Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk dan toch gewoon verder naar seizoen 2. De serie is net afgerond met seizoen 6
Seizoen 1 is nog niet gedaan na de 8ste afl. Het zijn er 10 of 12. Maar ik kan moeilijk 6 seizoenen achtereen gaan zien om toch maar dat gevoel te vermijden he.
Ik heb gewoon veel liever series waar elke episode een afgerond verhaal is.

Seizoen 1 is nog niet gedaan na de 8ste afl. Het zijn er 10 of 12. Maar ik kan moeilijk 6 seizoenen achtereen gaan zien om toch maar dat gevoel te vermijden he.
Ik heb gewoon veel liever series waar elke episode een afgerond verhaal is.
kdenk da ge beter naar films kijkt dan... praktisch iedere serie heeft een verhaallijn die door heel de serie loopt...

Last van een pijnlijke arm en spieren na mijn booster, ik zou mij willen op mijn linkerkant leggen maar mijn arm doet dan zeer. ik hoop dat er niet te veel boosters meer komen pff
Allez ik ga nog een laatste poging doen om verder te slapen, ik zal weer in slaap liggen wanneer de wekker afgaat zoals gewoonlijk

The Expanse :love: wat een serie :love:

Er is zelfs speciaal een thread voor, dus dan moet het wel goed zijn!

Last van een pijnlijke arm en spieren na mijn booster, ik zou mij willen op mijn linkerkant leggen maar mijn arm doet dan zeer. ik hoop dat er niet te veel boosters meer komen pff
Allez ik ga nog een laatste poging doen om verder te slapen, ik zal weer in slaap liggen wanneer de wekker afgaat zoals gewoonlijk
Hier van 'tzelfde. Die booster leek meer pijn te doen tijdens het prikken dan die vorige spuiten.

Die is er ook voor familie en thuis. :rofl:

We get the hint :lol:

Dat noemen ze films :unsure:
Toch genoeg series die elke aflevering een afgerond verhaal hebben? The Simpsons, MacGyver, Morse, ...

't is mede dankzij die thread dat ik eraan begonnen ben :angry:

In de spar?

Dat snap ik, korte verloving in de spar is niet bepaald iets om blij van te worden! :unsure:

maar gewoon onwaarschijnlijk kak voor jou natuurlijk, mocht iemand om die reden mijn dochter dumpen, kunnen ze zich aan een mooi stukje marginaliteit verwachten aangezien ik dan toch blijkbaar al "basse classe" ben.. 😈

Waarom ben je dan basse classe?

Gisteren film gezien, JULY 22, van de moorden van Breivik in Noorwegen, goed 10 jaar geleden.

ik vind het eigenlijk wraakroepend dat hij daar maar 21 jaar cel voor krijgt, in een luxe penitentiair systeem dan nog als Noorwegen, waar de maximumstraf maar op 21 jaar ligt, voor asjeblieft 77 MOORDEN !

voor een extremist die per sé een statement wil maken en geen privé leven heeft, is 21 jaar een berekend onderdeel van z'n plan, en helemaal geen obstakel.

en dan te denken dat deze bruggeling levenslang kreeg voor de smokkel van 1 kilo coke...

er is toch iets mis met deze wereld.

Ik ben gescheiden dus volgens de logica van die mensen verdorven he!

giphy-downsized-large.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan