Squidward
Well-known member
Plastiekfles, gaatjes in doen, elastiekske en voila.Douchekop kapot en geen tijd om nog een nieuwe te gaan halen, vandaag.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Plastiekfles, gaatjes in doen, elastiekske en voila.Douchekop kapot en geen tijd om nog een nieuwe te gaan halen, vandaag.
Mijne MacGyverPlastiekfles, gaatjes in doen, elastiekske en voila.

Mijne MacGyver![]()
Wat steek jij als vrouw zijde allemaal uit dat je zo snel een nieuwe douchekop kan maken?Plastiekfles, gaatjes in doen, elastiekske en voila.

Onze douchekop is zo een groot vierkant spellement dat vast hangt dus ik kan er niks mee uitsteken.Wat steek jij als vrouw zijde allemaal uit dat je zo snel een nieuwe douchekop kan maken?![]()
Veel geld verliezen aan pannenkoeken? Pannenkoekendeeg kost geen fluit.![]()
Bakactie voor zieke Lilly (4) draait uit op fiasco: “40 kilo pannenkoeken weggegooid en veel geld verloren”
Davy Verscheure en Kelly Donckers uit Diksmuide hebben veertig kilogram zelfgebakken pannenkoeken moeten weggooien omdat mensen die ze hadden besteld ze niet kwamen afhalen. De bakactie was opgezet om geld in te zamelen voor de behandeling van hun ziek dochtertje Lilly (4).m.nieuwsblad.be
Kopen om te steunen maar dan niet gaan ophalen of echt steunen
Weeral een beetje minder geloof in de mensheid
Ik heb u altijd nen toffe gevonden.Ik eet al plantaardige burgers als ik naar de Burger King ga.
Tot dusver mijn EcologischeVoetafdruk.
lijkt me toch een raar verhaal.Veel geld verliezen aan pannenkoeken? Pannenkoekendeeg kost geen fluit.
Dat zijn sowieso pakken van de Aldi die ze verkopen aan 5 euro he. Alsof die dat zelf gaan bakken.Veel geld verliezen aan pannenkoeken? Pannenkoekendeeg kost geen fluit.
Die van Denaldi kosten 2 euro 15 per kilo, dus 86 euro voor 40kg. In de veronderstelling dat ze toch de meerderheid verkocht zullen hebben aan minstens 5 euro/kg lijkt het me raar verlies te maken.Dat zijn sowieso pakken van de Aldi die ze verkopen aan 5 euro he. Alsof die dat zelf gaan bakken.
Ze heet Kelly.Die van Denaldi kosten 2 euro 15 per kilo, dus 86 euro voor 40kg. In de veronderstelling dat ze toch de meerderheid verkocht zullen hebben aan minstens 5 euro/kg lijkt het me raar verlies te maken.
Nadat ze hem zelf gestart heeft.Alleen Squidward overleeft de apocalyps.
Meestal bij terzake en de afspraak.Is het een ‘Live’ programma? Want ondertitels bij een Live programma worden soms door een echte vertaler of typist uitgevoerd, wat de vertraging kan verklaren.
PantyMijn normale kousen uitverkocht dus moeten merk B nemen. Je begint ‘s morgens met 1m68 Squidward en een correcte panty om tegen ‘s avonds 1m68 Squid en 6m33 panty te hebben. Er zit rek in. De kousen, niet mij.
. Altijd goed.Er bestaan ook panty's met katoen als hoofdbestanddeel. Minder "rek" op.Mijn normale kousen uitverkocht dus moeten merk B nemen. Je begint ‘s morgens met 1m68 Squidward en een correcte panty om tegen ‘s avonds 1m68 Squid en 6m33 panty te hebben. Er zit rek in. De kousen, niet mij.