Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nooit het nut gezien van die cases en screen protectors.
Ik snap nu echt niet hoe iemand het nut van screenprotectors en cases niet kan inzien.
Is toch overduidelijk dat het om bescherming van het apparaat gaat. Zonder screenprotector heb je binnen de dag krassen op je scherm als je hem in je zak steekt. En een goede case beschermt tegen valschade en beschermt eveneens het scherm van schade zoals barsten door de schok op te vangen.
Bovendien blijft het toestel veel langer er als nieuw uitzien, wat de verkoopwaarde bij het doorverkopen aanzienlijk verhoogt.

Ik snap nu echt niet hoe iemand het nut van screenprotectors en cases niet kan inzien.
Is toch overduidelijk dat het om bescherming van het apparaat gaat. Zonder screenprotector heb je binnen de dag krassen op je scherm als je hem in je zak steekt. En een goede case beschermt tegen valschade en beschermt eveneens het scherm van schade zoals barsten door de schok op te vangen.
Bovendien blijft het toestel veel langer er als nieuw uitzien, wat de verkoopwaarde bij het doorverkopen aanzienlijk verhoogt.
Ik heb mijn gsm al 2 jaar in mijn zak zonder protector en er is geen enkel krasje in. Sinds gorillaglass bestaat is dat al lang geen issue meer.

Een case heb ik wel om de hoeken van mijn scherm te beschermen bij een val, want daardoor heb je barsten.

Nooit het nut gezien van die cases en screen protectors.

Doet me denken aan de tijd dat velen nog met dit lelijk ding aan hun broeksriem rond paradeerden:

61WCVWzBTKL._AC_SX569_.jpg

Wegenwerken in onze straat. Die mannen beginnen dus letterlijk om 6u ‘s ochtends met machines te boren en lawaai maken. Is dat wel toegelaten? Ik kan daardoor niet meer deftig uitslapen. Tijdens hun pauze ‘s middags gooien ze ook telkens hun sigarettenpeuken op straat voor ons deur ondanks een opmerking. Respectloze wezens.
Zaterdagnacht hier van 2h tot 4h30! Denk fluvius of brandweer ... maar gelukkig maar uurtje kleine last gehad, want het was wat verder en na 3h nog verder weg van me.
3 weken geleden ... fluvius komt materiaal voor werken afgooien met veel kabaal en gigantische floodlights, 5h30! in een boerengat... ja alles kan vandaag. De werken zelf begonnen om 7h toen ik net weer indommelde :s, das vrij normaal.

Bij spoorwegen en tramsporen is nachtwerk of late avondwerk vrij normaal, idem drukke autostrades etc... Maar op kleinere wegen een pak minder.
Maar dan krijg je als nabije buur wel een brief ivm spoorwegwerken etc

Maar luide straat of bouwwerken vanaf 6h ... tjah pech. Bouwwerken zal veelal eerder meestal vanaf 7h zijn in de winter, tenzij er tijdsnood is, maar s avonds aannemers die langer werken tot 19h bv zie je al veel ...
Nu met de stormen natuurlijk, daarnet ook alweer brandweer in straat en nu hoor ik buiten toch ook wat lawaai in de verte

Geef me dat huis op 30-50m van de rest ook maar! Moet geen kasteel zijn en ik kan daar best ecologisch wonen ... Dat dat niet voor gans Vlaanderen gaat is logisch natuurlijk.
In St Martens Latem zijn er genoeg zon huizen (aan 700k gemiddeld nu :S ) ... Voor de elite kan nog zoveel op dat vlak blijkbaar.
Nu ja binnenkort zal het minder zijn daarmee, dat ze dan de selectiviteit er rond ook maar aanpakken.

Op dat vlak zie ik me nog naar de Ardennen gaan of weg uit Belgie: Vogezen, zwarte woud ...... heb het soms gehad met Vlaanderen omdat ik aan hyperacusis lijdt al 6 jaar, en meer de nood aan natuur en rust voel dan ooit. Voor mij wordt dat zelfs levens belangrijk. Vandaar die keuze, maar in Vlaanderen wordt dat sowieso onbetaalbaar of niet meer mogelijk gemaakt. Kan ik inkomen gezin de ruimtelijke situatie, maar ben ik vet mee.

Een vakantiehuisje zou ideaal zijn voor me, als het teveel is hier in een huurhuis, effe gaan uitblazen en tot rust komen.
On the fly zo'n dingen huren is ook al een ramp vandaag, veel zon huisjes chalets volzet tot 1 jaar vooruit, triest ... Die huisjes zijn ook pakken duurder nu.

Laatst bewerkt:
Ik heb mijn gsm al 2 jaar in mijn zak zonder protector en er is geen enkel krasje in. Sinds gorillaglass bestaat is dat al lang geen issue meer.

Een case heb ik wel om de hoeken van mijn scherm te beschermen bij een val, want daardoor heb je barsten.
Geef die eens een weekje mee met mij. Je zal hem niet meer herkennen.

Onze microgolfoven heeft weer kuren.
Een hele resem foutcodes waaronder ook de storingen die de technieker opgelost had... Niet dus

Morgen weer bellen naar Krefel want het ding heeft nooit goed gewerkt - geef mij gvd gewoon een werkend model!!! :angry:

Ik begin mijn weg veel te goed te kennen in het doolhof genaamd UZ Leuven. Duidelijk er te veel moeten zijn de laatste 6 maanden. En het is nog niet gedaan. :cautious:

Buurman zijn (anti) worteldoek is losgekomen op één hoek door een rukwind. Dat geeft telkens een harde slag als dat tegen zijn omheining slaat dus ik bel hem
"Ik heb nu niet thuis, zit bij men ouders (die wonen 3 straten verder), zal er straks eens naar kijken"

Intussen zijn we een uurtje verder, uiteraard is dat nu verder losgerukt en flappert dat met momenten ook over straat. Ik bel hem opnieuw op want ja het moest eens een passerende auto raken.
"Ik heb u gezegd dat ik niet thuis ben, als het u zo hard stoort ga het dan zelf terug vastleggen"

Ook nie goe geslapen met de wind precies amai..
Pakt u een breekmes en snij dat stuk er gewoon af. Als ik zo'n antwoord kreeg belde ik de flikken of trok zijn hele doek er uit.

Ik wou voor mijn verjaardag begin 2023 reserveren om samen met mijn zussen + partners naar Bartholomeus te gaan (10 personen). Dus ik kijk op de website, zie dat er plaats is, en maak een reservatie. Vervolgens volgende mailconversatie:

restaurant : "we hebben helaas enkel nog plaats voor 8 personen die vrijdag, onze excuses"
ik: "geen enkel probleem, is het eventueel mogelijk de dag erna (waar er volgens de website ook nog plaats is)?"
restaurant: "Helaas, ook daar hebben we geen plaats voor een groep van 10 man"
ik: "geen enkel probleem, eventueel de week erop of nog een week later?"
restaurant: "het spijt ons meneer, ook daar zal dit niet lukken"
ik: "wat is dan de eerstvolgende datum waarop dit wel lukt aub?"

5 minuten later telefoon om uit te leggen dat ze in hun nieuwe concept nog maximaal groepen van 8 man aanvaarden en dat ik dus met 10 sowieso niet binnen raak :angry: zeg dat dan gvd direct in plaats van mij hele tijd aant lijntje te houden. Ik heb er geen probleem mee dat het zo is, maar geef dat dan duidelijk aan op u website, alléja..

Kheb dan maar enkel voor mij en mijn vrouw geboekt :unsure: zusjes wat minder content :laugh:

Reserveer eens voor 4 en eens voor 6!

Oké, mss zit je niet allemaal naast elkaar maar bon!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan