Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niks mis met bomen planten als de ondergrond niet bevroren is, naar het schijnt.Liever een stel bomen planten met de vrieskou dan mensen op ne vijver.
Minder fappen.De laatste dagen heb ik enorm last van statische elektriciteit. Elke keer ik iets van metaal aanraak krijg ik een schok![]()
Ik vind dat er toch los over. De ziekenhuizen zijn niet op die manier overspoeld dat die breuken er niet bij kunnen. In open lucht is het besmettingsgevaar toch wel heel beperkt. Dat is nu eens een veilige manier om buiten te komen en te ontspannen...Ik versta perfect dat men momenteel géén massa's mensen op het ijs wil, omdat er gewoon geen nood is aan massaal breuken op spoed. En een reserveringssysteem, da's gewoon nog véél meer miserie (en minder effect) dan gewoon totaalverbod?
mocht het niet druk zijn op het ijs heb je gelijk, maar je kan er vanop aan dat het wél druk zal zijn (niks anders te doen), wat het aantla breuken die er standaard al is nog de hoogte zal duwen. En nee, ziekenhuizen zijn nu niet meer overspoeld in het algemeen, maar het lijkt me een kleine moeite om een sterke stijging tegen te houden. Het is bij ijsweer sowieso al druk op spoed.Ik vind dat er toch los over. De ziekenhuizen zijn niet op die manier overspoeld dat die breuken er niet bij kunnen. In open lucht is het besmettingsgevaar toch wel heel beperkt. Dat is nu eens een veilige manier om buiten te komen en te ontspannen...
Daarnaast komt de beslissing niet van pandemie-experts.
En dat betweterig meisje van SodastreamIk aan die kleine met zijn bus dreft die NOG ni leeg is en hij wil er zoooooo graag een ruimteschip mee maken.
Uzelf eerst ontladen door met je vingernagel het metaal eens aan te raken.De laatste dagen heb ik enorm last van statische elektriciteit. Elke keer ik iets van metaal aanraak krijg ik een schok![]()
Je bent niet de enige.Het rare fenomeen dat ik telkens wanneer ik vroeg(er) moet opstaan ik echt supermisselijk ben en moet sprinten naar het kleinste kamertje.
Als ik een uur langer slaap is er niks aan de hand. Echt vreemd.
Ik heb geen stalen paal hè (allez misschien figuurlijk wel)Minder fappen.
Zal het eens proberenUzelf eerst ontladen door met je vingernagel het metaal eens aan te raken.

Bwa onze straat is eigenlijk heuvel op en terug af.ik zou blij zijn moest er bij ons niet gestrooid worden. Dan hebben we zoveel sluipverkeer niet en ligt de straat niet vol bruine brei.
Vroeger was je alleszins niet te belabberd om als student eens een fiets te stelenHet slot van mijn tuinkot is dichtgevroren ik kan niet aan mijn fiets hoe moet ik nu naar de winkel ik ga verhongeren.
Rip utred het enige Belgische slachtoffer van de koudegolf 2021.

Wie wel?Vroeger was je alleszins niet te belabberd om als student eens een fiets te stelen![]()
Zakje met heet/warm water tegen houden. Heb ik gisteren ook moeten doen met de brievenbusHet slot van mijn tuinkot is dichtgevroren ik kan niet aan mijn fiets hoe moet ik nu naar de winkel ik ga verhongeren.
Rip utred het enige Belgische slachtoffer van de koudegolf 2021.