel de sociale media die vol staan met die artiesten die Oekraïne 12-12 steunen.
Vraag me wel af hoeveel geld ze storten, of hoeveel Oekraïners ze willen opvangen.

Die mannen kunnen ook fysiek niet in staat zijn om de wapens op te nemen, te oud of te jong zijn bevonden. Wat ga je weer kort door de bocht.Nee niet ok. Geen laffe kwezels in mijn huis. Het is erg voor die mensen, maar ze moeten hun dienstplicht vervullen, en vechten voor hun land.
Ik weet het, ze hebben er niet voor gekozen, maar als alle mannen zomaar weg lopen, dan zou de strijd natuurlijk rap gestreden zijn.
als ze te jong zijn, komen ze gewoon met hun moeder mee toch.Die mannen kunnen ook fysiek niet in staat zijn om de wapens op te nemen, te oud of te jong zijn bevonden. Wat ga je weer kort door de bocht.