Was ik idd wel blij om dat ik net thuis was na bijna 3 uur in de auto gezeten te hebben.
Blij dat ik niet de enige ben die zich daar aan stoorde. Ik zou 't niet meer kunnen denk ik 3 uur naar de radio luisteren op dat uur.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was ik idd wel blij om dat ik net thuis was na bijna 3 uur in de auto gezeten te hebben.
Tenzij je incognito surft: je geschiedenis raadplegen?Als je de titels van een pagina aan het skimmen bent en je klikt op een link maar je ziet net er onder nog iets dat je wil lezen dus je gaat terug en het is verdwenen, *poof* geen spoor, zelfs met het intikken van de volledige titel in zoektermen sorry no can do.
Zelfde met op 1000 reclames die ene waarvan je denkt ‘ah toch efkes zien’ en je gaat weer naar die pagina, in geen 20 jaar zie je die ene nog terug.
Die ‘wat u ook nog kan interesseren’ shiften altijd, zelfde met reclame banners.Tenzij je incognito surft: je geschiedenis raadplegen?

Ik dacht eerst dat dit een rant van “een andere user” was en zag dan pas jouw naam.Dakwerkers, op dit moment zou ik ze allemaal de kogel geven (sorry dakwerkervrienden).
Eerste dakwerker heeft hier in april 2020 een offerte gemaakt om ons hoofddak te vernieuwen. Dan corona gehad en weet ik veel dus achterstand. Duidelijk communiceren gaat uiteraard niet: "ja het zal voor tegen het bouwverlof zijn, of neen na het bouwverlof, of toch voor de winter, of ja na de winter als het beter weer is, of toch voor het (volgende) bouwverlof".
De 2de is hier in de straat een hoop kleine werken aan het doen, en in een aanbouw regende het binnen. Dus die kerel dan maar aangesproken, ondertussen kon die ook langs de tuin van de buurman (waar hij ook werkte, rijhuis) aan die aanbouw. Uiteraard wil die ook wel ons hoofddak doen, al heb ik de indruk dat hij de dringendheid wat aandikt om dit zelf te kunnen doen.
Bon, na veel bellen en aandringen is de eerste hier vandaag eens komen kijken omdat ik zei dat met de storm er een schalie was afgevlogen en ik bang was van waterschade. Die heeft dan twee kleine herstellingen gedaan om verder te kunnen tot hij er werkelijk aan begint (voor het bouwverlof, weet je nog).
Dakwerker 1: "Ik zou het niet mogen zeggen maar wat dakwerker 2 heeft gedaan trekt op niet veel, een pannendak met zo'n lichte helling, volgens mij ga je water binnen hebben, ik zou het niet mogen zeggen maar het is te erg."
Dakwerker 2: "Ja die herstelling, dat trekt er niet op hé, een gat dichtlijmen en weg, al de rest is toch ook dringend, ik zou dat beter oplossen ze, ik geef je een offerte en maandag kan ik al beginnen, bel die eerste maar dat hij niet meer moet komen."
![]()
"Ik geef een offerte en maandag kan ik al beginnen." Dat moet de eerste werkloze dakwerker ooit zijn.Dakwerker 2: "Ja die herstelling van dakwerker 1, dat trekt er niet op hé, een gat dichtlijmen en weg, al de rest is toch ook dringend, ik zou dat beter oplossen ze, ik geef je een offerte en maandag kan ik al beginnen, bel die eerste maar dat hij niet meer moet komen."
![]()
Ja ik snap wat (of wie) je bedoelt. Ik vestig mijn hoop nu op die eerste, omdat hij effectief tot hier is geweest. Maar eigenlijk is er weinig veranderd, een mondelinge belofte zoals de vorige x keer. Ik heb ook gezegd dat we hier een baby zullen hebben in september en ik dus echt zou willen dat het in orde is voor de zomer, maar of dat indruk maakt betwijfel ik.Ik dacht eerst dat dit een rant van “een andere user” was en zag dan pas jouw naam.
Hopelijk komt er dan nu toch wat schot in de zaak voor je effectief waterschade hebt.
Ja, zijn uitleg is dat hij een grote werf heeft in Brussel waar de zaken niet zo lang gaan duren als begroot. Komt hier ook altijd maar om 11-12u toe, dus misschien dat ze eerst daar werken. Sowieso redelijk louche, wat me voor die aanbouw (dat is infeite gewoon een groot kot waar we zaken stockeren) niet zo stoorde, maar voor ons "echt" dak heb ik dus liever dakwerker 1."Ik geef een offerte en maandag kan ik al beginnen." Dat moet de eerste werkloze dakwerker ooit zijn.
Als hij een btw-nummer heeft kan ik u aanraden om die hier een door te halen:Ja ik snap wat (of wie) je bedoelt. Ik vestig mijn hoop nu op die eerste, omdat hij effectief tot hier is geweest. Maar eigenlijk is er weinig veranderd, een mondelinge belofte zoals de vorige x keer. Ik heb ook gezegd dat we hier een baby zullen hebben in september en ik dus echt zou willen dat het in orde is voor de zomer, maar of dat indruk maakt betwijfel ik.
Trouwens, als kers op de taart. Ik heb van die eerste twee nummers: zijn GSM en zijn thuisnummer. Die pakt altijd op op zijn GSM, thuisnummer is zijn vrouw die dan vaak zei van op GSM te bellen. Nadat ik hem vorige week zei dat hij best eens kwam na die storm, ging hij mijn nummer opslaan zodat hij me iets kon laten weten. Sinds dat moment neemt die dus zijn GSM niet meer op.
Ja, zijn uitleg is dat hij een grote werf heeft in Brussel waar de zaken niet zo lang gaan duren als begroot. Komt hier ook altijd maar om 11-12u toe, dus misschien dat ze eerst daar werken. Sowieso redelijk louche, wat me voor die aanbouw (dat is infeite gewoon een groot kot waar we zaken stockeren) niet zo stoorde, maar voor ons "echt" dak heb ik dus liever dakwerker 1.
Dakwerkers, op dit moment zou ik ze allemaal de kogel geven (sorry dakwerkervrienden).
Eerste dakwerker heeft hier in april 2020 een offerte gemaakt om ons hoofddak te vernieuwen. Dan corona gehad en weet ik veel dus achterstand. Duidelijk communiceren gaat uiteraard niet: "ja het zal voor tegen het bouwverlof zijn, of neen na het bouwverlof, of toch voor de winter, of ja na de winter als het beter weer is, of toch voor het (volgende) bouwverlof".
De 2de is hier in de straat een hoop kleine werken aan het doen, en in een aanbouw regende het binnen. Dus die kerel dan maar aangesproken, ondertussen kon die ook langs de tuin van de buurman (waar hij ook werkte, rijhuis) aan die aanbouw. Uiteraard wil die ook wel ons hoofddak doen, al heb ik de indruk dat hij de dringendheid wat aandikt om dit zelf te kunnen doen.
Bon, na veel bellen en aandringen is de eerste hier vandaag eens komen kijken omdat ik zei dat met de storm er een schalie was afgevlogen en ik bang was van waterschade. Die heeft dan twee kleine herstellingen gedaan om verder te kunnen tot hij er werkelijk aan begint (voor het bouwverlof, weet je nog).
Dakwerker 1: "Ik zou het niet mogen zeggen maar wat dakwerker 2 heeft gedaan trekt op niet veel, een pannendak met zo'n lichte helling, volgens mij ga je water binnen hebben, ik zou het niet mogen zeggen maar het is te erg."
Dakwerker 2: "Ja die herstelling van dakwerker 1, dat trekt er niet op hé, een gat dichtlijmen en weg, al de rest is toch ook dringend, ik zou dat beter oplossen ze, ik geef je een offerte en maandag kan ik al beginnen, bel die eerste maar dat hij niet meer moet komen."
![]()

GroenAls hij een btw-nummer heeft kan ik u aanraden om die hier een door te halen:
Check inhoudingsplicht
www.checkinhoudingsplicht.be
Indien rood: big no no

Deze toch maar best checken aan het begin van volgende maand daar alles verloopt einde deze maand.Als hij een btw-nummer heeft kan ik u aanraden om die hier een door te halen:
Check inhoudingsplicht
www.checkinhoudingsplicht.be
Indien rood: big no no
Klopt - elke maand kijkt het systeem na of er nog openstaande schulden zijn bij FOD Financiën of het RIZIV.Deze toch maar best checken aan het begin van volgende maand daar alles verloopt einde deze maand.
Staat er in de offerte geen clausule dat de prijzen omhoog kunnen gaan als de prijzen stijgen of deze indicatief zijn? Dat staat toch in die van mijn dakwerker.Het lastige is gewoon de onzekerheid, je kan enkel bellen en dan krijg je in het beste geval te horen dat hij het zeker gaat doen na het huidige grote werk, maar iets concreet is dat niet. Uiteindelijk is het dan wachten en hopen dat je niet wordt vergeten of altijd maar naar achteren wordt geschoven. Ondertussen zitten we hier met een amper geïsoleerd dak natuurlijk.
Het enige voordeel is dat door de offerte uit 2020 het ondertussen financieel wel goed doenbaar is. Laat ons hopen dat hij binnen x weken niet beseft dat hij amper nog winst maakt.
Nope, die meevaller hebben we.Staat er in de offerte geen clausule dat de prijzen omhoog kunnen gaan als de prijzen stijgen of deze indicatief zijn? Dat staat toch in die van mijn dakwerker.
Misschien realiseert hij het zich al en stuurt 'm daarom zijn kat.Het lastige is gewoon de onzekerheid, je kan enkel bellen en dan krijg je in het beste geval te horen dat hij het zeker gaat doen na het huidige grote werk, maar iets concreet is dat niet. Uiteindelijk is het dan wachten en hopen dat je niet wordt vergeten of altijd maar naar achteren wordt geschoven. Ondertussen zitten we hier met een amper geïsoleerd dak natuurlijk.
Gewoon frustrerend, hier zit ik met mijn universitair diploma en job in het wetenschappelijk onderzoek. Afhankelijk van de "willekeur" van een stielman.
Het enige voordeel is dat door de offerte uit 2020 het ondertussen financieel wel goed doenbaar is. Laat ons hopen dat hij binnen x weken niet beseft dat hij amper nog winst maakt.
Dat was mijn vrees ook, maar een offerte is uiteindelijk toch een contract + hij is dan vandaag toch langsgeweest voor wat geknutsel. Dat geeft (valse?Misschien realiseert hij het zich al en stuurt 'm daarom zijn kat.
) hoop.