Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al ooit met een oldtimer cabrio gereden? Geloof mij, dan is uw goesting over om bij elke stop uw dak erop te prutsen.ge kunt ook gewoon het dak dichtdoen bij een cabrio als je hem parkeert he
Dat is bijna 5 euro duurder dan het equivalent in de Colruyt, Lidl of AH. Ons neem je niet in de maling!Voor alle havermoutmensen : https://www.demolenwinkel.nl/product/havermout-25-kg/
Opgelost.
![]()
Alain werkte 34 jaar als treinbestuurder: “Grote bedragen reken ik nog altijd om in Belgische frank”
“Toen ik twaalf jaar geleden met pensioen ging, waren mijn ouders 89 en 97 jaar”, vertelt Alain Janmart (67*). “Door voor hen te zorgen heb ik hen nog een mooie oude dag bezorgd. Mijn vader is zelfs nog 103 geworden. Maar omdat goede genen geen garantie zijn op een gezegende leeftijd, leef ik...www.hln.be
Ik weet dat ik het mezelf aandoe, ik weet dat het hln is. Maar holy shit, wat krijg ik het op mijn heupen van dit soort artikels. En dan heb ik het nog maar enkel over de inleiding aangezien ik geen geld aan een abonnement ga uitgeven.
Wat ik lees: Gepensioneerde die op 55 jaar reeds op pensioen ging trekt een pensioen dat veel mensen nog niet als vast loon krijgen. Deze persoon kocht zijn woning toen je makkelijk met 1 loon toekwam en zag de waarde van zijn woning de laatste jaren hoogstwaarschijnlijk x2 of x3 gaan. Deze persoon gaat even de "tip" geven aan jongeren dat je best je leningen afbetaald hebt voor je pensioen. Dat veel jongeren 10+ jaar langer gaan mogen werken om zijn rijkelijk pensioen te betalen, en dat huizen vrijwel onbetaalbaar aan het worden zijn vergeet Alain even. Maar hey, hij heeft een zotte moustache dus het is wel ne toffe.
En van vooral dit stukje: De pensioenleeftijd alsmaar optrekken – werken tot je er kreupel bij neervalt – dat is toch te belachelijk voor woorden?. Echt waar, simpele sus. Het is omdat we de pensioenen voor mensen zoals u die ergens in hun 50ste al op pensioen zijn gegaan moeten betalen dat we langer moeten werken.
Tja, statutair benoemd en het gouden tijdperk ('60 tot eind '90) meegemaakt voor ambtenaren... Dan weet je het wel.
34 jaar loopbaan en 1850 netto trekken... Als ik over 20 jaar op pensioen zou gaan zal ik blij mogen zijn met de helft. Hij heeft ook NU de leeftijd waarop wij MISSCHIEN om op pensioen gaan mogen gaan. Die is dus véél te vroeg met pensioen gegaan.
Ja , ma 't ging me eigenlijk over de bulkverpakking. Kom je wel een tijdje mee toe.Dat is bijna 5 euro duurder dan het equivalent in de Colruyt, Lidl of AH. Ons neem je niet in de maling!
.==> Pouring ruby--3.1.0.big_sur.bottle.tar.gz
Net gelezen, wat een roller coaster! En dat er anno 2022 nog mensen denken dat je ‘snel’ sociaal kan wonen.Ik lees dit topic normaal gezien nooit...
Maar ik kom toch even langs om mijn ongenoegen te uiten over het slotje op dit fantastische andere topic:
![]()
Lening niet kunnen afbetalen
Goede kennis van mij heeft aantal jaar geleden geleend voor een nieuwe AUDI die verdiende dik zijn boterham, in zijn bedrijfs tak begon het slecht te gaan hoe of wat weet ik niet maar hij is daar vertrokken bedrijf ken ik nie ( ergens lasser in gentse haven ) in eerste instantie heeft hij gaan...www.beyondgaming.be
Zo'n zonde!
Het ging ook nergens naartoe want diene mens heeft geen auto meer.Ik lees dit topic normaal gezien nooit...
Maar ik kom toch even langs om mijn ongenoegen te uiten over het slotje op dit fantastische andere topic:
![]()
Lening niet kunnen afbetalen
Goede kennis van mij heeft aantal jaar geleden geleend voor een nieuwe AUDI die verdiende dik zijn boterham, in zijn bedrijfs tak begon het slecht te gaan hoe of wat weet ik niet maar hij is daar vertrokken bedrijf ken ik nie ( ergens lasser in gentse haven ) in eerste instantie heeft hij gaan...www.beyondgaming.be
Zo'n zonde!
Andere (ander merk) besteld, die verwacht ik dinsdag.Dan kook je toch van woede?
Wat heb je besteld? Of is dit een surprise voor het gekocht topic?Andere (ander merk) besteld, die verwacht ik dinsdag.
Jah daar had ik die firma niet voor betaald.. Ik had hen gevraagd om iedere airfryer kapot te gooien, maar ze zijn wat overenthousiast geworden.![]()
Rijstkoker is aangekomen... AARRGGHHH!!!
Russell Hobbs Rijstkoker (1,2 Liter, Stoomkoker, Incl. Maatbeker, Stoommandje, Rijstlepel, Anti-aanbaklaag, Vaatwasserbestendig, Max. 6 Porties, 500 Watt) 27080-56 https://www.amazon.nl/dp/B08485YF35/ref=cm_sw_r_apan_glt_i_8P98R8DBJ5SJGM3K38VQWat heb je besteld? Of is dit een surprise voor het gekocht topic?

Da’s gewoon de gimmick van Brew.Ik erger mij dood aan de schijnbaar onuitputbare bron van hippe nieuwe namen voor een eenvoudig computerprogramma. Sketch, Scriplet, Keg, Formula, Cask, en ga zo maar verder. Noem het toch gewoon een programma. Maar scheel kijk ik pas helemaal wanneer programma's ook nog eens van die bizarre functiebeschrijvingen beginnen gebruiken.
Neem nu dit;
Code:==> Pouring ruby--3.1.0.big_sur.bottle.tar.gz
Wat de fuck wil dat nu zeggen? Is dit een tar operatie? Worden hier bestanden in mijn tree gekopieerd? Wordt hier een service gestopt of gestart? God weet het.