Oldskooler
Well-known member
Niet erg, zolang je niet heftig reageert na een portie fastfood.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dan wordt het kraantje aan de andere kant opengezetNiet erg, zolang je niet heftig reageert na een portie fastfood.

Die dingen kunnen wel veranderen met het ouder worden. Ik had vroeger ook heel veel last van allerlei allergieën, maar bij mij is dat met het ouder worden toch wel heel wat gebeterd.ik heb dat als tiener al laten doen met zo'n krasjestest. Bleek dat ik voor bijna alles wel allergisch was: kattenhaar, naaldbomen, etc. Best wel lastig als uw vader besliste om elk jaar 2 maanden in een caravan in marche en famenne te gaan zitten. Wat ik allemaal niet heb geprobeerd heb om dat onder controle te krijgen: homeopathie, accupunctuur (en chinese kruiden van 50€/de pot),... Gelukkig had ik er niet elke dag last van, maar ik ging wel altijd naar school met een heel pak zakdoeken in mijn boekentas voor in het geval dat het losbarstte, want dan was het elke 30 seconde snuiten. Later ontdekte ik zyrtec en dat hielp eigenlijk goed.
Ook veel last gehad van eczeem als kind (wat dikwijls gelinkt is aan allergieën), zowel de schilfer-variant als de vochtige bobbeltjes (die laatste dikwijls op mijn vingers, wat niet goed is voor uw zelfvertrouwen als tiener)
Met ouder te worden is dat sterk verbeterd. Eczeem heb ik nog maar op 1 plekje en gaat weg zolang ik zalf smeer (maar eenmaal weg vergeet ik de zalf en dan komt het weer terug) en ik kan de dagen/jaar met een allergische reactie op 1 hand tellen.
Nu moet ik dus vooral opletten met alles wat neig riekt: bloemen (zwaar allergisch aan bijv. lavendel en rozen die hard ruiken) en dus geurkaarsen en zoals nu ook blijkt die geurstokjes die je in een vloeistof plaatst.
Met deo moet ik dus ook opletten wat er in zit en ook waspoeders/wasverzachter kan ik best degene pakken die niet te veel rieken. Gelukkig zijn er ook geurtjes waar ik niet allergisch op reageer.
't is soms ook gewoon het concentraat: een geurkaars die een uurtje brandt gaat me geen last opleveren, maar laat die heel de avond opstaan en dan verandert mijn neus is een lopend kraantje.
Die krijgen flessenwater![]()
Flessenwater deden ze bij mij thuis vroeger ook voor de katten, het was indertijd nog van behoorlijk lage kwaliteit dus dat was een kleine moeite. Onze ene kat is er 22 mee geworden.Ik krijg wat unsurekes...
mijn vorige 3 katten zijn allemaal aan nierfalen gestorven, we vermoeden dat het aan het leidingwater ligt, was de enige overeenkomst tussen die 3, leidingwater uit haaltert (ENORM veel kalk in). Onze nieuwe drinken nu flessenwater (cristaline van den auchan) en zal je binnen een jaar of 10-15 weten te zeggen of het iets uitgehaald heeft.
aan 1 euro voor 6 flessen kan je niet sukkelen hé
Graag. (En hopelijk).Ik krijg wat unsurekes...
mijn vorige 3 katten zijn allemaal aan nierfalen gestorven, we vermoeden dat het aan het leidingwater ligt, was de enige overeenkomst tussen die 3, leidingwater uit haaltert (ENORM veel kalk in). Hebben van alle soorten aangepaste voeding geprobeerd en uiteindelijk hebben de jongsten het ook ontwikkeld. Geen enkele is ouder dan 10 geworden, vind ik toch wel jong voor een kat. Onze nieuw katjes drinken nu flessenwater (cristaline van den auchan) en zal je binnen een jaar of 10-15 weten te zeggen of het iets uitgehaald heeft.
aan 1 euro voor 6 flessen kan je niet sukkelen hé
Mijn kat gaat liefst buiten gaan drinken aan vort regenwater dat daar al een week staat, denk nu niet dat kraanwater zo gevaarlijk is..
Voor een kraan met ingebouwde waterkoker.... 2300 eurokes![]()
![]()
Quooker Flex Kokendwaterkraan - C uitloop - COMBI+ en CUBE reservoir - 5 in 1 | bol
Quooker Flex Kokendwaterkraan - C uitloop - COMBI+ en CUBE reservoir - 5 in 1. De Quooker Cube + Flex met COMB+ boiler is de kraan die alles kan. Met de...www.bol.com
howat.nl
Gewoon dat eerste water in de waterkoker doen, en indien nodig die eens opzetten ipv een volledige boiler neer te zetten voor die 1 keer in a blue moon Dat je die buitenkeuken gebruikt...Water laten lopen en ondertussen iets anders doen, tegen dan is het warm. Water is goedkoop. Of je gebruikt geen warm water meer in de keuken.
Als je nog oplossingen nodig hebt, roep je maar hé.
Triestig maar ik kon niet anders dan hieraan denken:Een jongetje van 5 jaar in Marokko die sinds 5u dinsdagochtend gevallen is in een onbedekte waterput van 30m en die daar nog steeds in zit. Verschillende reddingspogingen zijn geprobeerd geweest zonder succes. De breedte is te smal om een volwassene tot op 30m diepte te laten zakken. Nu zijn ze al uren bezig om een nieuwe put te graven met bulldozers. Hopelijk kunnen ze hem redden!
Live operatie allemaal hier te volgen:
![]()
3 in 1 Kokend water kraan - kokendwaterkranen | howat.nl
HOWAT Kokend water kraan met een uniek design. Voor 17.00 uur besteld, morgen gratis en compleet geleverd. ✔ Bekijk onze kranenhowat.nl
Maar de quooker versie hiervan is dubbele prijs. Uw model is het luxemodel dat ook bruiswater en gefilterd water voorziet.
Quooker
De Quooker Cube is een kokendwaterkraan die kokend, warm, koud bruisend en gefilterd water levert. Een 5-in-1 kraan met een prachtig design.www.grando.be
Gewoon dat eerste water in de waterkoker doen, en indien nodig die eens opzetten ipv een volledige boiler neer te zetten voor die 1 keer in a blue moon Dat je die buitenkeuken gebruikt...
Allez zo doe ik dat zelfs nu nog binnen ipv dat ik warm water aftap.
Kunt hier ook eens kijken indien het echt kooker moet zijn.'t is niet voor de buitenkeuken, 't is voor onze main kitchen in het huis.
maar bedankt voor die andere kraan, ziet er ook niet slecht uit, en voor 469 euro zou ik het wel overwegen.
Had ik in het vorige huis ook, heeft me nog geen 150 euro gekost voor een Van Marcke + timer en jij bent handig genoeg om dat zelf te plaatsen.Het moet niet echt een quooker zijn... het moet ook niet echt een kokend waterkraan zijn (want wat ik ondertussen gelezen heb is het ofwel kokend ofwel niks, er is geen tussenwarmte dat zo een ding bv water van 50 graden bv aanmaakt voor mijn mes-afwaske)
ik denk persoonlijk dat een mini boilerke met een timer het beste gaat uitkomen.

Ge kunt mengen met koud water he zodat ge de afwas kunt doen. Maar kokend water bij de hand hebben is gewoon makkelijk, zeker als ge vaak thee drinkt.Het moet niet echt een quooker zijn... het moet ook niet echt een kokend waterkraan zijn (want wat ik ondertussen gelezen heb is het ofwel kokend ofwel niks, er is geen tussenwarmte dat zo een ding bv water van 50 graden bv aanmaakt voor mijn mes-afwaske)
ik denk persoonlijk dat een mini boilerke met een timer het beste gaat uitkomen.
Brrrrr. Dat verhaal enkele jaren geleden (weet niet meer waar dat was) over dat klein manneke die in een oude boorput gevallen was. Extreem diep. Reddingsploegen hebben dagen gegraven maar tevergeefs. Niemand wist dat die put daar was en dat was heel slecht afgedekt. Ouders 2 seconden niet opletten en 't was te laat.Triestig maar ik kon niet anders dan hieraan denken:.
Ge kunt mengen met koud water he zodat ge de afwas kunt doen. Maar kokend water bij de hand hebben is gewoon makkelijk, zeker als ge vaak thee drinkt.
Spijt dat we dat niet gezet hebben in onze keuken, nu warm water via doorstromer op gas maar da's echt 20 seconden wachten voor het warm begint te worden.