Squidward
Well-known member
Echtgenoot positief getest. Zowel hij, ik als een kennis zijn op 15 januari geboosterd met Moderna en twee van de drie zijn vrijdag en vandaag positief getest. Echtgenoot is 1 halve dag op school geweest voor contact onderwijs, kennis heeft het van zijn dochter van 8. Ik hoop nog steeds dat mijn constitutie van een os het gaat volhouden.
Edit: man belt naar zijn vader die gisteravond even hier was ‘ja, ge moet u testen’ en die zegt ‘hoe doe je dat’. Die mens is dus al sinds 2019 geen enkele keer gezelftest. Hij is geen antivaxxer, heeft alle spuitjes en volgt alle regels. En heeft dus nog nooit moeten testen. Dus nu gaat het Covid-riddled corpse van mijn man naar hen thuis om te helpen met de zelftest.
Edit: man belt naar zijn vader die gisteravond even hier was ‘ja, ge moet u testen’ en die zegt ‘hoe doe je dat’. Die mens is dus al sinds 2019 geen enkele keer gezelftest. Hij is geen antivaxxer, heeft alle spuitjes en volgt alle regels. En heeft dus nog nooit moeten testen. Dus nu gaat het Covid-riddled corpse van mijn man naar hen thuis om te helpen met de zelftest.
Laatst bewerkt:

i lol"ed....