ugar
Well-known member
Ik heb anders ook nog wel wat Aconitum staanOf de Ricinus communis, wel wat meer van nodig.
en Sanguinaria canadensis, maar dat zou zonde zijn.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb anders ook nog wel wat Aconitum staanOf de Ricinus communis, wel wat meer van nodig.
en Sanguinaria canadensis, maar dat zou zonde zijn.Adopt me, plz!Neen hoor, @Squidward zou direct begrijpen dat ik gewoon een partner in crime zou zijn, de zotte professor die op zoek gaat nog efficiëntere gifmengsels.
Die teelbal kunde nog meevragen om in u soep te draaien. Die pink daarentegen.Sebiet naar hospitaal met een doorverwijs brief... aan het doktershandschrift te zien ben ik wel niet zeker of ik moet gaan voor een rx van de pink of een amputatie van de linker teelbal.![]()

Ga je dan eerst naar de dokter van wacht of rechtstreeks naar spoed?Gisterenavond plots uit het niks enorm stekende pijn aan de binnenkant van mijn schouder en ter hoogte van mijn maag, omdat de pijn zo hevig was en bleef maar naar spoed gereden, na enkele uren en onderzoeken weer thuis maar ik ben toch niet echt gerustgesteld. Er is bloed getrokken en foto's van de longen, en een zeer kort hartfilmpje, maar daar was niks op te zien hoewel de pijn bleef aanhouden. Wel niet meer zo'n stekende hevige pijn als eerst maar toch...
Op de foto's en uit het bloed konden ze niks opmaken, zag er allemaal prima uit, dus de enige verklaring die ik kreeg was een kneuzing ofzo van de schouderspier en dat zou dan doorlopen tot aan de rug. Hoewel dat imo niet echt als een goede verklaring aanvoelde kan ik natuurlijk moeilijk daar tegenin gaan, zij zullen het wel beter weten dan ik zeker, maar ondertussen dus wel gewoon nog altijd pijn. Soit, ik kan niet veel meer doen dan dafalgan nemen en hopen dat het vanzelf weg trekt.
Hoe kan een maand werk ongestraft of zonder gevolg blijven liggen? Dat is voor heel het bedrijf toch een probleem?Deze gek valt altijd in tijdens op het werk als er een collega door ziekte/verlof uitvalt.
Hun achtergelaten werk doen en mails op orde houden tot hun terugkeer.
Ik kom gisteren terug uit verlof sinds 01/12 maar geen probleem - alles zal al bijna gedaan zijn, het is nu eenmaal bijna het einde van de maand!
![]()
*kijkt naar zijn mailbox en ziet nog 203 te behandelen mails + de hele werklast van de maand januari te doen op minder dan een week*
![]()
Volgende keer kunnen ze het ook zelf oplossen.
Pancreatitis zou mijn eerste gedacht zijn.Gisterenavond plots uit het niks enorm stekende pijn aan de binnenkant van mijn schouder en ter hoogte van mijn maag, omdat de pijn zo hevig was en bleef maar naar spoed gereden, na enkele uren en onderzoeken weer thuis maar ik ben toch niet echt gerustgesteld. Er is bloed getrokken en foto's van de longen, en een zeer kort hartfilmpje, maar daar was niks op te zien hoewel de pijn bleef aanhouden. Wel niet meer zo'n stekende hevige pijn als eerst maar toch...
Op de foto's en uit het bloed konden ze niks opmaken, zag er allemaal prima uit, dus de enige verklaring die ik kreeg was een kneuzing ofzo van de schouderspier en dat zou dan doorlopen tot aan de rug. Hoewel dat imo niet echt als een goede verklaring aanvoelde kan ik natuurlijk moeilijk daar tegenin gaan, zij zullen het wel beter weten dan ik zeker, maar ondertussen dus wel gewoon nog altijd pijn. Soit, ik kan niet veel meer doen dan dafalgan nemen en hopen dat het vanzelf weg trekt.
Rechtstreeks naar spoed. Soit, kzit hier terug ondertussen. Deze morge telefoon, de radioloog had naar de foto's gekeken en zag lucht in de buik, dus moest terugkomen voor verder onderzoek. Ondertussen lig ik hier sinds 9u. Ze hebben een CT scan gemaakt en blijkbaar toch iets gezien en ontstekingwaarden in het bloed waren enorm verhoogd tegenover gisterenavond. Moet sowieso hier blijven maar de dokter was nog bezig met enkele spoed operaties dus details weet ik nog niet. Nu wachte tot er een kamer vrij is...Ga je dan eerst naar de dokter van wacht of rechtstreeks naar spoed?
Ooit met blijvende hoofdpijn (na het innemen van pijnstillers) door de dokter van wacht doorverwezen naar spoed. Geen idee of ze me anders hadden teruggestuurd.
Sterkte man en beterschap.Rechtstreeks naar spoed. Soit, kzit hier terug ondertussen. Deze morge telefoon, de radioloog had naar de foto's gekeken en zag lucht in de buik, dus moest terugkomen voor verder onderzoek. Ondertussen lig ik hier sinds 9u. Ze hebben een CT scan gemaakt en blijkbaar toch iets gezien en ontstekingwaarden in het bloed waren enorm verhoogd tegenover gisterenavond. Moet sowieso hier blijven maar de dokter was nog bezig met enkele spoed operaties dus details weet ik nog niet. Nu wachte tot er een kamer vrij is...
PS:Deze gek valt altijd in op het werk als er een collega door ziekte/verlof uitvalt.
Hun achtergelaten werk/dossiers behandelen en mails op orde houden tot hun terugkeer.
Ik kom gisteren terug uit verlof sinds 01/12 maar geen probleem - alles zal al bijna gedaan zijn, het is nu eenmaal bijna het einde van de maand!
![]()
*kijkt naar zijn mailbox en ziet nog 203 te behandelen mails + de hele werklast van de maand januari te doen op minder dan een week*
![]()
Volgende keer kunnen ze het ook zelf oplossen.
Ik zou dat wel doenwat is een dringende afspraak voor een huisarts?
ik zit met een vinger kootje in de linkerhand dat 'ingezakt' is, die vinger (linker ring vinger) is immobiel.
vinger is niet nodig om te typen, al loopt dat stroever dan voorheen.
zou ik daar een dringende afspraak voor maken?

Betaalbericht van FOD financiën over schuld die ik zou hebben voor rolrecht rechtbank afdeling Mechelen.Geen idee wat dat is dus dacht eerst scam, maar ziet er wel heel echt uit.
Als de kinderen slapen, eens kijken of ik met die referentie verder geraak.