Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als IT'er komt van de familie ook vaak een vraag over hun computer. Mijn vader belt mij op en zegt dat hij niet in de video call kan omdat hij geen beeld heeft (op zijn laptop in chrome) terwijl hij met mij videobelt via tablet. Ik zie daar in chrome een 16-tal tabs open staan en zeg meteen van die tabs eens te sluiten. Probleem opgelost. Hij vond dat een mirakel. Ik heb toch een beetje medelijden met IT-diensten die zo een mensen moet helpen met hun 'problemen'.

En dan belt de nonkel om te vragen wat zijn wachtwoord was voor die ene site die hij halfjaarlijks gebruikt. Helaas weet ik die dan ook nog.

Een vrouw op mijn Instagram die constant Instagram stories maakt van haar nieuwe wagen, terwijl ze zélf aan het rijden is. Hoe “slim” kan je eigenlijk zijn? *zucht*

Sowieso versta ik niet waarom die website niet een pak veiliger is en er geen optie is om alleen feedback te kunnen geven na (ver)kopen...
2dehands.be was goed... Toen is het overgenomen geweest door het bedrijf eBay (net zoals Marktplaats, dus we hadden al een voorsmaakje), en eBay heeft die twee websites dan de grond ingeboord, nadat eerst alle concurrentie uitgeschakeld is (kapaza, speurders,...). Want: waarom zou je een gratis alternatief bieden als je zelf een betalende website hebt als core-business.

Nuja, marktplaats/2dehands zijn uit de klauwen van eBay verkocht, 't valt dus te zien of er beterschap zit aan te komen.

2dehands.be was goed... Toen is het overgenomen geweest door het bedrijf eBay (net zoals Marktplaats, dus we hadden al een voorsmaakje), en eBay heeft die twee websites dan de grond ingeboord, nadat eerst alle concurrentie uitgeschakeld is (kapaza, speurders,...). Want: waarom zou je een gratis alternatief bieden als je zelf een betalende website hebt als core-business.

Nuja, marktplaats/2dehands zijn uit de klauwen van eBay verkocht, 't valt dus te zien of er beterschap zit aan te komen.
Er is wel het alternatief sqully.com (ken ik ook maar van een slechte review over 2dehands op Trustpilot), goeie website zonder reclame en sowieso beter beveiligd, maar het is nog steeds te onbekend om echt van de grond te komen jammer genoeg.
Ik had er vorig jaar een deel zoekertjes opgezet, maar uiteindelijk alles naar de kringwinkel gedaan omdat ik er maar niet vanaf geraakte en het allemaal weg moest.

Ja, die "marktplaats-zonder-spam" code gebruik ik ook, helpt inderdaad veel. Maar 't is gewoon geen plezier om nog dingen te koop aan te bieden op dat platform. Dat gehele chat-gedoe en waarderingssysteem trekt ook op nul de botten.
.

Op de baan genoeg afstand houden zodat je niet bruusk moet remmen. Komen er toch nog altijd van die leukerds tussen gesprongen zodat je toch nog eens bruusk moet remmen.
Of degenen die al hun ruiten vrijmaken van de sneeuw, maar hun lichten niet. 🤦‍♂️

Ik begin tegenwoordig spontaan ongecontroleerd te brullen van ergernis elke keer die fucking Cofidis reclame op tv komt. En die komt zowat elke reclameblok op tv.
Probleem is, mijn vrouw beheert de tv (zelf ben ik dan met andere dingen bezig), dus meestal kan ik dat ook niet rap genoeg afzetten.

Ik begin tegenwoordig spontaan ongecontroleerd te brullen van ergernis elke keer die fucking Cofidis reclame op tv komt. En die komt zowat elke reclameblok op tv.
Probleem is, mijn vrouw beheert de tv (zelf ben ik dan met andere dingen bezig), dus meestal kan ik dat ook niet rap genoeg afzetten.

Ik heb dat met die zever op één die feel good zever reclame waar ze dan ook nog eens ne politieker in moffelen (Kamala Harris).

Heb ik met die spotify reclame waar die maddafakkah superluid en vals aan het zingen is. De reclame zelf is over een tv.

Als ik weet wie dat is en ik kan er bij geraken dan knijp ik zo hard zijn strot toe dat zijn stembanden tegen elkaar plakken.

Heb ik met die spotify reclame waar die maddafakkah superluid en vals aan het zingen is. De reclame zelf is over een tv.

Als ik weet wie dat is en ik kan er bij geraken dan knijp ik zo hard zijn strot toe dat zijn stembanden tegen elkaar plakken.
Lijkt mij toch wel een investering van 10 euro per maand waard voor een premium abonnement :p heb ik mij alleszins nog nooit beklaagd. Ik heb een bloedhekel aan reclame in alle vormen.

Lijkt mij toch wel een investering van 10 euro per maand waard voor een premium abonnement :p heb ik mij alleszins nog nooit beklaagd. Ik heb een bloedhekel aan reclame in alle vormen.
Inderdaad ik heb in paniek nog vlug een topic geopend om te delen op 9 lives maar het mocht daar ook niet meer. (wel flauw de laatste 4 dagen dat het nog open was)

Vroeger had je zo'n reclame van Recupel waarin al die lampen een halve minuut aan het schreeuwen waren. Dat was ook nog eens hatelijk. Je vraagt u werkelijk af welke idioot zoiets bedenkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan