Squidward
Well-known member
Om dan te kunnen zeggen ‘helaba, hoeveel keer moet gij wel in bad? Begin maar surplus te betalen’
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om dan te kunnen zeggen ‘helaba, hoeveel keer moet gij wel in bad? Begin maar surplus te betalen’
Daar hebben ze nu al het comforttarief voor, maar dan gewoon een versie erger.Om dan te kunnen zeggen ‘helaba, hoeveel keer moet gij wel in bad? Begin maar surplus te betalen’
Is het een ‘Live’ programma? Want ondertitels bij een Live programma worden soms door een echte vertaler of typist uitgevoerd, wat de vertraging kan verklaren.Al heel lang een grote ergenis. Als je teletekst aanzet bij sommige zenders, dat die mijlen ver achterloopt dan wat men hoort zeggen. Ligt dat aan de provider die je hebt of aan de zenders zelf. Vooral canvas is een ramp.
Ik denk niet dat het glas melk gaat helpen want ik heb op weg naar de keuken m'n teen gestompt. Ben ik nog wat wakkerder. Miljaar.Moe zijn, maar wel weer een half uur liggen draaien en keren.
Ik zal maar eens kijken of de oude methode van een glas melk helpt want muziek blijkt niet meer op te kunnen tegen de gedachten

Bij de meeste Nederlandse ziekenhuizen vind ik dezelfde informatie als bij de ziekenhuizen hier, 1 tot 2 dagen ziekenhuis na de operatie.Bij het opzoeken naar info over een herniaoperatie kom je inderdaad vooral NL klinieken tegen met diezelfde info. Maar ik stel mij daar toch vragen bij. Dat kunnen dan toch geen standaard operaties zijn aangezien je toch niet een uur nadat je 1,5 uur onder narcose bent geweest naar buiten wandelen. Hier in België mag je sowieso al niet vertrekken vooraleer je blaas terug werkt. Ik veronderstel dat dat van die pure privéklinieken zijn die voor absolute winstmaximalisatie gaan. Dan hou ik het toch eerder op onze ziekenhuizen. Want het lijkt me toch echt een groot verschil dat men hier u na de operatie een nacht op uw rug laat liggen terwijl je inNL meteen buiten kan.
Het is uiteraard niet de bedoeling om iets te gaan forceren, maar ik woon in een boerengat en moet alles met de auto doen, het is dus moeilijk om lange tijd niet met de auto te kunnen rijden.Het probleem met autozetels is dat die achteraan afhellen wat niet goed is voor de interne wond, aangezien ze de rugspieren deels los moeten maken. Maar ik ben sowieso iemand die het op dat vlak liever een week langer voorzichtig aan doet.
Het rare vind ik vooral dat ze (dat type ted steunkousen) blijkbaar nergens te krijgen is terwijl er wel dokters zijn die dit dus voorschrijven om te gaan kopen.Eventueel eens naar het ziekenhuis bellen? Want lijkt me toch vreemd dat iedereen behalve de dokter in het ziekenhuis zegt dat je die in het ziekenhuis krijgt.
).Hoe moet die met zijn elleboog dan wel niet voelen!Gisteren met mijne voet op iemand zijne elleboog getrapt tijdens 't sparren.
Ik voelde het wel direct maar doorgetraind en op 't einde wat ijs gelegd.
Meestal is dat een dagske rusten en is dat beter maar vanmorgen nog echt enorm veel pijn (ook slecht geslapen erdoor) en gezwollen voet en tenen (terwijl 't bovenop mn wreef alleen pijn doet).

Hoe moet die met zijn elleboog dan wel niet voelen!![]()

Je bedoelt het hardste en scherpste punt op een mensenlichaam?Hoe moet die met zijn elleboog dan wel niet voelen!![]()

Idd, in de basket zo eens met mijn elleboog 1 zijn oogkas gebroken en ik voelde er zo goed als niks van. Gewoon een klein rood puntje op mijn elleboog.Je bedoelt het hardste en scherpste punt op een mensenlichaam?![]()
Zo las ik het ook eerst, maar zal waarschijnlijk eerder een omhoogzwiepend been geweest zijn.Dus die mens ligt op de grond, jij stapt op zijn elleboog en nu is je voet kapot?
Een trap zoals een "kick" vermoed ik, niet "oei sorry lag jij daar op die mat en heb ik op jou getrapt?"Zo las ik het ook eerst, maar zal waarschijnlijk eerder een omhoogzwiepend been geweest zijn.
Een trap zoals een "kick" vermoed ik