Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaan fitnessen, krijg de locker niet open en de eigenaar nog niet gezien sinds ik om 12u aankwam hier...
Geen gsmnr en vaste lijn wordt ook niet doorgeschakeld naar hem. Lets play the waiting game! 😭

#steundekleinezelfstandige mijn gat ja!
Die mens verwacht zich waarschijnlijk niet aan iemand die een abo neemt en die ook effectief gebruik gaat maken.

Die mens verwacht zich waarschijnlijk niet aan iemand die een abo neemt en die ook effectief gebruik gaat maken.
Na anderhalf uur mijn kastje opengekregen nadat meerdere hulpvaardige leden geprobeerd hadden om zowel het kastje open te krijgen als de eigenaar te contacteren. Wel lief van hen! 😇

Eens offertes aanvragen voor elektrische screens langs de buitenkant voor het huis.

51m² ramen of 31 lopende meter ramen

Benieuwd 1. hoe lang het zal duren voordat ik offertes krijg 2. hoeveel de grap zal kosten
Goed nieuws, die van Renson zijn 6% duurder geworden op 1 januari :unsure:
Ah ja en er is de 5% coronataks, maar die is er al een jaar.
Die 16 a 20k die iemand anders hier schatte lijkt me een beetje aan de lage kant, maar zonder afmetingen is dat onmogelijk te schatten eigenlijk. 1 meter of 3 meter breed speelt per stuk bijna niks in prijs.

Laatst bewerkt:
Ne oude mens die alles moest dichtgooien aan 't zebrapad omdat ik aanstalte maakte om over te steken (na oogcontact ook nog) en dan toeteren en van zijne tak maken ook nog.

Ik rijd zowel met de auto als fiets/step en ga vaak te voet. Dus ben zeker niet de meest roekeloze omdat ik begrip heb voor iedereen maar als ge aan een groot open zebrapad mij ziet staan en niet eens remt én dan nog es van uwe tak maakt...

Ne oude mens die alles moest dichtgooien aan 't zebrapad omdat ik aanstalte maakte om over te steken (na oogcontact ook nog) en dan toeteren en van zijne tak maken ook nog.

Ik rijd zowel met de auto als fiets/step en ga vaak te voet. Dus ben zeker niet de meest roekeloze omdat ik begrip heb voor iedereen maar als ge aan een groot open zebrapad mij ziet staan en niet eens remt én dan nog es van uwe tak maakt...
Op zijn moterkap kloppen e!
Dacht dat je altijd moest kunnen stoppen voor een zebrapad?
Nuja voor fietsers die willen oversteken al fietsend stop ik niet.

De man achter mij aan de kassa in de Colruyt had maar 1 item in zijn kar liggen, dus ik wou hem voorlaten.

Begint die daar aan de kassa heel op zijn gemak het assortiment sigaretten uit te pluizen om dan uiteindelijk na 10 minuten geen te kopen. 😩

De man achter mij aan de kassa in de Colruyt had maar 1 item in zijn kar liggen, dus ik wou hem voorlaten.

Begint die daar aan de kassa heel op zijn gemak het assortiment sigaretten uit te pluizen om dan uiteindelijk na 10 minuten geen te kopen. 😩
Geen zorgen, in de hel is een apart plaatsje voor mensen als hem, waar treuzelaars de wc rij ophouden! 😈

Ja, zeker als ge daar als voetganger braaf staat allee. Ben zo gene die wandelt en plots dat zebrapad opschiet mja some people.

Fietsers al fietsend hebben idd (meestal) geen voorrang mja de 85 verschillende types kruispunten in België maken dat ook niet altijd duidelijk. Uniformiteit zou volgens mij al een pak misverstanden en ongevallen voorkomen mja.

Moeten ja, maar hoe veel (of beter: hoe weinig) mensen dat nog doen vandaag de dag... Als ik het zebrapad wil oversteken wacht ik altijd om te zien of ze gaan stoppen. Anders was ik al tig keer omvergereden. In een zone 30 nochtans, echt moeilijk is het dan niet om te stoppen.

Persoonlijke ergernis: na het jaren ontweken te hebben heb ik vandaag mijn eerste stap in Minecraft gemaakt. Ik denk dat ik het nog leuk vind. En de ergernis is dat ik niet weet of dit een ergernis moet zijn of een glimlach. :unsure:

Nou der was er eentje van 26 die ik rond de 1m90 schatte waarvan ik stiekem vloekte dat die geen 10j ouder was en zijn vader (te oud 🤷🏼) en dat waren overduidelijk Britten, dus ik heb aan jou gedacht ook! 😇
Ooh! I’ll take both, dat past normaal in een doos dus bied die mensen een kopje van Aunt Squid’s SpecialtT aan en stuur maar op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan