Mja ik heb niet direct het budget om mijn 2 jarige met zo iets te laten spelenToen mijn tweejarige Beethoven ging nadoen met mijn telefoon op een piano (Boenk Boenk Knots Boenk) heb ik een hoesje gekocht. Sindsdien altijd.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mja ik heb niet direct het budget om mijn 2 jarige met zo iets te laten spelenToen mijn tweejarige Beethoven ging nadoen met mijn telefoon op een piano (Boenk Boenk Knots Boenk) heb ik een hoesje gekocht. Sindsdien altijd.

Screenprotector vermijdt krassen op uw scherm.Nooit het nut gezien van die cases en screen protectors.
Het was eerder een nood aan een douche en een park waar hij *normaal* niet uit kon.Mja ik heb niet direct het budget om mijn 2 jarige met zo iets te laten spelen![]()
Ik snap nu echt niet hoe iemand het nut van screenprotectors en cases niet kan inzien.Nooit het nut gezien van die cases en screen protectors.
Ik heb mijn gsm al 2 jaar in mijn zak zonder protector en er is geen enkel krasje in. Sinds gorillaglass bestaat is dat al lang geen issue meer.Ik snap nu echt niet hoe iemand het nut van screenprotectors en cases niet kan inzien.
Is toch overduidelijk dat het om bescherming van het apparaat gaat. Zonder screenprotector heb je binnen de dag krassen op je scherm als je hem in je zak steekt. En een goede case beschermt tegen valschade en beschermt eveneens het scherm van schade zoals barsten door de schok op te vangen.
Bovendien blijft het toestel veel langer er als nieuw uitzien, wat de verkoopwaarde bij het doorverkopen aanzienlijk verhoogt.
Nooit het nut gezien van die cases en screen protectors.
Zaterdagnacht hier van 2h tot 4h30! Denk fluvius of brandweer ... maar gelukkig maar uurtje kleine last gehad, want het was wat verder en na 3h nog verder weg van me.Wegenwerken in onze straat. Die mannen beginnen dus letterlijk om 6u ‘s ochtends met machines te boren en lawaai maken. Is dat wel toegelaten? Ik kan daardoor niet meer deftig uitslapen. Tijdens hun pauze ‘s middags gooien ze ook telkens hun sigarettenpeuken op straat voor ons deur ondanks een opmerking. Respectloze wezens.
, das vrij normaal.
) ... Voor de elite kan nog zoveel op dat vlak blijkbaar.Geef die eens een weekje mee met mij. Je zal hem niet meer herkennen.Ik heb mijn gsm al 2 jaar in mijn zak zonder protector en er is geen enkel krasje in. Sinds gorillaglass bestaat is dat al lang geen issue meer.
Een case heb ik wel om de hoeken van mijn scherm te beschermen bij een val, want daardoor heb je barsten.
veel sterkte, lammeken.Het nieuws gekregen dat mijn neef zelfmoord heeft gepleegd.
Ben er niet goed van.
Geef die eens een weekje aan @nestorius en je zal hem niet meer herkennen.Onze microgolfoven heeft weer kuren.
Een hele resem foutcodes waaronder ook de storingen die de technieker opgelost had... Niet dus
Morgen weer bellen naar Krefel want het ding heeft nooit goed gewerkt - geef mij gvd gewoon een werkend model!!!![]()
Dat is zeker dat. En als het nodig is leg ik het gewoon in lagen.Geef die eens een weekje aan @nestorius en je zal hem niet meer herkennen.
Pakt u een breekmes en snij dat stuk er gewoon af. Als ik zo'n antwoord kreeg belde ik de flikken of trok zijn hele doek er uit.Buurman zijn (anti) worteldoek is losgekomen op één hoek door een rukwind. Dat geeft telkens een harde slag als dat tegen zijn omheining slaat dus ik bel hem
"Ik heb nu niet thuis, zit bij men ouders (die wonen 3 straten verder), zal er straks eens naar kijken"
Intussen zijn we een uurtje verder, uiteraard is dat nu verder losgerukt en flappert dat met momenten ook over straat. Ik bel hem opnieuw op want ja het moest eens een passerende auto raken.
"Ik heb u gezegd dat ik niet thuis ben, als het u zo hard stoort ga het dan zelf terug vastleggen"
Ook nie goe geslapen met de wind precies amai..
ach; dat hebben leerlingen ook als ze de leerkracht langs voor zien staanAls leerkracht Ben Weyts op tv zien zitten. Wat een incompetente eikel is die vent toch.

Ik wou voor mijn verjaardag begin 2023 reserveren om samen met mijn zussen + partners naar Bartholomeus te gaan (10 personen). Dus ik kijk op de website, zie dat er plaats is, en maak een reservatie. Vervolgens volgende mailconversatie:
restaurant : "we hebben helaas enkel nog plaats voor 8 personen die vrijdag, onze excuses"
ik: "geen enkel probleem, is het eventueel mogelijk de dag erna (waar er volgens de website ook nog plaats is)?"
restaurant: "Helaas, ook daar hebben we geen plaats voor een groep van 10 man"
ik: "geen enkel probleem, eventueel de week erop of nog een week later?"
restaurant: "het spijt ons meneer, ook daar zal dit niet lukken"
ik: "wat is dan de eerstvolgende datum waarop dit wel lukt aub?"
5 minuten later telefoon om uit te leggen dat ze in hun nieuwe concept nog maximaal groepen van 8 man aanvaarden en dat ik dus met 10 sowieso niet binnen raakzeg dat dan gvd direct in plaats van mij hele tijd aant lijntje te houden. Ik heb er geen probleem mee dat het zo is, maar geef dat dan duidelijk aan op u website, alléja..
Kheb dan maar enkel voor mij en mijn vrouw geboektzusjes wat minder content
![]()
Doet me denken aan de tijd dat velen nog met dit lelijk ding aan hun broeksriem rond paradeerden:
![]()