Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er bestaan ook panty's met katoen als hoofdbestanddeel. Minder "rek" op. 😇
Dat is het nadeel aan snel-snel moeten boodschappen doen, ik moest doen met wat ik vond.
Ergernis die daar bij kan horen: het schap in deze winkel waren bijna alle verpakkingen open. Er hangt nochtans zo een voorbeeld aan elke soort dus echt nergens voor nodig. Enfin, ze steken de duurdere Dim etc in de goedkope dozen dus ik weet wel waarom alles open is, toch een grote FFS.

Het Rusland topic in Pol & Actua dat qua discussie niet echt meer over de situatie in Oekraïne gaat maar begint af te glijden naar een hoop extreem zwartgallige en hypothetische (kern)raketaanvallen, wereldoorlogen, etc. Voeg daar nog een hoop standaard “EU is een mak schaap” gezwets aan toe en je bent vertrokken.

Sarcastische jeuj. Net anderhalf uur geslapen waarbij ik gedroomd heb dat ik poorten moest intekenen. Ik doe m'n job graag, maar om er ook nog eens over te gaan dromen in de karige uurtjes dat ik slaap... :cry:

Dit is niet de reclame, noch de muziek die ik nodig heb, Spotify

Screenshot-2022-02-24-02-45-46-29-0438eb925998df20b3482ec25499d226.jpg

Het Rusland topic in Pol & Actua dat qua discussie niet echt meer over de situatie in Oekraïne gaat maar begint af te glijden naar een hoop extreem zwartgallige en hypothetische (kern)raketaanvallen, wereldoorlogen, etc. Voeg daar nog een hoop standaard “EU is een mak schaap” gezwets aan toe en je bent vertrokken.
Dat topic is bij momenten om te huilen, ik vind dat het echt lijkt alsof een hoop volk de connectie met de realiteit kwijt is en alles bekijkt als een film of game.

Ah twas dus woensdag op P&A wilt ge zeggen?

Waarom winkels nog met DPD blijven verzenden, het is me een raadsel. Altijd dezelfde miserie met die mannen.
Dan woon ik nog in een doodlopende straat dus kan ik die mens nog onderscheppen. Al rijdend en roepend liegen dat hij aangebeld heeft, maar alsnog ff uit z'n bus stappen om uit laden ho maar.

Normaal binnenkort een weekendje naar Polen maar toch zenuwachtig nu met de Russische invasie van Oekraine.
Annuleren zal ook niet lukken met Ryanair :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan