Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
met oudejaar een looftlighter cadeau gekregen van vrouw en kind. Vandaag dan maar aan de gang gegaan met de barbecue voor wat burgers te bakken. Ding werkt 30sec en valt uit :angry: :angry: . Wederom een hoop geloop om die om te gaan ruilen. Quality control is precies niet meer van deze tijd.

Net de foto's gezien en ik sta er echt overal verschrikkelijk op 😓
Let us be the judge of that... PM mag altijd.
met oudejaar een looftlighter cadeau gekregen van vrouw en kind. Vandaag dan maar aan de gang gegaan met de barbecue voor wat burgers te bakken. Ding werkt 30sec en valt uit :angry: :angry: . Wederom een hoop geloop om die om te gaan ruilen. Quality control is precies niet meer van deze tijd.
om de een of andere reden las ik lootfighter.

Een ontspannende wandeling in de Lembeekse bossen is voor Leonie De Smet en haar twee keeshondjes uitgedraaid op een ware nachtmerrie. Plots kwam een loslopende American Stafford op hen afgestormd, en die sloeg genadeloos toe. Hij beet in de nek van Lilly en scheurde een stuk uit haar oor. Ook baasje Leonie moest gehecht worden.

Recent nog in de buurt.
Was het een vos of een wolf geweest, men had al een drijfjacht georganiseerd.
Slachtoffer kon ook een peuter geweest zijn.
Exact!

Een ontspannende wandeling in de Lembeekse bossen is voor Leonie De Smet en haar twee keeshondjes uitgedraaid op een ware nachtmerrie. Plots kwam een loslopende American Stafford op hen afgestormd, en die sloeg genadeloos toe. Hij beet in de nek van Lilly en scheurde een stuk uit haar oor. Ook baasje Leonie moest gehecht worden.

Recent nog in de buurt.
Was het een vos of een wolf geweest, men had al een drijfjacht georganiseerd.
Slachtoffer kon ook een peuter geweest zijn.
Vroeger (zo'n 30 jaar geleden ruw geschat) liep er hier in de buurt ook zo ne heimelijke hond rond die iedereen zomaar zonder enige reden aanviel (Allé ja you never know the reason but ..). Hij viel mij op een dag ook aan, en hij beet echt om mij te verwonden of zelfs erger .., maar zonder echt in detail te treden, dat beest is daar toen echt NIET goed van geweest. Laten we het houden dat ik zuiver aan zelfverdediging gedaan heb.

Ik dacht toen: Hij stopt er nu wel mee. Maar neen hoor, honden zijn slim. Telkens ik in de buurt was, zolang hij merkte dat ik hem aankeek, deed ie niks meer naar mij toe. Maar elke keer ik mij omdraaide en hij zijn kans zag, spurte hij zo snel hij kon naar mijn benen, beet letterlijk doorheen mijn vel tot bloedens toe, en daarna ging hij asap terug lopen zo hard hij kon (omdat hij besefte, dat als ik hem te pakken kreeg, dan xxxx)

Hoe dat is afgelopen? Finaal hadden zoveel mensen klacht ingediend in de loop van vele jaren, dat de gemeente de familie toen op een gegeven moment quasi verplicht heeft, de hond een dodelijk spuitje te geven. :frown:

Laatst bewerkt:
Schoonouders hebben geen taart gekocht voor bday Junior. Godzijdank want die taarten waren traumatisch. Maar we zijn wel met zijn allen naar de Mc Donald’s geweest. Hetgeen volledig Junior zijn ding is en het was hun traktatie dus dat was allemaal heel goed. Maar 2 januari is zo een zotte dag daar, echt een massa volk. We stonden daar ook dus klagen op zich mag ik niet maar ge merkt toch hoe snel je ‘massa-schuw’ geworden bent.

Whoosh, heftig weer daarnet. De kanten van Diepenbeek. Op de autostrade, ik zag niets door mijn ruit. Tegen 40 per uur gereden. Velen stonden op de pechstrook met de 4 pinkers op.

Whoosh, heftig weer daarnet. De kanten van Diepenbeek. Op de autostrade, ik zag niets door mijn ruit. Tegen 40 per uur gereden. Velen stonden op de pechstrook met de 4 pinkers op.
Hier bij mij, t Genkse, derstraks ook heftige regen plus donder en bliksem.
Ik vond het precies maar raar om onweer te horen in dit seizoen.

Ja, dit had ik nog nooit meegemaakt, zo erg. Pure slagregen, niets zien.

Uiteraard niet veel later, blauwe zwaailampjes.
Gegarandeerd, zo'n weer, even later de blauwe zwaailampjes.

Ik verkoop een van mijn 1000 Amiibo's. Twee weken geleden heb ik die vast om een foto te nemen en te zien of die in een bepaalde doos paste.
Die gast stort geld op mijn rekening, nu wil ik die versturen en ik vind hem dus gewoon nergens meer :sop:
Alles al afgezocht, niet te vinden.

Straks heb ik die doos bij het oud papier gesmeten met die Amiibo in :sop:

MNB0TIU.jpg

'k Wilde mijne chocomelk opwarmen dus ik doe de microgolf deur open terwijl ik al mijn tas erin wil zetten en slaag erin om mijn tas uit mijn handen te slaan.
Kers op de taart, met mijn kop tegen de deur van de microgolf die nog open stond nadat ik mij had gebukt om die tas op te rapen.

Laatst bewerkt:
MNB0TIU.jpg

'k Wilde mijne chocomelk opwarmen dus ik doe de microgolf deur open terwijl ik al mijn tas erin wil zetten en slaag erin om mijn tas uit mijn handen te slaan.
Kers op de taart, met mijn kop tegen de deur van de microgolf die nog open stond nadat ik mij had gebukt om die tas op te rapen.

,Niet getreurd. Denk aan al de afgerukte ledematen van rond de jaarwisseling.

MNB0TIU.jpg

Het universum: ‘no chocomelk for you’

De kleur van die kastjes/lades is wel leuk!

Pf, de gesprekken van gisteren over wat er de laatste jaren allemaal is gebeurd blijven door m'n hoofd spoken. Lig al een uur in bed maar blijf maar piekeren. Algoed dat ik morgen nog niet moet werken. Tzou korte nacht zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan