Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat topic is bij momenten om te huilen, ik vind dat het echt lijkt alsof een hoop volk de connectie met de realiteit kwijt is en alles bekijkt als een film of game.
Ik heb dat gevoel hier dikwijls. 16-jarige utred zou walgen van wat ik nu zeg, maar ik denk oprecht dat al dat geweld in films in games in velen hun hoofd iets heeft kapotgemaakt waardoor ze niet meer ten volle de waarde van een mensenleven beseffen. Vooral in discussies over 'criminelen' en politiegeweld ofzo ben ik elke keer weer geschokt hoe licht men er over gaat dat er iemand dood is. 'Hij moest maar de wet niet overtreden', zeggen ze dan, als er een 18-jarig ventje is omgekomen in een achtervolging nadat hij wiet aan het dealen was of iets dergelijks.

Sarcastische jeuj. Net anderhalf uur geslapen waarbij ik gedroomd heb dat ik poorten moest intekenen. Ik doe m'n job graag, maar om er ook nog eens over te gaan dromen in de karige uurtjes dat ik slaap... :cry:
Poorten :frown:

PTSD_Chihuahua_Banner.jpg

Ik heb dat gevoel hier dikwijls. 16-jarige utred zou walgen van wat ik nu zeg, maar ik denk oprecht dat al dat geweld in films in games in velen hun hoofd iets heeft kapotgemaakt waardoor ze niet meer ten volle de waarde van een mensenleven beseffen. Vooral in discussies over 'criminelen' en politiegeweld ofzo ben ik elke keer weer geschokt hoe licht men er over gaat dat er iemand dood is. 'Hij moest maar de wet niet overtreden', zeggen ze dan, als er een 18-jarig ventje is omgekomen in een achtervolging nadat hij wiet aan het dealen was of iets dergelijks.
Ja, ondanks vele oproepen ervoor gericht aan de regering lijkt het velen aan "perspectief" te ontbreken. Zie ook:
Facebook comments op HLN waarbij ze het CST vergelijken met de vrijheid in Oekraïne.
Serieus van het padje af.

Zaterdag door niet nader genoemde redenen op m’n hand gevallen, dat bleef wel veel pijn doen en daarstraks toen ik naar de dokter reed met mijn 2 zoontjes, de dokter maar eens laten kijken.
Ik kom net van het ziekenhuis, hand gebroken :headshake:.

Kerel krijgt 24 jaar gevangenisstraf voor de moord op zijn vrouw maar kan over 3 jaar (na 5 jaar voorhechtenis met enkelband) al vragen om vrij te komen. Wat is het nut dan van die 24 jaar uit te spreken? :sop:

Vandaag is het soort dag waarop ik maar weinig redenen kan bedenken om niet gewoon al mijn geld te gaan verbrassen aan nog enkele glorieuze jaren vol drank en drugs. Het leven kan mooi zijn, maar waarom oud willen worden in een klotewereld als deze?

een gazet is toch eigenlijk een surrealistisch iets he.

nieuzs.jpg

moord, oorlog, onthoofdingen en daartussen een titel over Plopsaqua die het mooiste waterpretpark van Europa wil bouwen. Uhu.

Niet alles in het leven is negatief hè 🤓
nee, ik snap het wel en op zich is het ook goed dat er positief nieuws is (alhoewel er ook wel mensen zullen zijn die dat aquapark als negatief beschouwen), maar ik vind dat soms toch gewoon 'raar'. Europa is in gevaar en dan ineens zo'n berichtje van 'hey mannen, laten we gezellig een pretpark bouwen'

Maar I know: het is het leven: terwijl mensen afscheid nemen van familie en vrienden in de ene gang van een ziekenhuis, zijn ze in een andere gang in de wolken met de geboorte van een kind. Circle of life and shit, maar toch: ik kan daar soms met wat verwondering naar zitten kijken.

Vandaag is het soort dag waarop ik maar weinig redenen kan bedenken om niet gewoon al mijn geld te gaan verbrassen aan nog enkele glorieuze jaren vol drank en drugs. Het leven kan mooi zijn, maar waarom oud willen worden in een klotewereld als deze?
Of ge kunt u geen fuck daarvan aantrekken en gewoon uw beste leven leven want ge gaat hoe dan ook dood. Zolang er geen atoombommen vallen zijn wij wel safe denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan