Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik word hier helemaal ongemakkelijk. Ik heb ook eens een herberekening van onze voorschotten gedaan en kom uit op gas dat stijgt van 84 p/m naar 1083 p/m en elektriciteit stijgt van 120 p/m naar 1962, voor een maandelijkse totaalsom van 3045 euro, dat is toch niet meer normaal!?
Wij zijn maar met 2, zetten de verwarming nooit boven 21°, laten nooit onnodig de tv of andere toestellen aan staan, laten nooit licht branden waar niemand aanwezig is etc. WHY THE FUCK?
Ik zie ook op een grafiek dat ons elektriciteitsverbruik sinds oktober beginnen verdubbelen is en dat kan ik ook totaal niet verklaren.
De support van Luminus trekt ook werkelijk op gene zak.
Geen flauw idee wat we moeten doen.

Dat kan nu toch niet?

hoeveel verbruiken jullie op jaarbasis?

Ik heb daarnet nog eens de berekening gedaan op mijnenergie.be voor mijn geschat verbruik voor gas (7000kWh) en ik blijf net boven de 1100 euro per jaar zitten.

Laatst bewerkt:
Ik word hier helemaal ongemakkelijk. Ik heb ook eens een herberekening van onze voorschotten gedaan en kom uit op gas dat stijgt van 84 p/m naar 1083 p/m en elektriciteit stijgt van 120 p/m naar 1962, voor een maandelijkse totaalsom van 3045 euro, dat is toch niet meer normaal!?
Wij zijn maar met 2, zetten de verwarming nooit boven 21°, laten nooit onnodig de tv of andere toestellen aan staan, laten nooit licht branden waar niemand aanwezig is etc. WHY THE FUCK?
Ik zie ook op een grafiek dat ons elektriciteitsverbruik sinds oktober beginnen verdubbelen is en dat kan ik ook totaal niet verklaren.
De support van Luminus trekt ook werkelijk op gene zak.
Geen flauw idee wat we moeten doen.
Volgens mij is de berekening van Luminus, met die tool, gewoon verkeerd. Hier gaat dat ook alle kanten open (vooral naar boven), terwijl we nu een vast contract hebben dat een (duurder) vast contract wordt binnenkort. @Avondland kwam daar ook vreemde dingen uit dacht ik.

Misschien komt de afrekening eraan en ga je extra betalen, en is dit het maandelijks voorschot om op 1-2 maand een afrekening van 0 te hebben.

Ik heb onze cijfers ook es laten herbereken voor de dag van vandaag en wij zitten tussen de 2300 & 3300 per jaar voor gas & elektriciteit.

Precies toch nog een eind van de 36000 euro af

Weet er iemand wanneer Musk zijn Starlink satellieten in Vlaanderen gaat inzetten? Zou graag eens (ietswat deftig) internet hebben op de treinverbinding Brugge-Gent.

Weet er iemand wanneer Musk zijn Starlink satellieten in Vlaanderen gaat inzetten? Zou graag eens (ietswat deftig) internet hebben op de treinverbinding Brugge-Gent.
Dus jij gaat rondlopen met een schotelantennetje op je kop? Of hoe moet ik mij dat inbeelden?

Is wel reeds (beperkt) beschikbaar in België.

Voor de zoveelste keer, mijn nickname is nog veel erger dan dit. Het stamt van de befaamde geur AXE.

Ik was 12 :(
Leg die joint neer Elon, ge zijt weer onzin aan het uitkramen.
elon-musk-smoke.gif

Voor de zoveelste keer, mijn nickname is nog veel erger dan dit. Het stamt van de befaamde geur AXE.

Ik was 12 :(
Ja ik snap dat ge u wat low profile wilt houden gezien in mobiliteit tesla nu niet echt als topwagen beschouwd wordt en men enkel bmw accepteert.

Ik heb daarnet nog eens de berekening gedaan op mijnenergie.be voor mijn geschat verbruik voor gas (7000kWh) en ik blijf net boven de 1100 euro per jaar zitten.

Ons voorschot is aangepast naar 150 euro pm.

Wij doen alles elektrisch en hebben wel een beetje moeten bij betalen dit jaar.
Verbruik van 5000kwh.

ik heb m'n verbruik misschien ook een beetje naar boven afgerond voor m'n afrekening :unsure:

Geband worden na slechts 3 berichten en een halfuur lidmaatschap, straf. :tongue:
Geen propere lei voor Pokem0ng?

Even verduidelijken dat wat men eist en wat je krijgt natuurlijk twee verschillende dingen zijn. Ik snap dat dus wel.
Maar gisteren lees ik in de krant: vrouw met drugsverslaving (niet goed aan het praten, al zie ik het als een ziekte niet een misdaad) heeft €210 onder voorliegen van mensen losgekregen. Men eist zes maanden cel. (Dat wordt geen cel, weet ik) Dan zie ik Belgium True Crime over den Osman Calli. 128 feiten van bedreiging en geweld vóór de moorden. Nul de botten gevolgen tot de moorden. (En nu leeft hij la vida loca)

Dus ja… ik begrijp de nuances en al, het is gewoon enorm frustrerend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan