Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bon, echte ergernis: de discussie over representatie in de filmwereld is van een ellenlange discussie over de zin en onzin van zwarte elven nu geëvolueerd naar "ik ben geen racist maar bewijs maar eens dat jij vindt dat ik geen racist ben ook al zeg je het letterlijk". Pol&Actua-vermoedheid, zou dat geen syndroom kunnen zijn?
Aangezien ik dat heb van het moment dat ik een Pol&Actua thread nog maar opendoe vermoed ik van wel, misschien eerder een allergie aangezien ik mij plots vies voel en wil gaan wassen nadien.

Voor mij hoeft die 4 dagen week sowieso niet. Nog eens minder tijd in de week voor 1 extra dag thuis te zijn dan. Nee bedankt..

Ik snap het trouwens ook niet echt.. Het is gewoon het principe van overuren doen en ze dan terug te nemen 1 dag in de week. Dat kon je nu ook al doen.

Veel extra levenskwaliteit ga je er ook niet aan hebben. Alleen maar een hoop extra stress omdat je savonds nog minder tijd hebt om de kinderen op een deftig uur in bed te krijgen, eten te maken, huishouden doen,..
Ik heb 6 maanden in een hotel in Parijs gewerkt. Principe was 13u per dag, van 7u tot 20u maar met dus 1u pauze. En vier dagen in de week thuis. Je was dus zowel ochtend -als avondshift en er was een nachtshift van 20u tot 7u.
Dat was voor hotelpersoneel daar de ‘normaal’. Wij woonden op een uur van Parijs op de laatste stop van de RER C.
Ik werd dat maar héél moeilijk ook maar een beetje gewoon. Dat was met die trein pas om 22u thuis, dan om 4u30 terug op, hopen dat de trein niet in staking was… En dat is ook wat mij ‘in de privé’ zou tegenhouden. Ik ben afhankelijk van het OV en dan is uw dag van 9.5u er direct ene van 11u of meer. En ik was toen pas eind de twintig dus dat was met de veronderstelling dat alles dan sowieso nog wat vlotter gaat.

Oeh ja zeker die laatste, zo afgrijselijk. Vooral typisch in de regio Noord-Limburg (en ook wel verderop richting Kempen).

Staat voor mij qua taalergernis net onder het foutief gebruik van noemen/heten
Lekker generaliseren :sarcastic: Uit welke foutloos sprekende regio ben jij afkomstig?

Please please please West Vlaanderen 😁
21.jpeg

Waarom zijn er 800 smaken Ice Tea zonder bubbels en welgeteld 2 met. Vroeger had Lipton nog de bruisende met iets van tropisch fruit mix en die was schitterend. Maar dat is nu eerder ‘gewoon’ perzik of iets en een stuk minder.
Ice Tea Zero gaat in tegen de Conventie van Genève.

Waarom zijn er 800 smaken Ice Tea zonder bubbels en welgeteld 2 met. Vroeger had Lipton nog de bruisende met iets van tropisch fruit mix en die was schitterend. Maar dat is nu eerder ‘gewoon’ perzik of iets en een stuk minder.
Ice Tea Fruit Punch. :drool:
Dat design van die blikjes mag trouwens ook eens terug komen.

62764L.thumb.jpg.796199e89bd2e5b07af8522c75c0c8f4.jpg

Fruit Punch was de beste smaak ooit.

Bon, echte ergernis: de discussie over representatie in de filmwereld is van een ellenlange discussie over de zin en onzin van zwarte elven nu geëvolueerd naar "ik ben geen racist maar bewijs maar eens dat jij vindt dat ik geen racist ben ook al zeg je het letterlijk". Pol&Actua-vermoedheid, zou dat geen syndroom kunnen zijn?

Het is een kwestie van tijd eer ze hun mening zullen opschuiving richting de ander. Waarom zouden ze anders pagina's lang discussiëren als ze niet eens hun mening willen bijstellen?!

Ik snap niet dat er hier zo'n negativiteit rond P&A hangt .. ? :unsure:

Aleh, als je niet hard genoeg bent om in P&A te posten zouwk maar nie te fars doen. :angry:
Dus let maar op uw woorden of de P&A brigade komt naar hier, dan vullen we dit subforum ook met Pain&Agony :angry:

No offense enzo he. :unsure:

Ik snap niet dat er hier zo'n negativiteit rond P&A hangt .. ? :unsure:

Aleh, als je niet hard genoeg bent om in P&A te posten zouwk maar nie te fars doen. :angry:
Dus let maar op uw woorden of de P&A brigade komt naar hier, dan vullen we dit subforum ook met Pain&Agony :angry:

No offense enzo he. :unsure:
Pain&Agony, die moet ik onthouden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan