Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
- ik heb nog om 2u ‘s nachts de air soft van mijn man uit ons dakraam staan mikken op een café terras twee huizen verder (niet afgeschoten) zo rood zag ik .
Tip voor de toekomst.. Politie bellen, vooral als het van een café komt want dan is het rap opgelost.

Want als die daar aangifte van doen van zoiets dan ga je ook wel weten hoe laat het is aangezien je van zo een wapen geen onderscheid kan maken tussen echt en airsoft.

Normaal een glimlach, maar door omstandigheden een ergernis :unsure:

Ik sta dus met de nacht, en we zitten zonder brood thuis. Onze normale bakker, met 5 automaten naast elkaar die altijd vol zitten en waar je met de kaart kan betalen is in verlof.

Geen probleem, mits een klein omwegje op weg naar huis is er een bakker die om 6u opengaat.

Normaal worden wij rond 5u40 afgelost, en het is een 20-25 minuten rijden van op het werk tot aan die bakker.

Komt mijn aflos wel niet al toe om 5u15 zeker..

Nu zit ik hier al 20 minuten te wachten op de parking van die bakker tot ze open gaan...

Ik had gvd al lang in m'n bed kunnen liggen..

En voor de wijsneuzen: ik heb geen muntjes cash geld bij, dus een gewone automaat is geen optie en ik weet in de buurt geen andere automaten staan waar je met de kaart (of zelfs met briefjes) kan betalen.

Klein broodje extra kopen en in de diepvries steken, ontbijtgranen als ontbijt, verse pannenkoeken bakken,...

Voor een volgende keer althans. Slaap lekker straks! 😇

Website genaamd outspot die sinds 10u49 vandaag al 146 keer dezelfde mail gestuurd heeft voor 10% korting. Eerst 94, ik unsubscribe (al geen idee dat ik überhaupt subscribed was) en nu zijn ze daar toch weer met 52 keer dezelfde mail.

Website genaamd outspot die sinds 10u49 vandaag al 146 keer dezelfde mail gestuurd heeft voor 10% korting. Eerst 94, ik unsubscribe (al geen idee dat ik überhaupt subscribed was) en nu zijn ze daar toch weer met 52 keer dezelfde mail.
ge kunt een regel opstellen dat ze rechtstreeks naar uw vuilbak gaan of gewoon volledig geblokkeerd worden.

Hey je hebt 10 procent korting bij outspot. Kleine herinnering.

Serres bezoek dat langskomt. Afgesproken om 14h.

Huis is in orde, alles staat klaar voor het bezoek, maar nu is het gewoon wachten.

De kinderen kijken voor een keer rustig tv, 1tje slaat en de vrouw is ook aan het rusten.

En mijn ergenis is mezelf, nu hebt ik eindelijk na jaren een rustig moment en ik weet niet wat te doen. Ben te bang als in iets ga doen de boel ga jinxen.

Misschien verkoopt die website wel chocoladefonteinen

Huis is in orde, alles staat klaar voor het bezoek, maar nu is het gewoon wachten.

De kinderen kijken voor een keer rustig tv, 1tje slaat en de vrouw is ook aan het rusten.

En mijn ergenis is mezelf, nu hebt ik eindelijk na jaren een rustig moment en ik weet niet wat te doen. Ben te bang als in iets ga doen de boel ga jinxen.
In welke serre ga je je kinderen slaan?

Mijn uitstelgedrag
Ik heb nu tijd om wat dingen in huis af te werken, maar toch doe ik ze niet.
Morgen als ik terug minder tijd heb door werk ga ik het mij weer beklagen.

To do lijstje maken in de telefoon met 3 lijstjes.

In mijn geval:
Tussendoor: vb fotos van de reis in dropbox zetten. Of CV up to date maken
Half uurtje werk: vb zaden voor de moestuin nakijken en bijbestellen. Of oude hard disks wipen en op 2e hands zetten
Veel werk: vb compostbak in elkaar steken en haagje errond planten

Altijd iets te doen. Het "goeie" nieuws is dat de lijst langer en langer wordt.... never a dull moment 😑

Mijn uitstelgedrag
Ik heb nu tijd om wat dingen in huis af te werken, maar toch doe ik ze niet.
Morgen als ik terug minder tijd heb door werk ga ik het mij weer beklagen.
Yup, dat is ook mijn grootste probleem. Laten we een procrastinator clubje oprichten op dit forum. Ik zal de uitnodigingen versturen... morgen eh... of overmorgen... misschien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan