Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De ergernissen over corona werden naar deze thread verplaatst:
![]()
Corona: Vaccinatiestatus & de bijhorende covid symptomen voor de huidige actieve varianten
Verkoudheid. Nu is dat voor mij standaard, ik ben quasi altijd verkouden. Maar meestal is dat een verstopte neus. Nu zit er ook een schorre keel bij en hoofdpijn. Twee zelftesten gedaan, negatief. De periode hiervoor test ik mezelf eigenlijk ook vaak als ik bijvoorbeeld naar familie of vrienden...www.beyondgaming.be

Jammer, welke wagen?Maandag de ideale auto gevonden. Afspraak gemaakt om deze namiddag te gaan bekijken (ik kon er ECHT niet eerder raken) en rijden. Kom er vandaag na drie kwartier rijden aan, auto staat in showroom, ik bekijk hem even voor de verkoper aankomt, ik ga er even inzitten: top. Perfect wat ik zoek. Ideaal.
Verkoper komt aan: "ah, ja, hij is 2 uur geleden verkocht helaas".
Ik: "Meent ge dat nu ? Ik heb drie kwartier gereden hiervoor. Godverdomme." (ja, sorry, ben normaal geen mens die snel zijn geduld verliest, maar dit was 1 en al pure frustratie)
Verkoper: "ja, we hadden geen nummer dus we konden niet waarschuwen"
Ik: "uhm, persoon met wie ik gesproken heb heeft letterlijk mijn nummer gedicteerd om te controleren of het juist was om mij te kunnen contacteren"
Verkoper: "ja sorry"
Keihard ergeren aan hoe men er in slaagt communicatie zo fout te doen.
Maar daarnaast, wat een mooie kans gemist. Beste exemplaar dat ik tot nu tegengekomen ben, en ze zijn niet echt zo massaal te vinden in België helaas.
Bah, bah, bah.
Jammer, welke wagen?

Jammer, welke wagen?

Propere 440i GC van +- 2017-2018 met de juiste opties, rond de 35K max.
Mobile.de
Zonder dank

Ik vond het ook al een apart koosnaampje.Propere 440i GC van +- 2017-2018 met de juiste opties, rond de 35K max.
edit: heb ik mij nu mislezen of stond daar eerst "janet"?![]()
Propere 440i GC van +- 2017-2018 met de juiste opties, rond de 35K max.
edit: heb ik mij nu mislezen of stond daar eerst "janet"?![]()
Ik dacht al, wat staat die janet daar te doen?![]()
AutocorrectIk vond het ook al een apart koosnaampje.
Amai zeg, ge kunt ook wat minder berichten sturen naar @grungywout met die inhoud hé.Autocorrect
Blijkbaar type ik dus meer het woord janet dan jammer.

die stokskes die ge zo in een vloeistof moet steken. Zucht.
das al zo lang geleden dat ik er waarschijnlijk niet alleen allergisch voor ben geworden, maar ook direct een hartinfarct zou doen.Seks?
das al zo lang geleden dat ik er waarschijnlijk niet alleen allergisch voor ben geworden, maar ook direct een hartinfarct zou doen.
Los in de broek!
Misschien eens laten onderzoeken aan welke stoffen je juist allergisch bent?vanmorgen een allergie aanval, nu weer: blijkt het dat flesje met aroma diffuser te zijn waar ik allergisch op reageer. Ik wist al dat ik allergisch was aan geurkaarsen, maar dus blijkbaar ook aan die stokskes die ge zo in een vloeistof moet steken. Zucht.
Gewoon een ambetante dag vol ergernissen en frustraties. Zo eentje waarop je gewoon met junkfood in je bed wil kamperen en de hele wereld mag ontploffen!
Op naar morgen, een betere dag!
Er is wel een verschil tussen een allergeen en een irritant. Geur diffusers zijn vaak niet op een heel nauwkeurige manier samengesteld en dan loop je meer kans op een onaangenaam resultaat.vanmorgen een allergie aanval, nu weer: blijkt het dat flesje met aroma diffuser te zijn waar ik allergisch op reageer. Ik wist al dat ik allergisch was aan geurkaarsen, maar dus blijkbaar ook aan die stokskes die ge zo in een vloeistof moet steken. Zucht.
ik heb dat als tiener al laten doen met zo'n krasjestest. Bleek dat ik voor bijna alles wel allergisch was: kattenhaar, naaldbomen, etc. Best wel lastig als uw vader besliste om elk jaar 2 maanden in een caravan in marche en famenne te gaan zitten. Wat ik allemaal niet heb geprobeerd heb om dat onder controle te krijgen: homeopathie, accupunctuur (en chinese kruiden van 50€/de pot),... Gelukkig had ik er niet elke dag last van, maar ik ging wel altijd naar school met een heel pak zakdoeken in mijn boekentas voor in het geval dat het losbarstte, want dan was het elke 30 seconde snuiten. Later ontdekte ik zyrtec en dat hielp eigenlijk goed.Misschien eens laten onderzoeken aan welke stoffen je juist allergisch bent?
) en ik kan de dagen/jaar met een allergische reactie op 1 hand tellen.