Mulan
Well-known member
Hedde gij 2j het snot gehad door uw prinses?Gij had toch just een baby eh? Dan kan ik u nu al zeggen dat ge uw hoop 2 jaar moogt opbergen.
Of bedoel je langer dan 6u aan 1 stuk doorslapen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hedde gij 2j het snot gehad door uw prinses?Gij had toch just een baby eh? Dan kan ik u nu al zeggen dat ge uw hoop 2 jaar moogt opbergen.
Ik ben toch dik anderhalf jaar op en af ziek geweest inderdaad.Hedde gij 2j het snot gehad door uw prinses?
Tot aan 4 jaar is zelfs Chemical Ali niet zo erg als een kind.Hedde gij 2j het snot gehad door uw prinses?
Zucht, het begon al goed enkele maanden geleden: toekomstige crèche gaan bezoeken.Ik ben toch dik anderhalf jaar op en af ziek geweest inderdaad.
Tip voor de toekomst.. Politie bellen, vooral als het van een café komt want dan is het rap opgelost.- ik heb nog om 2u ‘s nachts de air soft van mijn man uit ons dakraam staan mikken op een café terras twee huizen verder (niet afgeschoten) zo rood zag ik .
Voila de extra tijd door de vroege aflossing snel ingevuld.Klein broodje extra kopen en in de diepvries steken, ontbijtgranen als ontbijt, verse pannenkoeken bakken,...
Voor een volgende keer althans. Slaap lekker straks!![]()
Ik heb niet gezegd WIE die moest bakken he!Voila de extra tijd door de vroege aflossing snel ingevuld.

ge kunt een regel opstellen dat ze rechtstreeks naar uw vuilbak gaan of gewoon volledig geblokkeerd worden.Website genaamd outspot die sinds 10u49 vandaag al 146 keer dezelfde mail gestuurd heeft voor 10% korting. Eerst 94, ik unsubscribe (al geen idee dat ik überhaupt subscribed was) en nu zijn ze daar toch weer met 52 keer dezelfde mail.
Hey je hebt 10 procent korting bij outspot. Kleine herinnering.Website genaamd outspot die sinds 10u49 vandaag al 146 keer dezelfde mail gestuurd heeft voor 10% korting. Eerst 94, ik unsubscribe (al geen idee dat ik überhaupt subscribed was) en nu zijn ze daar toch weer met 52 keer dezelfde mail.
Misschien verkoopt die website wel chocoladefonteinenWebsite genaamd outspot die sinds 10u49 vandaag al 146 keer dezelfde mail gestuurd heeft voor 10% korting. Eerst 94, ik unsubscribe (al geen idee dat ik überhaupt subscribed was) en nu zijn ze daar toch weer met 52 keer dezelfde mail.
In welke serre ga je je kinderen slaan?Serres bezoek dat langskomt. Afgesproken om 14h.
Huis is in orde, alles staat klaar voor het bezoek, maar nu is het gewoon wachten.
De kinderen kijken voor een keer rustig tv, 1tje slaat en de vrouw is ook aan het rusten.
En mijn ergenis is mezelf, nu hebt ik eindelijk na jaren een rustig moment en ik weet niet wat te doen. Ben te bang als in iets ga doen de boel ga jinxen.
Slaaptekort? Dat kent Pardal niét!In welke serre ga je je kinderen slaan?

Serres bezoek dat langskomt. Afgesproken om 14h.
Huis is in orde, alles staat klaar voor het bezoek, maar nu is het gewoon wachten.
De kinderen kijken voor een keer rustig tv, 1tje slaat en de vrouw is ook aan het rusten.
En mijn ergenis is mezelf, nu hebt ik eindelijk na jaren een rustig moment en ik weet niet wat te doen. Ben te bang als in iets ga doen de boel ga jinxen.

Yup, dat is ook mijn grootste probleem. Laten we een procrastinator clubje oprichten op dit forum. Ik zal de uitnodigingen versturen... morgen eh... of overmorgen... misschien.Mijn uitstelgedrag
Ik heb nu tijd om wat dingen in huis af te werken, maar toch doe ik ze niet.
Morgen als ik terug minder tijd heb door werk ga ik het mij weer beklagen.