Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je een moto kruist is dat in principe aan je linkerkant. Dus je groet dan toch ook met je linkerhand?
Inderdaad. Als je kruist groet je met je linkerhand. Ik had het over de voet gebruiken bij inhalen, niet kruisen. De linkerhand heb je alleen maar nodig om te koppelen, en is dus veel veiliger om los te laten dan de rechterhand.

Ik zie de voet regelmatig op de baan wanneer ik met mijn auto goed aan de kant ga om een motard door te laten of als ik helemaal tegen de rechterlijn ga plakken zodat ze goed zicht hebben. Dus zeker niet alleen tussen 2 motards
Dat klopt ook. Ook bvb al gehad dat motards ons begroeten toen mijn vriendin en ik bepakt en bezakt op fietsreis waren. Er zijn er ook die groeten naar oldtimerauto's, en je groet ook gewoon natuurlijk naar automobilisten op dezelfde momenten als wanneer automobilisten elkaar groeten, zoals bij voorrang verlenen.

Naar scooters groeten is iets wat sommigen bewust wel doen, en sommigen bewust niet.
Ik wil maar zeggen, er is geen wetboek. Je leert niet hoe je moto's begroet in je rijlessen, he. Je doet het gewoon omdat anderen jou begroeten.

Al dat begroeten is misschien toch een reden om een Alfa Romeo te kopen. Alfisti begroeten mekaar met een welgemeende middenvinger. Enfin dat was vroeger zo, ik weet niet of dat nog zo is.

mijne was die nog kloddernat was, dus ik besluit het even op zwieren te zetten. 10minuten zegt dat ding. 7 minuten later passeer ik het en zie ik het net op 9 springen. Nu is het 13 minuten later en staat het op 6minuten. Nice. Hopelijk gaan die laatste zes minuten wel aan normale tempo.

Niet zo'n extreme ergenis, wie weet hebben sommige mensen dit ook. Andy Peelman zijn kop is bijna overal zichtbaar tegenwoordig.. Die mens kan vriendelijk en tof zijn, maar geen idee kan hem echt niet luchten. Doet me misschien te veel denken aan mijn schoonbroer die ook wat te veel ADHD is.

Hopelijk gaan die laatste zes minuten wel aan normale tempo.
Als je een beetje een moderne wasmachine hebt, is dat omdat die wasmachine "weet" dat de was nog te nat is (er is een sensor die meet hoeveel water er in de vergaarbak onderaan bij de pomp komt), en dus blijft die zwieren tot die droog genoeg is. Of het vormt een dik pak dat niet gelijk tegen de trommelwand verdeeld kan worden, en hij geraakt niet op gang omdat de onbalans te groot is.

Niet zo'n extreme ergenis, wie weet hebben sommige mensen dit ook. Andy Peelman zijn kop is bijna overal zichtbaar tegenwoordig.. Die mens kan vriendelijk en tof zijn, maar geen idee kan hem echt niet luchten. Doet me misschien te veel denken aan mijn schoonbroer die ook wat te veel ADHD is.
Ne keer wat minder Dpg related media draaien. Doet wonderen.

Geen ergernis van vandaag maar vrijdag aan de schoolpoort. Allochtone papa van een dochter komt zijn kind afhalen en is stom verbaasd dat het maandag al vakantie is. Schooljuf heeft dit drie keer moeten uitleggen.

Mij allemaal geen probleem dat je de media van je eigen land wilt volgen for whatever reason. Maar zorg er tenminste voor dat je op de hoogte bent van de situatie waarin je kinderen zich gaan/zullen bevinden.

Geen ergernis van vandaag maar vrijdag aan de schoolpoort. Allochtone papa van een dochter komt zijn kind afhalen en is stom verbaasd dat het maandag al vakantie is. Schooljuf heeft dit drie keer moeten uitleggen.

Mij allemaal geen probleem dat je de media van je eigen land wilt volgen for whatever reason. Maar zorg er tenminste voor dat je op de hoogte bent van de situatie waarin je kinderen zich gaan/zullen bevinden.

Kan ook andersom.

Avi en vrouw plannen een hele week vol opvangactiviteiten voor twee kleuters. Echt alle mogelijke opties uit de kast gehaald om voldoende dekking te hebben, maar het is gelukt.

Ga ik de klein mannen gaan halen vrijdag zegt die (bijzonder fijne) juf van de opvang ah zeg en komen koter1 en koter2 dan volgende week naar de opvang?

WABLIEFT

Het moet zijn dat ik mijn derde prik kan aanvragen.

image.png

Als je een beetje een moderne wasmachine hebt, is dat omdat die wasmachine "weet" dat de was nog te nat is (er is een sensor die meet hoeveel water er in de vergaarbak onderaan bij de pomp komt), en dus blijft die zwieren tot die droog genoeg is. Of het vormt een dik pak dat niet gelijk tegen de trommelwand verdeeld kan worden, en hij geraakt niet op gang omdat de onbalans te groot is.
Weeral wat bijgeleerd se. Waren hoezen van op bed en die vormden 1 dik pak doordat ze in elkaar zaten, dus dat zal het geweest zijn. Thanks for the info.

In theorie: wekelijks
Bij de meeste mensen: tweewekelijks
Bij Mulan: fuck it, ik slaap wel op een matrasbeschermer en was de donsdeken, fuck beddengoed!
😈😈😈

enige dramarisering is mogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan