Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen ergernis want hij kan er ook niks aan doen maar 7 heeft net zijn maag geleegd over de volle sofa dus die is waarschijnlijk thuis morgen. En heel de sofa moet in de sop.

Ik heb al vaak gehoord dat ik lame dadjokes maak.
Maar ik heb geen weet van ne kleine.

Zou zich da ook ontwikkelen als ik een kind heb buiten mijn weten?
Is dat wat met met vaderinstinct bedoelt?
Ja, dat is onvermijdelijk, mijn beste. Als je een vreemde zin in sportsokken hebt, plots witte New Balances wel ok begint te vinden…

24 uur ban op smoelenboek. Reden pesten, en waarom? Omdat ik iemand hersenloos vond die het heel normaal vond dat er een kinderziekenhuis werd gebombardeerd.

Mijn jongste blijft zijn maag maar keren, er komt bijna niks uit en hij vraagt steeds ‘help mij’ maar behalve iets om zijn buikje te kalmeren kan ik niet veel voor hem doen. Het gaat een lange nacht worden.

Het is 4u10 en de werf hier achter is al aan het werk. Ik hoor het, maar ‘met relatieve rede’ wat wil zeggen dat het huis schuin achter ons uit hun bed aan het dudderen zijn. Ocharme, en die zitten echt omringd door bouw.

Wat ik dan weer niet begrijp is waarom iedereen zo geschrokken reageert en overdrijft.
Iedereen heeft toch weleens een moment zo van hé kutzooi of een moment van onzekerheid?
Dat is omdat wij thuis met een vrouw zitten en daar niks te zeggen hebben, daarmee dat we hier wat op de wijven komen bashen.
Dat, of kleine piemel.

Bij mij is het het eerste 👌.

Dat is omdat wij thuis met een vrouw zitten en daar niks te zeggen hebben, daarmee dat we hier wat op de wijven komen bashen.
Dat, of kleine piemel.

Bij mij is het het eerste 👌.
Misschien een ‘wijf bash’ thread starten waar je het er eens allemaal kan ‘uit laten’. Mannen moeten nu met hun gevoelens in contact staan dus waarom ook niet, better out than in!

Het is 4u10 en de werf hier achter is al aan het werk. Ik hoor het, maar ‘met relatieve rede’ wat wil zeggen dat het huis schuin achter ons uit hun bed aan het dudderen zijn. Ocharme, en die zitten echt omringd door bouw.
Dat is toch wel heel vroeg om al bezig te zijn?
Iemand die ik ken was enkele jaren terug verhuisd omdat ze juist naast haar nieuwe appartementen aan het bouwen waren, nu gaan ze het gebouw net achter haar huidige appartement afsmijten en daar ook een nieuwbouw op zetten.

Dat is toch wel heel vroeg om al bezig te zijn?
Iemand die ik ken was enkele jaren terug verhuisd omdat ze juist naast haar nieuwe appartementen aan het bouwen waren, nu gaan ze het gebouw net achter haar huidige appartement afsmijten en daar ook een nieuwbouw op zetten.
Ik dacht dat ooit ook maar waar wij hiervoor woonden waren ze om 3u al fundamenten aan het gieten. Kennelijk kan dat of komt er toch niemand kijken als het niet zou mogen.

Ik dacht dat ooit ook maar waar wij hiervoor woonden waren ze om 3u al fundamenten aan het gieten. Kennelijk kan dat of komt er toch niemand kijken als het niet zou mogen.
In sommige gevallen kan het wel, bij grote bouwwerken (wanneer er bijvoorbeeld veel beton gestort moet worden 's morgens vroeger beginnen en/of 's avonds later doorwerken).
Ik dacht dat dat dan vooraf gemeld moest worden aan de omwonenden die er last van kunnen hebben, maar dat kan misschien verschillen van gemeente tot gemeente??

In sommige gevallen kan het wel, bij grote bouwwerken (wanneer er bijvoorbeeld veel beton gestort moet worden 's morgens vroeger beginnen en/of 's avonds later doorwerken).
Ik dacht dat dat dan vooraf gemeld moest worden aan de omwonenden die er last van kunnen hebben, maar dat kan misschien verschillen van gemeente tot gemeente??
Lijkt mij idd niet iets wat ze ‘in den duik’ gaan doen. Achter onze tuin is een stuk parking van de gebuur en daarachter een nieuwbouw woning. Ver genoeg dat wij waarschijnlijk niet onder te waarschuwen vallen en het is voor ons ook geen hinder maar wel aanwezig genoeg om te zeggen ‘damn, da moet luid zijn daar’. En die mensen hebben ook geen echte haag, gewoon draad, dus die zitten voor een hele periode te kijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan