Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij baseert je op die schuldenberg?

Dus iedere man of vrouw die een schuld heeft, mag geen relatie meer hebben.
Hoe kort voor de bocht is dit.

Haar nederlands lukt aardig, ze heeft goed betaalde job , ze komt met al mn vrienden en familie overeen. Sexgebied ook meer dan genoeg.
Dus ik ga haar echt nog wel een kans geven hoor.
Zij liegt over haar schulden en jij gaat vreemd? Dat is meer dan genoeg voor de meeste mensen

Jij baseert je op die schuldenberg?

Dus iedere man of vrouw die een schuld heeft, mag geen relatie meer hebben.
Hoe kort voor de bocht is dit.

Haar nederlands lukt aardig, ze heeft goed betaalde job , ze komt met al mn vrienden en familie overeen. Sexgebied ook meer dan genoeg.
Dus ik ga haar echt nog wel een kans geven hoor.
Ze baseert zich op het feit dat je zelf zegt dat je haar steeds minder aantrekkelijk vindt en dat als ze nog 1 misstap begaat op financieel vlak, ze buiten vliegt.

Alle squid, ik ken er toch nog waar het allemaal slecht klinkt maar die toch nog een relatie willen.
Het is natuurlijk moeilijk om het te doen met 1 kant van het verhaal. En er is waarschijnlijk wel dieper gevoel aannemende dat ze samen wonen en dat doe je ook niet voor de lols. Én financiële leugens zijn ook een klap voor de belogene. Maar het klinkt gewoon… enfin, het klinkt niet gelukkig.

Het is natuurlijk moeilijk om het te doen met 1 kant van het verhaal. En er is waarschijnlijk wel dieper gevoel aannemende dat ze samen wonen en dat doe je ook niet voor de lols. Én financiële leugens zijn ook een klap voor de belogene. Maar het klinkt gewoon… enfin, het klinkt niet gelukkig.
Je bedoelt volgens mij dat het klinkt als iemand die een kat uit een asiel heeft gehaald, en nu niet meer tevreden is van het gedrag, terwijl de kat gvd dankbaar moest zijn.

Daar zeg je het. Dat is onze interpretatie maar zonder beide kanten van het verhaal en zonder wetende wat de prioriteiten en karakters zijn van de betrokken personen kan je daar gewoon niks over zeggen. Als ik uw klachten soms hoor zou ik ook denken dat er iets structureel mis is in jullie relatie en dat uw vent een echte hansworst is. Maar in realiteit zou het zo maar kunnen dat jullie gewoon voor elkaar gemaakt zijn en ik uw vent de tofste van de wereld zou vinden.

Ik ga er niet verder op in.
Heb al gezegd dat we naar de bank gaan voor een oplossing te zoeken. Desnoods beheer ik het geld, zoals ze al heeft toegestaan daarnet.

En verder ga ik zelf wel bepalen hoeveel ze zich nog mag permitteren.

Voor mij is hier de kous af.

We lazen maar 1 kant van het verhaal, maar sommige reacties op wat Trump vandaag deelde zijn ook wel te hard. Trump moet zich er niet over verwonderen dat er tegenkanting op komt als hij hier post, maar de schadenfreude in sommige reacties is ook ongepast en op dat elan moet het hier niet verder gaan. Iedereen heeft nu wel zijn woord en weerwoord gehad.

3de week ziekenverlof en het begint fameus tegen te steken. Het enige dat ik een hele dag kan doen is op mijn rug liggen terwijl ik een kussen onder mijn nek frommel om toch maar naar een oud 24” scherm te staren. Omdat zitten in de zetel nog niet echt lukt kan ik niet even gamen of op een deftige tv een film kijken. En voor de rest eens klein stukjes wandelen.

En na deze week moet ik nog 3 weken thuis blijven.

3de week ziekenverlof en het begint fameus tegen te steken. Het enige dat ik een hele dag kan doen is op mijn rug liggen terwijl ik een kussen onder mijn nek frommel om toch maar naar een oud 24” scherm te staren. Omdat zitten in de zetel nog niet echt lukt kan ik niet even gamen of op een deftige tv een film kijken. En voor de rest eens klein stukjes wandelen.

Damn. Klinkt pijn lijk. Hopelijk ben je er snel bovenop.

Uwe ene arm gaat wel serieus getraind zijn na die 3 weken, gok ik :unsure:

Ik zit hier vaak te lurken, maar nu wou ik toch even wat ervaringen delen. Ondertussen iets met dan een jaar geleden, werd er bij mij ook een rugoperatie uitgevoerd om een hernia te verwijderen. Was eigenlijk perfect, na de operatie geen uitstralingspijn meer, geen pijnstillers met nodig gehad. Enkele dagen later nog wat tintelingen, maar dat was het dan.

Qua herstellen had men aangeraden om regelmatig van positie te veranderen (zijlig, ruglig, ook af en toe eens zitten, maar niet te lang). Ik had een driehoekig kussen aangeschaft om in de zetel of bed toch eens een andere positie te kunnen aannemen (https://www.matrasaanhuis.nl/matras-toebehoren/zitkussen-voor-in-bed/). Daarnaast regelmatig gaan wandelen, zo'n 10 à 15 minuten. Dat deed ik zowat om het uur, want zo hele dagen binnen zitten wordt je snel beu, zeker als je fysiek slechts heel beperkt dingen mag doen.

Na een controle bij de chirurg (+/- 1 maand na operatie) mocht ik terug op de fiets. Langere autoritten werden nog steeds niet aangeraden, maar voor korte was het geen probleem.

De chirurg had me ook aangeraden om gedurende 1 jaar rugschool te doen. Is ondertussen voorbij, maar ik was hier heel tevreden mee, de progressie van core-stability was heel duidelijk. Al die oefeningen die ik nu nog thuis verder, kwestie dat het weer niet de slechte kant op gaat...

Hopelijk ben je er iets mee en als je vragen hebt, stel ze gerust.

Damn. Klinkt pijn lijk. Hopelijk ben je er snel bovenop.
Pijnlijk niet zo zeer, vooral saai :tongue:

Ik zit hier vaak te lurken, maar nu wou ik toch even wat ervaringen delen. Ondertussen iets met dan een jaar geleden, werd er bij mij ook een rugoperatie uitgevoerd om een hernia te verwijderen. Was eigenlijk perfect, na de operatie geen uitstralingspijn meer, geen pijnstillers met nodig gehad. Enkele dagen later nog wat tintelingen, maar dat was het dan.

Qua herstellen had men aangeraden om regelmatig van positie te veranderen (zijlig, ruglig, ook af en toe eens zitten, maar niet te lang). Ik had een driehoekig kussen aangeschaft om in de zetel of bed toch eens een andere positie te kunnen aannemen (https://www.matrasaanhuis.nl/matras-toebehoren/zitkussen-voor-in-bed/). Daarnaast regelmatig gaan wandelen, zo'n 10 à 15 minuten. Dat deed ik zowat om het uur, want zo hele dagen binnen zitten wordt je snel beu, zeker als je fysiek slechts heel beperkt dingen mag doen.

Na een controle bij de chirurg (+/- 1 maand na operatie) mocht ik terug op de fiets. Langere autoritten werden nog steeds niet aangeraden, maar voor korte was het geen probleem.

De chirurg had me ook aangeraden om gedurende 1 jaar rugschool te doen. Is ondertussen voorbij, maar ik was hier heel tevreden mee, de progressie van core-stability was heel duidelijk. Al die oefeningen die ik nu nog thuis verder, kwestie dat het weer niet de slechte kant op gaat...

Hopelijk ben je er iets mee en als je vragen hebt, stel ze gerust.
Hier nog regelmatig wat uitstralingspijn. Vooral als ik ‘s ochtends recht sta. Was volgens de arts niet zo vreemd aangezien de zenuw meer dan een jaar gekneld heeft gezeten er momenteel ook intern nog zwelling van de operatie is. Al had ik stiekem wel gehoopt om meteen van de pijn af te zijn.

Ik lig voornamelijk op mijn rug omdat het scherm aan de voet van mijn bed staat en ik anders gewoon naar de muur moet staren. Mijn wandelingen zijn wel iets langer, zo’n 30 minuten. Maar heb na het wandelen wel niets van last.

Controle is hier binnen 3 weken, dus zien wat ze dan te zeggen hebben.

Hier nog regelmatig wat uitstralingspijn. Vooral als ik ‘s ochtends recht sta. Was volgens de arts niet zo vreemd aangezien de zenuw meer dan een jaar gekneld heeft gezeten er momenteel ook intern nog zwelling van de operatie is. Al had ik stiekem wel gehoopt om meteen van de pijn af te zijn.

Ik lig voornamelijk op mijn rug omdat het scherm aan de voet van mijn bed staat en ik anders gewoon naar de muur moet staren. Mijn wandelingen zijn wel iets langer, zo’n 30 minuten. Maar heb na het wandelen wel niets van last.

Controle is hier binnen 3 weken, dus zien wat ze dan te zeggen hebben.

Komt wel goed waarschijnlijk, ik heb daar in de rugschool toch een aantal ergere gevallen gezien. 't is misschien niet zo proper om te zeggen, maar het heeft toch wel een boost om te zien dat het beter/sneller evolueert bij jezelf dan bij anderen. :unsure:

Lees anders eens een boek dan heb je geen scherm nodig. :tongue:

Succes nog met de revalidatie!

Na 3 weken nog altijd zoveel last?
Ik ken maar 1 iemand die langer dan anderhalve tot 2 weken hoofdzakelijk in zijn bed heeft gelegen en dat is iemand die ze met een ambulance bij hem thuis zijn moeten gaan ophalen omdat die volledig vast zat met zijnen hernia.
De andere die ik ken zijn allemaal al vrij snel terug allerlei zaken beginnen doen (wel rustig aan), maar ja, ge moet u natuurlijk ook niet gaan forceren, dat is ook voor niks goed.

Vanmorgen om 7u30 aan de voordeur: dring dringdringdring driiiiiiiiing dringdringdring driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing. Enfin je verwacht u op zijn minst aan het nieuws dat er een ongeluk geweest is of uw kot staat in brand. Ah nee. Een ventje van Telenet. ‘Ja, ik moe op de 40 zijn en die camionette staat in de weg’
Als ge goed leest dan zie je dat die wagen met naam en adres er op toebehoort aan de business twee huizen verder. Waar toevallig ook de naam nog eens op de ruit staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan