Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
En die van "de servetten zijn vuuuuiiiil" is voor mij van hetzelfde niveau als die van Cofidis. En de tictac klassieker er net onder (fris... Maar ook zoet, of zoiets)

Lijkt mij toch wel een investering van 10 euro per maand waard voor een premium abonnement :p heb ik mij alleszins nog nooit beklaagd. Ik heb een bloedhekel aan reclame in alle vormen.
Als Spotify meeleest weten ze nu welke reclame ze moeten maken (spelen) om meer abos te kunnen afsluiten

Ik vind die wel grappig :confused:

Allez die met de P van prutser! Paljas!
Ludo moet zijn mond houden. Die mensen werken op een Mac, printen doe je daar met cmd + p niet met crtl + p! Niet alleen irritant maar ook nog eens slecht advies.
unsure.gif

En die van accent de laatste tijd met mohamed dat een job gevonden heeft in opglabbeek, wat een kut dialect heeft die seg! Terwijl ik limburgers meestal wel aangenaam klinken vind.

Ben blij dat ze die reklam van Mercurochrome afgevoerd hebben.
Dat ze hun ***** superpleisters voor superhelden ergens anders steken...

Agentschap bos en natuur en bepaalde gemeenten die nu al zeggen dat schaatsen in de openlucht zéker niet gaat mogen wegens corona. Wat een bende azijnpissers zeg, het gebeurt ene keer in tien jaar dat het zo hard vriest, gun de mensen toch hun verzetje in deze tijden. Maak desnoods een online systeem om het wat afdwingbaar te maken met reservatie of whatever

Agentschap bos en natuur en bepaalde gemeenten die nu al zeggen dat schaatsen in de openlucht zéker niet gaat mogen wegens corona. Wat een bende azijnpissers zeg, het gebeurt ene keer in tien jaar dat het zo hard vriest, gun de mensen toch hun verzetje in deze tijden. Maak desnoods een online systeem om het wat afdwingbaar te maken met reservatie of whatever

Liever een stel bomen planten met de vrieskou dan mensen op ne vijver.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan