Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog ene die voor een echtscheiding staat.

De dag ervoor zogenaamd nog niets aan de hand, de dag erop zij: "ja ik houd niet meer van u."

Alles overboord gooien, in volle coronatijd.

In het korte straatje waar die woont, inmiddels nog 2 andere echtscheidingen.

Van een ex collega waar ik nog contact mee heb, die zijn zoon staat ook voor een echtscheiding.

Het kan precies niet meer op. Allemaal aan het doordraaien.
Tis ni simpel. Wij hebben vandaag onze eerste lockdownwoordenwisseling gehad. Valt nog mee na 11 maand 24/24 samen.

Een zoekertje op tweedehands gezet en binnen het half uur 3 reacties van scammers. Eentje me Frans netnummer en 2 met eentje van Ivoorkust. Allemaal via Whatsapp. Blokkeren, rapporteren en verwijderen.

Beetje medeleven voor de loodgieters met zulk weer :(

En de elentrikers..... weken afwerking gehad of alleszins warm binnen. Net komende week ist in een nauwelijks wind/waterdichte ruwbouw te doen.

OT: fitje in de oude CV leiding ontdekt, wat zitten morrelen en erger gemaakt, bij gebrek aan beter dan maar afgestopt met koudlas....maar dat heeft wel een droogtijd van +- 24u (en ook echt wel nodig) dus heel de dag en komende nacht zonder CV.....
Chance dat we ook airco's en zelfs nog 2 houtkachels hebben.

Soit, dan dit voorjaar toch maar prioriteit gaan geven aan die laatste oude leidingen ook te vervangen.

De enige dag dat ik de baan opmoet... witte straten :( en google maps ziet er basiskleur oranjerood uit over het ganse land.

grootste ergernis!! Zo groen zijn ze bij groen, jonge boompjes planten bij dit weer, als ze 's nachts tot -15 geven

Zal inderdaad een "forest for one day" zijn

r3esUXq.jpg

Een zoekertje op tweedehands gezet en binnen het half uur 3 reacties van scammers. Eentje me Frans netnummer en 2 met eentje van Ivoorkust. Allemaal via Whatsapp. Blokkeren, rapporteren en verwijderen.
Daarom heb ik mijn account daar verwijderd. Er zit bijna niks anders, en zelfs mensen die niets bij je gekocht hebben kunnen je een slechte review geven (meestal omdat je niet ingaat op hun veel te lage bod). Echt belachelijk.

grootste ergernis!! Zo groen zijn ze bij groen, jonge boompjes planten bij dit weer, als ze 's nachts tot -15 geven

Zal inderdaad een "forest for one day" zijn

r3esUXq.jpg
Maar, als de grond niet bevroren is (en als je kan planten is dat zo), overleven inheemse bomen dan niet?
@ugar gaat dat zeker weten.

Daarom heb ik mijn account daar verwijderd. Er zit bijna niks anders, en zelfs mensen die niets bij je gekocht hebben kunnen je een slechte review geven (meestal omdat je niet ingaat op hun veel te lage bod). Echt belachelijk.

Heb dat met facebook dikwijls aan de hand, enfin niet scammers maar zo van die kerels: "jaja, morgen om 14u kom ik het halen" om u vervolgens te ghosten;

Heb dat met facebook dikwijls aan de hand, enfin niet scammers maar zo van die kerels: "jaja, morgen om 14u kom ik het halen" om u vervolgens te ghosten;
Dat heb ik op 2dehands dus ook één keer meegemaakt. Ik zeg er iets van, en die pipo geeft mij negatieve feedback. Direct heel mijn reputatie om zeep. Ja salut!
Sowieso versta ik niet waarom die website niet een pak veiliger is en er geen optie is om alleen feedback te kunnen geven na (ver)kopen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan