Maar allez, je had hem nu op 600x400 kunnen laten maken.ik ben te ongeduldig geweest en heb eentje van 60x40 besteld...

Zeker foto posten van uw resultaat als hij er is.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar allez, je had hem nu op 600x400 kunnen laten maken.ik ben te ongeduldig geweest en heb eentje van 60x40 besteld...

Ge kunt proberen de originele versie door een online ai tool te halen.nice find.
Nu nog hopen dat ik die digitale opschoning ergens in Europa kan kopen
Pff zoiets ligt moeilijk vind ik. En tis niet dat die kinderen niet gewenst zijn hier, ik kan gewoon niet tegen de drukte en die ongeleide projectielen hier in huisVraag dan gewoon dat ze kinderen thuislaten. Als ze jullie willen zien, gemeend dan, dan moet een sitter voor een poosje wel mogelijk zijn. Ik spreek hier als ouder die weliswaar niet vaak iets doet maar wel vind dat je afspreekt met ons, niet met onze kinderen. Ook wel omdat ik het mijn kinderen niet wil aandoen ergens te gaan waar ze niet gewenst zijn, dat kan je niet echt wegstoppen.

Toch keigezellig! Daar komen zeker kindjes van.Last minute nog take away kunnen bestellen voor deze avond voor de verjaardag van mijn vriend morgen. Had normaal gereserveerd in een restaurant maar ja, aangezien onze CST nog rood is, moeten annuleren. Zitten we halverwege ons voorgerecht, valt de stroom ineens uit. Gebeld naar fluvius en ze schatten in dat het omstreeks 20u opgelost ging zijn. Daarnet nog eens gecheckt en nu is het al 21u. Zitten we hier in den donker met wat kaarsjes en een hoofdgerecht dat nog in de oven moet opgewarmd worden.
Ons zoontje van 15 maand liep hier ook nog rondToch keigezellig! Daar komen zeker kindjes van.

Ja, dat zijn nu virtuele schuine blikken hoor die je zal krijgen, om 21 uur een 15maand oud kind dat nog rondloopt.Ons zoontje van 15 maand liep hier ook nog rond![]()

Maar in welk land zit je dan, aangezien het om 19u al 21u was bij jullie?Ons zoontje van 15 maand liep hier ook nog rond![]()

)
Van tijd tot tijd eens shiek gaan eten met de madamWaarom überhaupt naar Pizza Hut gaan.
omdat, zoals gezegd, in brugge dat nooit moest, en hoe kon ik dat gaan weten dat ze in antwerpen daar moeilijk over doen??waarom doe je moeilijk bij die nieuwe en laat ge uw vriendin ook niet gewoon naar pizzahut.be gaan om die bon op haar gsm te tonen?
't is ridicuul, dat begrijp ik, maar makkelijker voor iedereen. Jij, de persoon achter de kassa en de mensen in de rij
omdat ik dat de lekkerste pizza's vind, en zo'n pizza buffet is wel heerlijk, als je al bijna 2 uur op de trein hebt gezetenWaarom überhaupt naar Pizza Hut gaan.

i lol"ed....Het is Trumpwaarom
:')lol, lekker kinderachtig dus

wa heeft BDW nu met de pizza hut te maken?Trump die BDW wa gaat treiteren![]()

Does not computeheel deze pagina is precies een verzameling van mensen die tegen zichzelf praten. aan de reacties te zien mis ik niets van waarde![]()