Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen die denken dat het opeens overal zone 30 wordt, ondanks dat de baan voldoende geruimd is. Ok je moet niet vlammen bij dit weer, maar op een baan van 70 of 90 die er duidelijk goed bijligt 30 rijden...

Grmbl

Vandaag hier geen krant in de bus gekregen en dat terwijl de postbode hier deze morgend wel geweest is rond 6h.
Nu ja, klacht is doorgegeven en ik lees de krant wel online.

Liever een stel bomen planten met de vrieskou dan mensen op ne vijver.
niks mis met bomen planten als de ondergrond niet bevroren is, naar het schijnt.

Ik versta perfect dat men momenteel géén massa's mensen op het ijs wil, omdat er gewoon geen nood is aan massaal breuken op spoed. En een reserveringssysteem, da's gewoon nog véél meer miserie (en minder effect) dan gewoon totaalverbod?

Jammer, want mijn zoon heeft ook nog nooit op natuurijs geschaatst én er is hier een brede gracht vlak tegenover ons huis, maar 't zal voor een volgende keer zijn.

Ik versta perfect dat men momenteel géén massa's mensen op het ijs wil, omdat er gewoon geen nood is aan massaal breuken op spoed. En een reserveringssysteem, da's gewoon nog véél meer miserie (en minder effect) dan gewoon totaalverbod?
Ik vind dat er toch los over. De ziekenhuizen zijn niet op die manier overspoeld dat die breuken er niet bij kunnen. In open lucht is het besmettingsgevaar toch wel heel beperkt. Dat is nu eens een veilige manier om buiten te komen en te ontspannen...
Daarnaast komt de beslissing niet van pandemie-experts.

Ik vind dat er toch los over. De ziekenhuizen zijn niet op die manier overspoeld dat die breuken er niet bij kunnen. In open lucht is het besmettingsgevaar toch wel heel beperkt. Dat is nu eens een veilige manier om buiten te komen en te ontspannen...
Daarnaast komt de beslissing niet van pandemie-experts.
mocht het niet druk zijn op het ijs heb je gelijk, maar je kan er vanop aan dat het wél druk zal zijn (niks anders te doen), wat het aantla breuken die er standaard al is nog de hoogte zal duwen. En nee, ziekenhuizen zijn nu niet meer overspoeld in het algemeen, maar het lijkt me een kleine moeite om een sterke stijging tegen te houden. Het is bij ijsweer sowieso al druk op spoed.

Het rare fenomeen dat ik telkens wanneer ik vroeg(er) moet opstaan ik echt supermisselijk ben en moet sprinten naar het kleinste kamertje.
Als ik een uur langer slaap is er niks aan de hand. Echt vreemd.

De gemeente die het niet nodig vind om op onze straat te komen strooien blijkbaar

Sinds gisterenavond is er niks meer gevallen qua sneeuw. ze zijn nog 1x rond 22u doorgereden met de strooiwagen maar niet gestrooid
Momenteel ligt nog steeds sneeuw op straat en enkel de sporen van de auto's zijn te zien

Ik begrijp dat er prioriteiten zijn, maar ik betaal evenveel gemeentebelasting als andere. Mag ik ook dezelfde service verwachten

ik zou blij zijn moest er bij ons niet gestrooid worden. Dan hebben we zoveel sluipverkeer niet en ligt de straat niet vol bruine brei.

ik zou blij zijn moest er bij ons niet gestrooid worden. Dan hebben we zoveel sluipverkeer niet en ligt de straat niet vol bruine brei.
Bwa onze straat is eigenlijk heuvel op en terug af.
Om vlot boven te raken en liefst onder op de kruising terug deftig stil had ik graag dat het gestrooid was :)
Mulan het is geen drukke expresweg maar dorpsverkeer passeert hier toch voldoende, tis bijna middag intussen. Mochten al wel eens passeren

Het slot van mijn tuinkot is dichtgevroren ik kan niet aan mijn fiets hoe moet ik nu naar de winkel ik ga verhongeren.
Rip utred het enige Belgische slachtoffer van de koudegolf 2021.

Het slot van mijn tuinkot is dichtgevroren ik kan niet aan mijn fiets hoe moet ik nu naar de winkel ik ga verhongeren.
Vroeger was je alleszins niet te belabberd om als student eens een fiets te stelen :thinking:🤫

Vroeger was je alleszins niet te belabberd om als student eens een fiets te stelen :thinking:🤫
Wie wel? 🧐
Studentenfietsen zijn zoals aanstekers en balpennen, je "verliest" die en je "vindt" vroeg of laat een andere.

giphy.gif

Zakje met heet/warm water tegen houden. Heb ik gisteren ook moeten doen met de brievenbus
Wel zien dat er geen water uitloopt :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan