Squidward
Well-known member
Tweezers. Goed gescherpte.Misschien is het wel op dat weke plekje tussen zijn holleke en zijn zak
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tweezers. Goed gescherpte.Misschien is het wel op dat weke plekje tussen zijn holleke en zijn zak
Direct een nieuwe kandidaat voor uw gifdrankjes experimenten.Vanmorgen om 7u30 aan de voordeur: dring dringdringdring driiiiiiiiing dringdringdring driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing. Enfin je verwacht u op zijn minst aan het nieuws dat er een ongeluk geweest is of uw kot staat in brand. Ah nee. Een ventje van Telenet. ‘Ja, ik moe op de 40 zijn en die camionette staat in de weg’
Als ge goed leest dan zie je dat die wagen met naam en adres er op toebehoort aan de business twee huizen verder. Waar toevallig ook de naam nog eens op de ruit staat.
Zal ze straks een thermos koffie brengen.Direct een nieuwe kandidaat voor uw gifdrankjes experimenten.
Waarom niet? Mijn vrouw en ik hebben elk onze eigen rekening, en een gezamelijke. Van de gesamelijke gaan alle normale uitgaven, met ons eigen geld doen we onze zin.dus in een relatie zou iedereen perfect moeten accepteren, moest 1 van de 2 partners elke maand 1000 euro aan schoenen spendeert , want ja het is zijn/haar geld ....
Hij wakker, iedereen wakker. Aja!Zal ze straks een thermos koffie brengen.
Maar serieus, op dat uur zo aanbellen schrikt een mens zich rot.
Zo echt gelijk op de wagen zou staan ‘Dit is van Green Mamba’ en twee huizen verder in mega letters op de ruit staat ‘Dit is de zaak van Green Mamba’ en toch aanbellen bij Squidward (waar aan de deur een dinges hangt met Mr en Mevr Squidward)Zo de mensen wakker bellen voor een camionette..... What is wrong with people. Die kreeg van mij de volle emmer water.

@Lint is daar intussen terug zeer bedreven in. Doe er je voordeel mee.Mijn afwasmachine werkt niet meer. Dat wordt nog eens een ouderwets handwaske.
Van aangekoekte borden en pottekes![]()
en dit:aangekoekte borden en pottekes
?Mijn afwasmachine werkt niet meer

Ik zou zeggen ‘daarvoor heb je kinderen’ maar hij is denk ik nog wat te jong. Gewoon wegwerpborden en bestek kopen tot het opgelost is. Ik weet dat veel mensen dat zien als ‘cheating’ maar wij zijn hier met 4 en dat heeft toch een week voor een stuk minder werk gezorgd tot het vermaakt was.Mijn afwasmachine werkt niet meer. Dat wordt nog eens een ouderwets handwaske.
Van aangekoekte borden en pottekes![]()
Ja hij is wat jong... Alhoewel hij echt in de met alles willen helpen fase zit maar met messen en porselein vertrouw ik hem nog niet...Ik zou zeggen ‘daarvoor heb je kinderen’ maar hij is denk ik nog wat te jong. Gewoon wegwerpborden en bestek kopen tot het opgelost is. Ik weet dat veel mensen dat zien als ‘cheating’ maar wij zijn hier met 4 en dat heeft toch een week voor een stuk minder werk gezorgd tot het vermaakt was.
Of Wannez kan komen afwassen, dat is zijn ding, behulpzaam zijn.

Afwasmachine is ondertussen 12 jaar oud kan er ook mee te maken hebben.Misschien is er een link tussen dit:
en dit:
?
Hier worden de bordjes toch een beetje afgespoeld voor ze de vaatwasser ingaan. Nog nooit geen probs gehad.![]()

Misschien een fabricagefout? Kijk eens of er geen terugroepactie is.Vandaag mijn fiets na 650km binnengebracht voor een eerste onderhoudsbeurt en op een halfuurtje was het gepiept. Het slechte nieuws was dan weer dat ze bij de fietsenwinkel een probleem in het kader hebben opgemerkt. De riem zou hier tegenaan schuren.
Gelukkig heb ik deze week vakantie en kan de fiets morgen binnen, ontvang ik een vervangfiets voor de periode dat ik hem kwijt ben, maar toch is dit niet fijn daar ik toch een ferme zak geld voor iets betaald heb dat al na zo weinig kilometers lijkt te schorten.
Hopelijk is het snel in orde en kunnen we er verder mee.
Eens gezocht en niks kunnen vinden. We wachten het nog wel even af wat er uit voort komt.Misschien een fabricagefout? Kijk eens of er geen terugroepactie is.
Ik word hier helemaal ongemakkelijk. Ik heb ook eens een herberekening van onze voorschotten gedaan en kom uit op gas dat stijgt van 84 p/m naar 1083 p/m en elektriciteit stijgt van 120 p/m naar 1962, voor een maandelijkse totaalsom van 3045 euro, dat is toch niet meer normaal!?
Wij zijn maar met 2, zetten de verwarming nooit boven 21°, laten nooit onnodig de tv of andere toestellen aan staan, laten nooit licht branden waar niemand aanwezig is etc. WHY THE FUCK?
Ik zie ook op een grafiek dat ons elektriciteitsverbruik sinds oktober beginnen verdubbelen is en dat kan ik ook totaal niet verklaren.
De support van Luminus trekt ook werkelijk op gene zak.
Geen flauw idee wat we moeten doen.