Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus jij bent boos op uw man omdat jij je onzeker voelt tegenover zijn boekhouder? Owkay...

Zit uw ventje op het forum? If so: toxic gast, run!

Ik heb die Catherine moeten googlen, en das niet eens een knappe, so don't even worry :smile:
Gij vindt dat geen knappe? Ik zou die toch niet afwijzen.

Onzeker? Haha bruh ik ben sws knapper liever, leuker ( :frown: ) maar ook tig keer giftiger, gevaarlijker en een afschuwelijke pain in the ass.
Nee ik ben niet boos maar als je daar als een zwerver aankomt en ontvangen wordt door zo'n popje wiens tieten net niet aan der oren hingen als oorbellen dan is dat wel effe slikken.
Des te meer omdat het de eerste kee was dat ik haar heb ontmoet, ze is nieuw sinds januari.
Had het wel graag geweten, is niets toxic aan hoor. Haar dom geklets en irritant kutstemmetje zijn toxisch. :unsure:
Heb er zelf nooit achter gevraagd maar het is/was aan hem om het te vertellen.
Zijn vorige was echt zo'n omatype met wie hij een goede familiare vertrouwensband had maar nu gaan we het wel gewoon puur zakelijk houden.
Maar wat maakt dat nu toch uit hoe die eruit ziet? Hij bekijkt die toch enkel als zijn boekhoudster?

Dus jij bent boos op uw man omdat jij je onzeker voelt tegenover zijn boekhouder? Owkay...

Zit uw ventje op het forum? If so: toxic gast, run!

Ik heb die Catherine moeten googlen, en das niet eens een knappe, so don't even worry :smile:
Ook nie overdrijven he. Da is toch wel een knappe vrouw. Alsof jij die als boekhouder zou weigeren.

De Roblox accounts van de kinderen zijn afgesloten. Er was gisteren al iets dat niet klopte met dingen die er in stonden die niet van hen waren en nu moet er dus een hack geweest zijn of zo dus patat, closed.
Vooral mijn oudste werkte zo hard aan sommige games, hij heeft in jaren niet zo hard gehuild. Ik ben zo triest voor dat kind, hij heeft al weinig dat hij echt graag doet en nu is dit hem afgepakt. Elke keer hij iets nieuws bedenkt van pet of badge die hij kwijt is, huilt hij opnieuw. Hij is 3 jaar kwijt 😭

impulse buy :(

in de winkel een tefal braadpan meegepakt aan een spotprijs...
nu weet ik waarom :(

enkel voor keramische vuren, niet voor inductie

put met keren!

put met keren!

Retourneren kan dus niet meer?
Probeer te verkopen als miskoopje of doe het iemand cadeau, kan ook nog altijd.😊

Misschien dan zodanig voldaan dat ze geen eten meer nodig heeft?
Dat ging snel van ondersteunen van Myllana naar haar op stang jagen :fingerguns_r:

fetchimage

@recipe4hate :
Waarom zou ik die als boekhouder weigeren? Haar looks gaan mijn belastingaangifte niet doen é, en ik ga daardoor ook niet meer of minder kunnen aftrekken (wink wink, nudge nudge).

Laatst bewerkt:
moet ne man nu echt gaan zeggen dat zijn boekhoudster, voor sommige, kan aanzien worden als knap wijf :unsure:.

En wat met een schoontje aan de kassa ofzo dan?

@Put_met_keren zal blij zijn met een nieuwe pan.
Geef maar hier 🙃

OT mijn auto moest op groot onderhoud, dat op zich al een ergernis want kosten. Na een poosje komt er mij ene uit de wachtzaal halen, het ging 2u duren dus ik dacht al: tiens, da’s rap klaar. Blijkt dat er een marter onder mijn motorkap heeft gezeten en isolatie heeft zitten stelen, gelukkig niks van kabels kapotgebeten. Maar dus nóg kosten, nieuwe isolatieplaat en een verschrikker laten steken. De garagist zei wel dat sommige verzekeringen marterschade dekken dus eens luisteren en misschien kan ik nog wat recupereren.

moet ne man nu echt gaan zeggen dat zijn boekhoudster, voor sommige, kan aanzien worden als knap wijf :unsure:.

En wat met een schoontje aan de kassa ofzo dan?
Of beter: is elke man dan zo'n primaat dat hij het niet meer professioneel kan houden als blijkt dat zijn boekhoudster borsten heeft?

Als je altijd je vrouw moet op de hoogte stellen dat je voor je werk of hobby een vrouw bent tegengekomen die aantrekkelijk is, lijkt me dat zoiets meer problemen gaat geven.

Geef maar hier 🙃

OT mijn auto moest op groot onderhoud, dat op zich al een ergernis want kosten. Na een poosje komt er mij ene uit de wachtzaal halen, het ging 2u duren dus ik dacht al: tiens, da’s rap klaar. Blijkt dat er een marter onder mijn motorkap heeft gezeten en isolatie heeft zitten stelen, gelukkig niks van kabels kapotgebeten. Maar dus nóg kosten, nieuwe isolatieplaat en een verschrikker laten steken. De garagist zei wel dat sommige verzekeringen marterschade dekken dus eens luisteren en misschien kan ik nog wat recupereren.

Bij mij was dat verzekerd. Was wel 240 euro dacht ik voor isolatie + motorafdekplaat... Gelukkig is dierenschade zonder franchise.

De Roblox accounts van de kinderen zijn afgesloten. Er was gisteren al iets dat niet klopte met dingen die er in stonden die niet van hen waren en nu moet er dus een hack geweest zijn of zo dus patat, closed.
Vooral mijn oudste werkte zo hard aan sommige games, hij heeft in jaren niet zo hard gehuild. Ik ben zo triest voor dat kind, hij heeft al weinig dat hij echt graag doet en nu is dit hem afgepakt. Elke keer hij iets nieuws bedenkt van pet of badge die hij kwijt is, huilt hij opnieuw. Hij is 3 jaar kwijt 😭
Mijn oudste is daar ook zot van. Ze mag enkel in het weekend op haar tablet.

Als ze mij zaterdag roept weet ik dus al hoe laat het is.

put met keren!
Haha onlangs ook voor gehad in Makro!!

Natuurlijk pas ontdekt wanneer ik het niet meer kon retourneren!

Al een geluk nog kunnen verkopen aan de schoonmoeder 😀

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan