Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als Spotify meeleest weten ze nu welke reclame ze moeten maken (spelen) om meer abos te kunnen afsluitenLijkt mij toch wel een investering van 10 euro per maand waard voor een premium abonnementheb ik mij alleszins nog nooit beklaagd. Ik heb een bloedhekel aan reclame in alle vormen.
Ludo moet zijn mond houden. Die mensen werken op een Mac, printen doe je daar met cmd + p niet met crtl + p! Niet alleen irritant maar ook nog eens slecht advies.Ik vind die wel grappig
Allez die met de P van prutser! Paljas!
Ik erger mij aan Carglass en Cardoen en hun echte medewerkers.Vreselijkste reclames zijn toch die van Verisure met die braindead acteurs?
Ik aan die kleine met zijn bus dreft die NOG ni leeg is en hij wil er zoooooo graag een ruimteschip mee maken.Ik erger mij aan Carglass en Cardoen en hun echte medewerkers.
Fijnste reclame ooit vond ik toch wel die van "het fokkiesjamien is pakot"
Dikke vette second. Zo over the top fake enthousiast. Bah.En die van "de servetten zijn vuuuuiiiil" is voor mij van hetzelfde niveau als die van Cofidis. En de tictac klassieker er net onder (fris... Maar ook zoet, of zoiets)
Agentschap bos en natuur en bepaalde gemeenten die nu al zeggen dat schaatsen in de openlucht zéker niet gaat mogen wegens corona. Wat een bende azijnpissers zeg, het gebeurt ene keer in tien jaar dat het zo hard vriest, gun de mensen toch hun verzetje in deze tijden. Maak desnoods een online systeem om het wat afdwingbaar te maken met reservatie of whatever