Klinkt als een leggingEr bestaan ook panty's met katoen als hoofdbestanddeel. Minder "rek" op.![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klinkt als een leggingEr bestaan ook panty's met katoen als hoofdbestanddeel. Minder "rek" op.![]()

Idd, maar zit toch ietsje minder comfortabel als een legging.Klinkt als een legging![]()

Dat is het nadeel aan snel-snel moeten boodschappen doen, ik moest doen met wat ik vond.Er bestaan ook panty's met katoen als hoofdbestanddeel. Minder "rek" op.![]()

Hahahah ik denk er ook spontaan de tekstballonnen met “PATS” en “GRMBL” bij

Hahahah ik denk er ook spontaan de tekstballonnen met “PATS” en “GRMBL” bij![]()
En vogeltjes rond haar hoofd die tjilpen.Hahahah ik denk er ook spontaan de tekstballonnen met “PATS” en “GRMBL” bij![]()
Het graf wacht dus alles is dringend, zeker?Dat topic is bij momenten om te huilen, ik vind dat het echt lijkt alsof een hoop volk de connectie met de realiteit kwijt is en alles bekijkt als een film of game.Het Rusland topic in Pol & Actua dat qua discussie niet echt meer over de situatie in Oekraïne gaat maar begint af te glijden naar een hoop extreem zwartgallige en hypothetische (kern)raketaanvallen, wereldoorlogen, etc. Voeg daar nog een hoop standaard “EU is een mak schaap” gezwets aan toe en je bent vertrokken.
Ah twas dus woensdag op P&A wilt ge zeggen?Het Rusland topic in Pol & Actua dat qua discussie niet echt meer over de situatie in Oekraïne gaat maar begint af te glijden naar een hoop extreem zwartgallige en hypothetische (kern)raketaanvallen, wereldoorlogen, etc. Voeg daar nog een hoop standaard “EU is een mak schaap” gezwets aan toe en je bent vertrokken.
Gewoon een shirt bedrukken met ‘Not Ukrainian’ vooraan en ‘Vlad is my homie’ achteraan en je zal het wel redden.Normaal binnenkort een weekendje naar Polen maar toch zenuwachtig nu met de Russische invasie van Oekraine.
Annuleren zal ook niet lukken met Ryanair![]()
Wie wil je aan uw kant, Polen of de man met de nukes?Vlad is my homie en ermee rondlopen in Polen
Kan je evengoed met het N woord in Harlem gaan rondlopen![]()
Heb je het nu over Putin?Bejaarden met ongeduld.Het graf wacht dus alles is dringend, zeker?