Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraag dan gewoon dat ze kinderen thuislaten. Als ze jullie willen zien, gemeend dan, dan moet een sitter voor een poosje wel mogelijk zijn. Ik spreek hier als ouder die weliswaar niet vaak iets doet maar wel vind dat je afspreekt met ons, niet met onze kinderen. Ook wel omdat ik het mijn kinderen niet wil aandoen ergens te gaan waar ze niet gewenst zijn, dat kan je niet echt wegstoppen.
Pff zoiets ligt moeilijk vind ik. En tis niet dat die kinderen niet gewenst zijn hier, ik kan gewoon niet tegen de drukte en die ongeleide projectielen hier in huis :)

Last minute nog take away kunnen bestellen voor deze avond voor de verjaardag van mijn vriend morgen. Had normaal gereserveerd in een restaurant maar ja, aangezien onze CST nog rood is, moeten annuleren. Zitten we halverwege ons voorgerecht, valt de stroom ineens uit. Gebeld naar fluvius en ze schatten in dat het omstreeks 20u opgelost ging zijn. Daarnet nog eens gecheckt en nu is het al 21u. Zitten we hier in den donker met wat kaarsjes en een hoofdgerecht dat nog in de oven moet opgewarmd worden.
Toch keigezellig! Daar komen zeker kindjes van.

gisteren laatste weekend van de solden, met m'n vrouwke naar antwerpen.

ergernis 1 : de solden stelden helemaal niets voor. vroeger in mijne tijd was dat toch verdorie 80 % kortingen het laatste weekend.
nu niets van dat hoor, we hebben toch zeker 10 winkels gedaan.... uiteindelijk 1 broek heeft ze gevonden. 20 % korting. wauw. bedroevend.
achja die corona moet betaald worden zeker?
deze week hier in de ZEB waar ik woon nogtans wel mooie kortingen van -70 % op heel veel zaken. ik begin meer en meer te geloven dat die grote shopping straten , dat je die beter ontwijkt, en lokale kleding winkels moet proberen.

ergernis 2 : pizza hut brawl again :)
wij aten beiden pizza buffet. nu, pizza hut gaat mooi mee met z'n tijd: op hun eigen website staan kortingsbonnen die je niet meer hoeft af te printen, gewoon tonen aan de kassa op je smartphone is voldoende. er stond op 1 BON PER PERSOON, dus niet per rekening.
ik ga al jaren met die bons hier in brugge, en die worden dan telkens op elke persoon (of je nu met 2 of met 5 bent maakt nie uit) gerekend.

die trien aan de kassa 'ah nee hee, ik ga hem maar 1 keer verrekenen".
ik zeg: wablieft, in brugge nog nooit geen problemen gehad, wij zijn met 2 personen, dus moet je die korting 2 keer verrekenen.
ze bleef maar zeveren dat ze geen fouten wou maken, dat ze nieuw was, ik bleef gewoon kalm en zeg, ok haal me je manager er bij!
(de meute achter mij begon al zich te verzamelen en mompelen, mevrouwtje cocky bitch achter de kassa begon te zweten :) )

de manager kwam er dus bij, ik mooi kalm uitgelegd....
"ok meneer u hebt gelijk, maar om heel correct te zijn moet u eigenlijk een printscreen van die bon maken en doorsturen naar uw vrouw, en uw vrouw moet die ook tonen aan de kassa... maar laat nu maar, we gaan hem 2 keer rekenen" lol, lekker kinderachtig dus, maar goed ja. eind goed al goed,
toch triestig voor een multi national als de pizza hut om zo te zeveren over hun eigen bons op hun eigen website.... :)

on the bright side: mooie zonnige dag gehad, en s'avonds toch leuke karaoke gedaan in die thaise café's ..... er is toch nergens in BE een nachtleven zoals in Antwerpen vind ik. zalige stad (om uit te gaan, ik zou er wel nooit willen wonen)

waarom doe je moeilijk bij die nieuwe en laat ge uw vriendin ook niet gewoon naar pizzahut.be gaan om die bon op haar gsm te tonen?
't is ridicuul, dat begrijp ik, maar makkelijker voor iedereen. Jij, de persoon achter de kassa en de mensen in de rij

waarom doe je moeilijk bij die nieuwe en laat ge uw vriendin ook niet gewoon naar pizzahut.be gaan om die bon op haar gsm te tonen?
't is ridicuul, dat begrijp ik, maar makkelijker voor iedereen. Jij, de persoon achter de kassa en de mensen in de rij
omdat, zoals gezegd, in brugge dat nooit moest, en hoe kon ik dat gaan weten dat ze in antwerpen daar moeilijk over doen??

Waarom überhaupt naar Pizza Hut gaan.
omdat ik dat de lekkerste pizza's vind, en zo'n pizza buffet is wel heerlijk, als je al bijna 2 uur op de trein hebt gezeten :D
niet wachten, en meteen op da buffet aanvallen !

maar wees gerust s'avonds nog es lekker weest thais gaan eten in de Tawan ook ..
wel grappig , ik zou es willen weten hoe jullie zaterdag er heeft uitgezien. jullie kussentje knuffelen s'avonds en de hand aan zichzelf slaan wellicht :) i lol"ed....

Laatst bewerkt door een moderator:
Trump die BDW wa gaat treiteren :biglaugh::rofl:
wa heeft BDW nu met de pizza hut te maken?
wat een ongelofelijk simpele opmerking.

zo simpel zelfs, dat ik ga zorgen dat je geen zo'n simpele opmerkingen meer kunt maken. op de ignore ermee.
(en ja BDW is mijn lievelings belgische politicus).

heel deze pagina is precies een verzameling van mensen die tegen zichzelf praten. aan de reacties te zien mis ik niets van waarde :biglaugh:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan