Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schrijnend, dat is al wat ik daar nog op kan zeggen. Zo veel maanden verder en het enigste wat die mensen daar nog zien is een bende Vlamingen die in hun vrije tijd komen werken. Geen coördinatie van de overheid, geen aanwezigheid van het leger, niks.

In theorie: wekelijks
Bij de meeste mensen: tweewekelijks
Bij Mulan: fuck it, ik slaap wel op een matrasbeschermer en was de donsdeken, fuck beddengoed!
😈😈😈

enige dramarisering is mogelijk
ik slaap in mn adamskostuum dus
tweewekelijks is wel de maximum vind ik dan.

Laatst bewerkt:

Schrijnend, dat is al wat ik daar nog op kan zeggen. Zo veel maanden verder en het enigste wat die mensen daar nog zien is een bende Vlamingen die in hun vrije tijd komen werken. Geen coördinatie van de overheid, geen aanwezigheid van het leger, niks.
De overheid schiet hier toch serieus tekort. Net zoals veel ngo's. Zitten leuteren over asielzoekers in brussel die te weinig middelen hebben terwijl er een hoop van de eigen bevolking in zware mensonterende situaties zitten in die getroffen gebieden.

De politie jouw vriend!
Tonerider doet motorritje. Tonerider ziet 2 motorrijders. Toneriders denkt 'laat ik vriendelijk zijn' en steekt zijn hand op. Blijken het 2 flikken te zijn. Zero respons. Allez dat ze in de zomer niet elke motard groeten, snap ik, maar in december komt ge er niet veel tegen he.

En nu wachten op de mensen die de motorgroet belachelijk vinden
Hoe gestrekt was uw arm? Want misschien hebben ze uw groet misbegrepen…?

Dat een gemeenschappelijke hobby niet meteen een bloedband smeed, kan ik zeker begrijpen maar ik maak hier ook uit op dat als Tonerider langs het kanaal loopt en er is er ene aan het verdrinken, hij zal denken ‘ja, tis goe, ik zwem ook, tis goe’ en gewoon zal doorwandelen.

Hoe gestrekt was uw arm? Want misschien hebben ze uw groet misbegrepen…?

Dat een gemeenschappelijke hobby niet meteen een bloedband smeed, kan ik zeker begrijpen maar ik maak hier ook uit op dat als Tonerider langs het kanaal loopt en er is er ene aan het verdrinken, hij zal denken ‘ja, tis goe, ik zwem ook, tis goe’ en gewoon zal doorwandelen.
ik ga eerder staan kijken en me afvragen hoeveel mensen er eigenlijk al verdronken zijn in de rivier en dat hij zal ontbinden en dat vroeg of laat onze nakomelingen die persoon zullen opdrinken. Bovendien ga ik filosoferen of een of meerdere levens riskeren om een leven te redden eigenlijk wel een rationele overweging is en niet indruist tegen ons overlevingsinstinct en het recht van de sterkste. Om dan tot de conclusie te komen dat het op de eeuwigheid van de tijdlijn eigenlijk niet uitmaakt dat we hier zijn, uiteindelijk zullen we allemaal vergeten zijn en heeft het er weinig toe gedaan dat we hier kort of lang geleefd hebben en we verdronken zijn of gestorven zijn van ouderdom. De ondraaglijke lichtheid van het leven.

Het moet zijn dat ik mijn derde prik kan aanvragen.

image.png

Komt dat ook in die site “burgerprofiel” van de Vlaamse gemeenschap?
Ik ben de wildgroei aan overheidssites beetje moe.

Allemaal met goede bedoelingen, maar duh, graag 1 site waar ik alles vind.

Komt dat ook in die site “burgerprofiel” van de Vlaamse gemeenschap?
Ik ben de wildgroei aan overheidssites beetje moe.

Allemaal met goede bedoelingen, maar duh, graag 1 site waar ik alles vind.
Het is gemaakt met de bedoeling dat de burger voldoende geïnformeerd is, maar het is teveel op deze manier. Mailtjes wat beter afstellen daar.

ik ga eerder staan kijken en me afvragen hoeveel mensen er eigenlijk al verdronken zijn in de rivier en dat hij zal ontbinden en dat vroeg of laat onze nakomelingen die persoon zullen opdrinken. Bovendien ga ik filosoferen of een of meerdere levens riskeren om een leven te redden eigenlijk wel een rationele overweging is en niet indruist tegen ons overlevingsinstinct en het recht van de sterkste. Om dan tot de conclusie te komen dat het op de eeuwigheid van de tijdlijn eigenlijk niet uitmaakt dat we hier zijn, uiteindelijk zullen we allemaal vergeten zijn en heeft het er weinig toe gedaan dat we hier kort of lang geleefd hebben en we verdronken zijn of gestorven zijn van ouderdom. De ondraaglijke lichtheid van het leven.
Aangezien ik niet kan zwemmen, zal ik best nooit met u ergens naartoe gaan. Maar ik heb nu we beslist dat ik op mijn grafzerk #Tonerider wil zetten. Zodoende ben je nooit vergeten én een enigma voor de jaren. Geen uitleg, gewoon de hashtag. Het zou gewoon zonde zijn om die spirit verloren te laten gaan. De melancholie is te mooi.

Aangezien ik niet kan zwemmen, zal ik best nooit met u ergens naartoe gaan. Maar ik heb nu we beslist dat ik op mijn grafzerk #Tonerider wil zetten. Zodoende ben je nooit vergeten én een enigma voor de jaren. Geen uitleg, gewoon de hashtag. Het zou gewoon zonde zijn om die spirit verloren te laten gaan. De melancholie is te mooi.
Je bent een schat. Nu kan ik gerust sterven.

Maar eugh, gij kunt niet zwemmen? Hoe kan dat? Ben je van vreemde origine want meeste Belgen <50jaar gingen toch zwemmen met school?

Je bent een schat. Nu kan ik gerust sterven.

Maar eugh, gij kunt niet zwemmen? Hoe kan dat? Ben je van vreemde origine want meeste Belgen <50jaar gingen toch zwemmen met school?
Ik was bang - nog altijd - en zodanig miserabel met zwemlessen dat mijn vader het niet meer kon aanzien (ik huilde ‘s morgens al, wanneer het ‘s avonds les was) en besliste dat het niet meer moest. Tot mijn 10 jaar meegedaan op school, steeds apart want al de rest kon het wel, dan 6e studiejaar een briefje en vanaf het middelbaar had de school geen zwemmen. Nochtans een tante die met twee kinderen gestorven is door in het water te rijden. Nope, als ik voorbij het zwembad van Izegem kom, gaat mijn maag in een knoop en heb ik koud zweet.

3 u bezig geweest een zetel in elkaar te steken. Geen stappenplan bij, zoekt maar uit.

Ergste van al, er zijn bepaalde scharnieren en beugels ongebruikt. Zou nie weten waar ze te steken.

Ze zitten wel comfortable, das toch al iets.

3 u bezig geweest een zetel in elkaar te steken. Geen stappenplan bij, zoekt maar uit.

Ergste van al, er zijn bepaalde scharnieren en beugels ongebruikt. Zou nie weten waar ze te steken.

Ze zitten wel comfortable, das toch al iets.
Welke zetel / opstelling / winkel?

Ik was bang - nog altijd - en zodanig miserabel met zwemlessen dat mijn vader het niet meer kon aanzien (ik huilde ‘s morgens al, wanneer het ‘s avonds les was) en besliste dat het niet meer moest. Tot mijn 10 jaar meegedaan op school, steeds apart want al de rest kon het wel, dan 6e studiejaar een briefje en vanaf het middelbaar had de school geen zwemmen. Nochtans een tante die met twee kinderen gestorven is door in het water te rijden. Nope, als ik voorbij het zwembad van Izegem kom, gaat mijn maag in een knoop en heb ik koud zweet.
Onze oudste zoon had zo ook een heilige schrik van water.
Ik ben een paar keer met hem gaan zwemmen om hem te laten wennen. Zolang hij zelf kon staan was het ok. Maar eens het dieper werd plakte hij aan mij en begon hij hysterisch te worden.

Na een tijd een zwemjuf gevonden die een super aanpak had, en na enkele lessen bij haar was zijn schrik weg.

5 keer geprobeerd mijn Q Vax account aan te maken.
Telkens wordt de knop "mijn account aanmaken" niet klikbaar, ondanks dat ik alles correct ingevuld heb en de anti-bot shizzle ook correct.
Heb ik ook al gehad. Gewoon overal wat opnieuw klikken en plots verschijnt m wel. Is weer snel snel in elkaar geknutseld :)

Toch ok, bewijst dat je écht wel niet dood wil, which is positive!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan