Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Echtgenoot positief getest. Zowel hij, ik als een kennis zijn op 15 januari geboosterd met Moderna en twee van de drie zijn vrijdag en vandaag positief getest. Echtgenoot is 1 halve dag op school geweest voor contact onderwijs, kennis heeft het van zijn dochter van 8. Ik hoop nog steeds dat mijn constitutie van een os het gaat volhouden.

Edit: man belt naar zijn vader die gisteravond even hier was ‘ja, ge moet u testen’ en die zegt ‘hoe doe je dat’. Die mens is dus al sinds 2019 geen enkele keer gezelftest. Hij is geen antivaxxer, heeft alle spuitjes en volgt alle regels. En heeft dus nog nooit moeten testen. Dus nu gaat het Covid-riddled corpse van mijn man naar hen thuis om te helpen met de zelftest.

Laatst bewerkt:
Echtgenoot positief getest. Zowel hij, ik als een kennis zijn op 15 januari geboosterd met Moderna en twee van de drie zijn vrijdag en vandaag positief getest. Echtgenoot is 1 halve dag op school geweest voor contact onderwijs, kennis heeft het van zijn dochter van 8. Ik hoop nog steeds dat mijn constitutie van een os het gaat volhouden.

Edit: man belt naar zijn vader die gisteravond even hier was ‘ja, ge moet u testen’ en die zegt ‘hoe doe je dat’. Die mens is dus al sinds 2019 geen enkele keer gezelftest. Hij is geen antivaxxer, heeft alle spuitjes en volgt alle regels. En heeft dus nog nooit moeten testen. Dus nu gaat het Covid-riddled corpse van mijn man naar hen thuis om te helpen met de zelftest.
Heb maandag mijn moderna gehad en toch ook wat ziek... Vrijdag wel negatief, ga morgen nog enen doen.

Wat? Waarom gaat uw covid besmette man naar daar om te helpen met een zelftest. Wil je zeker zijn dat hij het krijgt? Stuur die man naar de apotheek of dokter, maar je gaat daar toch zelf niet naartoe?

omdat ik dat de lekkerste pizza's vind, en zo'n pizza buffet is wel heerlijk, als je al bijna 2 uur op de trein hebt gezeten :D
niet wachten, en meteen op da buffet aanvallen !

maar wees gerust s'avonds nog es lekker weest thais gaan eten in de Tawan ook ..
wel grappig , ik zou es willen weten hoe jullie zaterdag er heeft uitgezien. jullie kussentje knuffelen s'avonds en de hand aan zichzelf slaan wellicht :) i lol"ed....
Het is niet omdat uw vroegere zaterdagen er zo uit zagen dat dat bij anderen ook zo is natuurlijk.

Hoe @TRUMP zijn vriendin nog niet aan een job bij Pizzahut heeft geholpen, is mij een raadsel. Daarmee zijn al zijn issues opgelost, want zo'n pizzahut "pizza" schuift nog lekker de pot in ook. Alles clean voor een fijne sessie anaal. 👍

Laatst bewerkt:
IMG20220130125155.jpg
Net met m'n tas tegen m'n bierglas gestompt.

Ze moeten maar niet zoveel noten op hun zang hebben. Die hebben een veel te grote mond, net zoals kuisvrouwen, verkopers en andere low life's der maatschappij. :sarcastic: :sarcastic:
Met Trump een Clockwork Orange doen: ogen verplicht open en Stromae ‘Santé’ op repeat. Mocht die echt Amerikaan zijn, hij zou waarschijnlijk $2 nog teveel vinden als basisloon voor servers.

Met Trump een Clockwork Orange doen: ogen verplicht open en Stromae ‘Santé’ op repeat. Mocht die echt Amerikaan zijn, hij zou waarschijnlijk $2 nog teveel vinden als basisloon voor servers.
Dit is gewoon onmenselijk. Sorry maar dit kan ik zelfs mijn ergste vijanden niet toewensen.

Wat? Waarom gaat uw covid besmette man naar daar om te helpen met een zelftest. Wil je zeker zijn dat hij het krijgt? Stuur die man naar de apotheek of dokter, maar je gaat daar toch zelf niet naartoe?
Vader en zoon zijn twee dezelfde. Ik zou mogen voor hun neus staan met een magische pil tegen elke Covid tot 2084 en die zouden dat nog niet horen. I am white noise.

Dat is nu eens iets waar ik niet tegen kan. Nee, een Chimay giet ge niet in een Cornet glas. Nee, een Duvel giet ge niet in een Averbode glas.
Idd. Ik heb van de meeste glazen een merkloze variant staan, zodat verschillende bieren die hetzelfde glas gebruiken, niet in een glas van een ander moeten. Van de speciallekes koop ik dan wel graag het glas op zich. Maar ik moet daar mee stoppen van de madam, want het wordt wat te veel. :unsure:

gisteren laatste weekend van de solden, met m'n vrouwke naar antwerpen.

ergernis 1 : de solden stelden helemaal niets voor. vroeger in mijne tijd was dat toch verdorie 80 % kortingen het laatste weekend.
nu niets van dat hoor, we hebben toch zeker 10 winkels gedaan.... uiteindelijk 1 broek heeft ze gevonden. 20 % korting. wauw. bedroevend.
achja die corona moet betaald worden zeker?
deze week hier in de ZEB waar ik woon nogtans wel mooie kortingen van -70 % op heel veel zaken. ik begin meer en meer te geloven dat die grote shopping straten , dat je die beter ontwijkt, en lokale kleding winkels moet proberen.

ergernis 2 : pizza hut brawl again :)
wij aten beiden pizza buffet. nu, pizza hut gaat mooi mee met z'n tijd: op hun eigen website staan kortingsbonnen die je niet meer hoeft af te printen, gewoon tonen aan de kassa op je smartphone is voldoende. er stond op 1 BON PER PERSOON, dus niet per rekening.
ik ga al jaren met die bons hier in brugge, en die worden dan telkens op elke persoon (of je nu met 2 of met 5 bent maakt nie uit) gerekend.

die trien aan de kassa 'ah nee hee, ik ga hem maar 1 keer verrekenen".
ik zeg: wablieft, in brugge nog nooit geen problemen gehad, wij zijn met 2 personen, dus moet je die korting 2 keer verrekenen.
ze bleef maar zeveren dat ze geen fouten wou maken, dat ze nieuw was, ik bleef gewoon kalm en zeg, ok haal me je manager er bij!
(de meute achter mij begon al zich te verzamelen en mompelen, mevrouwtje cocky bitch achter de kassa begon te zweten :) )

de manager kwam er dus bij, ik mooi kalm uitgelegd....
"ok meneer u hebt gelijk, maar om heel correct te zijn moet u eigenlijk een printscreen van die bon maken en doorsturen naar uw vrouw, en uw vrouw moet die ook tonen aan de kassa... maar laat nu maar, we gaan hem 2 keer rekenen" lol, lekker kinderachtig dus, maar goed ja. eind goed al goed,
toch triestig voor een multi national als de pizza hut om zo te zeveren over hun eigen bons op hun eigen website.... :)

on the bright side: mooie zonnige dag gehad, en s'avonds toch leuke karaoke gedaan in die thaise café's ..... er is toch nergens in BE een nachtleven zoals in Antwerpen vind ik. zalige stad (om uit te gaan, ik zou er wel nooit willen wonen)

Ah jij bent dus zo iemand van die maddafakkaz die moeilijk zitten te doen en mijn hangry modus next level begint te komen.

Dan is het voor jou hopen dat mijn vrouw mee is of ik laat het innerlijke beest los. Eigenlijk ook best dat ik nooit een zakmes bij heb want dat zijn van die momenten dat het verkeerd zou gaan.

Dat is nu eens iets waar ik niet tegen kan. Nee, een Chimay giet ge niet in een Cornet glas. Nee, een Duvel giet ge niet in een Averbode glas.
het was een Hapkin en afgaande op vroegere reacties hier, maakt het voor dat bier toch niet uit waar ge het in giet.
Los daarvan: ge spreekt tegen iemand die biefstuk in zijne airfryer klaarmaakt: ik heb toch geen smaak.

het was een Hapkin en afgaande op vroegere reacties hier, maakt het voor dat bier toch niet uit waar ge het in giet.
Los daarvan: ge spreekt tegen iemand die biefstuk in zijne airfryer klaarmaakt: ik heb toch geen smaak.
Waarom zoude dat uit vrije wil drinken en zelfs in huis halen? Het is me een raadsel. Maar hey, nu zijn er weer andere bieren om te proberen. Met het correcte glas uiteraard.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan